KELA:n asiointiin yksityisyydensuoja takaisin!

Konsultoin kahta Kuopiossa toimivaa asianajofirmaa joista molemmat olivat sitä mieltä että KELA:n nykyinen uudistus on laiton/loukkaa yksityisyydensuojaa. Heidän mukaansa KELA:n tai minkä viraston tahansa tulisi huolehtia asiakkaidensa yksityisyydensuojasta joka on tällä hetkellä retuperällä. Nykyään asiakkaat joutuvat kertomaan tulonsa syyn kaikkien muiden asiakkaiden kuullen. Tämä "uudistus" on otettu käyttöön isoimmissa kaupungeissa eli pienemmissä kaupungeissa saa vielä ihmisarvon mukaista palvelua.

Nyt vaan kaikki allekirjoittamaan tämä adressi niin saadaan "vanhat hyvät ajat" takaisin! Yhteisössä on voimaa!

Harri Miettinen Kuopion ruoka-apu ry.    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Harri Miettinen Kuopion ruoka-apu ry. voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö yleisestä asevelvollisuudesta luopua?