Jääkiekon MM-kisat takaisin YLE:lle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jääkiekon MM-kisat takaisin YLE:lle.

ei edes sirkushuveja köyhälle

#101 Re: JÄRKIPUHETTA

#100: MOTONET - JÄRKIPUHETTA

Törkeää rahastusta, köyhän kyykyttämistä, niin kun ei jo tv-lupa olisi jo tarpeeksi kallis, jos ja kun ei kukaan ostaisi näitä kortteja, loppuisi korteilla kuppaaminen.

jakke

#102 Re: Matti Heikkilä

#98: - Matti Heikkilä

maikkarilla suomen pelit jälkilähetyksenä ja saukkosen mika selostaa.Kuka jaksaa sitä huutoa kuunnella.

Perskeles lupamaksutkin pitää maksaa ja ei näy.Muualla esim.ruotsissa näkyy ilman.

Vieras

Suomessa köyhät ihmiset eivät saa katsoa ainoata kansallisurheiluaan jääkiekkoa! Ainut laji missä suomalaiset ovat edes hyviä, mutta totta kai rahaa kun on pakko saada lypsettyä edes jostain. ihme pelleilyä

Vieras

Suomi - Valko-Venäjä - peli menossa, junttikanavalta kuuluu humppamummojen jaarituksia puhelinlangoilla, puhekanavalta vanhoja nauhoja 40-luvun lakoista.
Onko YLEn johtoon iskenyt akuutti dementia?
tonninseteli

#105 Köyhät kyykkyyn

Kisat eivät koskaan tule ylelle takaisin. Raha ratkaisee tehkää sopimus sen kanssa :D

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Sussu

#109 Fail kisat 2012

Kyllähän nää kisat on jo nähty, mielenkiinto loppui alkumetreillä. Sama "tauti" tuntui iskevän myös länsinaapuriin. MTV(3) boikotiin!
Sairas rahastus.

#110 Rahastukselle tultava loppu!

Kansalle on taattava katsottavaksi mm-kiekko tasapuolisesti, ilman ylihinnoiteltuja anal+ kortteja. Monilla on jo ennestään mtv3 maksukortteja, ja silti Mertarantaa käytetään kiristyksen välineenä, ja pakkomyydään anal+ kortteja entisten lisäksi. Ei edes tv lupa vuodessa ole puoliksikaan niin kallis, kuin kaikenlaiset päälekkäiset maksukortit, joista toiselta saat formulat näkyviin, ja toiselta mm-kiekon. Kisat ylelle kaikkien katsottavaksi tasapuolisesti tv luvalla, osaa se Ylekin tehdä HD lähetykset niitä tarvitseville, itse en moista tarvitse.

KANNATAN!!

Vieras

Kisat todellakin takaisin YLE:lle, vaikka en muuten ko. laitoksesta niin perustakaan, mutta maksukanava pelleily ja lippujen hinnat keljuttaa ihan tosissaan. Kanavapaketinkin ostin, mutta kuvakulma on aivan haitarista.

Vieras

Johan on markkinat kun tavallisia katsojia voidaan pompotella miten vaan.
Repe.

Minkähän yhdistyksen taskuun menevät Suomen 2012 jääkiekon MM-kisojen kuvaus -ja selostusoikeuksista "kaupatut maksutulot"????

Vieras

Tein tästä asiasta jo adressin 4 vuotta sitten, kun nähtiin mikä on suuntana tässäkin lajissa.
Silloin asiaa ei uskottu....
Tuossa olisi linkki sinne.

Vieras

Pyhimmät asiat eivät ole bisnestä.

Vieras

Tympäsee tämä rahastus!! Mielenkiinto menee ku ei nää muita pelejä ollenkaan. Ja Suomen pelit näkyy millä selostuksella sattuy.

Vieras

Tuskin ne takasin Ylelle siirtyy, tää köyhät kyykkyyn mentaliteetti on nykypäivän hommaa! Voisivat soitella vaikka tätä tunnaria rahajuhliensa taustalle: http://www.youtube.com/watch?v=Y8VWUTGOH0o
Ydinvoima on tappavin Terroristi maan päällä !

#119 Ottakaa osaa Ydinvoimakansanaanestys adressiin

Ydinvoimakansan aanestys,,
Talvivaarassa Euroopan suurin Ympäristö rikos !
Tämä on hätä huuto ,,,! Elämän sekä sen edellytysten Puolesta !

..on mitä on...

#121 ylen tarjonta..

Ylellehän sitä rahaa pitäisi jokaisen kantaa säkkitolkulla, joten ostaisi sitten oikeudetkin seuratuimpiin urheilulajeihin. Toivottavasti mahdollisimman moni jättää ostamatta kanavapaketteja, jotta oppisivat pitämään sormensa irti näistä asioista, esim juuri MTV3. Kyllä se mielenkiinto loppuu kun tulee vuosi takkiin kunnolla. Seuraavana vuotena sitten katsomme taas Yleltä....ilmaiseksi.
Ohhoijaa

#122 Re: Ottakaa osaa Ydinvoimakansanaanestys adressiin

#119: Ydinvoima on tappavin Terroristi maan päällä ! - Ottakaa osaa Ydinvoimakansanaanestys adressiin

Kyllä se on Loimaan Virttaankankaallakin laillistettu ympäristörikos meneillään Turun seudun veden toimesta, ja arvokasta pohjavettä ollaan pilaamassa, mutta eihän edes nämä puunhalaajat ole asiasta kiinnostunut, heitä kun huolettaa Suomessa turvallinen ydinvoima. Tahi milloin roikutaan jostakin jäänmurtajasta.

Vääryys!

#123 Takaisin YLElle

Pidin jo alusta alkaen suurena virheenä MTV-yhtiölle myönnettyjä oikeuksia Jääkiekon MM-Kilpailuista, koska suunnilleen tiesin mitä siinä tulee käymään. Ennen Jääkiekon MM-kilpailuita seurasi mielenkiinnolla (Vuoteen 2011 asti), koska silloin lähetykset olivat ammattitaidolla tehtyjä ja studio-osuudet olivat erittäin onnistuneita. Nykyisin Kal€ on pitänyt huolen siitä, ettei katsomoihin ole asiaa kuin yrityksillä ja MTV on pitänyt huolta siitä, ettei suomalaisille jää muuta mahdollisuutta, kuin katsoa matsit netistä tai ostaa (C)Anal+:n 40€:n kanavapaketti kisoja varten. Eli maikkarihan tässä on kokoajan kusettanut meitä ja nyt rahastavat kisoilla, joten allekirjoitan tämän adressin erittäin mielelläni, koska ikävöin suuresti YLEn MM-kiekko -lähetyksiä.
chilinut

#124 Ei nämä ole MM-Kisat...

Ennen on sentään nähnyt tilanteet loppuun asti, nyt kun pilli soi niin mainoskatko! Pelikatkoilla nähnyt tilanteita uusiksi, hidastuksia, tilastoja...nyt kattellaan dresmannin kalsareita!! Erätauoilla nähnyt pätkiä, tilanteita, koosteita muista peleistä, nyt mainoksia mainoksia mainoksia! Sekuntiakaan ei nää tilanteita muista peleistä vaikka siellä on tapahtunut vaikka mitä! Aivan törkeätä!! Ei tunnu yhtään että olisi MM-kisat käynnissä! Ja varsinkin KOTIKISAT!! Kyllä nyt on mennyt homma ihan överiksi tällä saralla. Oli homma hyvin hallussa vielä YLE:n aikaan. Näki Suomen pelit maan parhaalla selostajalla, ja näki myös paljon koosteita ja pätkiä muista peleistä.
Anonyymi

#125 Nykyinen kisojen lähetystapa on laiton!

Jos oikein tulkitsen tätä lakipykälää niin nykyinen lähetysmuoto on laiton!

Kommentoi adressia