Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

petetty
Vieras

#101 Rikollinen toiminta saatava loppumaan

11.11.2010 00:13

Fiksuhuudon sivut on saatava kiinni, ja roistot vastaamaan petoksista!
Mitta täynnä korvia myöten
Vieras

#102 Mennään tapaamaan suomessa olevia fiksuhuudon herroja

11.11.2010 01:07

Tietojen mukaan fiksuhuudon porukkaa majailee Suomessa, Kokoonnutaan. Otetaan linja-autot ja mennään tervehtimään herroja.Kyllä suomesta vielä oikeus löytyy, kaikki yhdessä kaikkien puolesta!!
n
Vieras

#103 hei

11.11.2010 11:17

Kaikki ketkä on esim. facebookissa nii jakakaa "fiksuhuudon toiminta selvitettävä" jotta saisimme mahdollisimman laajalle alueelle tiedon tästä, ja kaikki vaan adressia kirjoittamaan !

Vieras

#104 Mahdollisuudet 4

12.11.2010 00:31


Sain tänään kirjeen, jossa pahoitellaan entistä myötätuntoisemmin tilannetta. Käsityksekseni tulee, että firma on pahasti vaikeuksissa. Tämä tietää sitä, että on toimittava nopeasti - heidän omista lähtökohdistaan (pelkään pakoa) ja meidän omistamme. Suren, että aikani on ruuhkautunut ja ehdin keskittyä tähän nyt (kuin mikäkin "fiksuhuutolainen") tarpeettoman vähän. Olen saanut muutamia kirjeitänne sähköpostiini, asiallisia kaikki. Homma on selvä. Yhteisrintamassa on parasta olla. Muuten, ihmisen mieli on kummallinen; kun minulla vielä on huutoja jäljellä, huusin uteliaisuudesta niistä muutaman tänäänkin, ja voitin taas (!) toistasataa maksavaksi arvioidun tuotteen (hehän arvioivat hinnat älyttömästi yläkanttiin). Mietin taas, miten voi voittaa - tosin aina huokeampia tuotteita - noinkin helposti!!!!? Mutta mietin myös, että jopa periaatteellisesti tein tässä tilanteessa väärin, miksi ylipäätänsä enää huudan. Ja sitten kun siellä lukee nimimerkkinsä kohdalla että "kohde suljettu", välähtää olo, että jospa se vaikka onkin niin ja että tuo voitto tulee. Kukaties meitä hämätään myös näin. Miten tahansa, minulla on vielä joku määrä huutoja, mutta en tässä tilanteessa osta niitä lisää ja olen vissi, että jotain pian tapahtuu. Lupasivat puolestaan TAAS ilmoittaa, kun jotain tapahtuu, että sellaista. Koetan löytää voimaa asian selvittämisessä. Kuulun niihin kunnon kansalaisiin, vaikka jonkin lajin boheemi olenkin, joille tämmöiset sotkut ja yleensä lakiasiat ovat äärettömän vastenmielisiä - myös silloin kun tietää sataprosenttisen varmasti olevansa oikeuksiensa suhteen oikeassa,
edmond
T
Vieras
Vieras

#105 Re: Mahdollisuudet 4

13.11.2010 09:36

#104: - Mahdollisuudet 4

miks jatkuvasti huudat... näytti taas olevan pari voittoa sulle.... et ihan järkevä taida olla, kun edelleen käytät rahojasi kusetukseen, mutta kukaanhan ei sinua estä... ostele lisää huutopaketteja jotta mäntylä saa rahaa....

Pekka Liimatainen
Vieras

#106 Mitta täys ...

16.11.2010 22:05

15 kuukautta olen odottanut 30 kpl tuotteita,
mutta ei vieläkään ole tullut ...
Fiksuhuudon sivut pitää sulkea .
Onko suomen laki näin mätä että sallii
huijareiden jatkaa ??

Vieras

#107 Huusin huutoni

18.11.2010 21:30


Jo aivan aiheetta kysyttiin miksi vielä huudan. Tässä on vaikuttanut jonkunlainen "rulettipsykoosille" sukua oleva välähdys. Kun näkee pöydän, tässä tapauksessa nuo kirotut esineet ja numerot, välähtää mieleen, että se tarjoaa, kun kerta on siinä, irrationaalisen mutta mahdollisen mahdollisuuden saada voitetut voittonsa. Ostin vielä kerran vähän huutoja, vissiin noin viikko sitten. Dostojevskin pelureissa käsitellään samaa. - Tässä se menee: jospa ne lähettävätkin voitot kun olen voittanut tarpeeksi, siis enemmän kuin nämä toistasataa tulematonta tuotetta. Hävettää. Olen huutoni huutanut, loput pistin miten sattuu; joku vänkäsi kylmälaukkua itselleen väkisin, ja minä "hävisin" onnekseni. Jäiköhän sinne vielä 5 huutoa. Nyt olisi siis aika tarttua toimeen ja sekin viivästyy reissun vuoksi parilla viikolla. Fiksuhuuto on väsyttävä ja masentava, ja luottanee väsytystaktiikkaan. Kukaan ei kai oikein jaksaisi oikeustoimia sun muita noiden vellimäisten huijareiden kanssa. En jätä tätä kuitenkaan tähän, älkääkää muutkaan!
edmond, T

Vieras

#108 edelliseen

18.11.2010 21:32


piti aloittaa äskeinen: jo aivan aiheesta kysyttiin - ei suinkaan "aiheetta"... Aihetta kyllä on. T

Vieras

#109 vielä

18.11.2010 22:11



oletteko huomanneet. Kuinka ne kehtaavat käyttää lasten kuvia "onnelliset voittajat" -galleriassaan. Vaikka kuinka paljon kohteita voittaneita lapsia. Ei tolkuttomuudella ole mitään rajaa. T
siniholm
Vieras

#110 outoa peliä

18.11.2010 22:57

Me olemme pitemmän aikaa jo seuranneet huutonettiä. Aina samat henkilöt voittavat tuotteita.
Heidän huutonsa sulkeutuvat ,eikä niitä voi enää huutaa, vaikka sulkeutuneeseen huutoon on kyllä muiden ollessa kyseessä, mahdollista huutaa.
Toivon todellakin,että asiaa tutkitaan.

Vieras

#111

19.11.2010 12:59


Terve,


siniholm; sinäkin olet tuttu nimimerkki. Sinun ja meidän kaikkien puolesta - kehitelkää kaikki vaihtoehtoja - miten jatkamme... Ollaan yhteisessä rivistössä ja pistetään selviämään tämä sotku. Voisiko joku laki-ihminen, asianajaja tms. ajaa kaikkien yhteistä asiaa? - Olen taas jättänyt viestejä fiksuhuijauksen "asiakaspalveluun" saamatta vastauksia. Mutta ne viestit ei hyödytä eikä riitä. Minun on jo suoranainen fyysinen pahaolo; että Suomessa julkisesti ja sääntöjen kera voidaan tehdään tällaista? Millä ilveellä ne voittivat aikaisemman oikeudenkäyntinsä? En tiedä, voinko 2 viikon kuluessa mitään, kun olen reissussa, mutta sen jälkeen koetan jaksaa tarttua asiaan kunnolla! - T
helvetti
Vieras

#112

19.11.2010 19:29

Onkos kenellekkään muulle ruvennut tulemaan Roskapostia ja nigerialais-skämmejä?
Minä poistin jo kerran itseni spämmi-listalta ja fiksuhuuto on tietääkseni ainoa paikka jossa sähköpostilleni on tullut suoramarkkinointi oikeus.
Nyt on tullut 2 nigerialaiskirjettä ja epäilisin fiksuhuutoa siitäkin...
Nimittäin olen ollut hyvin hyvin varovainen tämä sähköposti-osoitteen kanssa minne sen laitan.
Vieras
Vieras

#113 Re:

20.11.2010 00:03

#112: helvetti -  

Ei oo tullu mulle ainakaan mitään.

 

sade1f1
Vieras

#114 bluiex ja pinjapro kilpasilla

21.11.2010 00:36

kylläpä tuntuu oudolta,kun 30 kpl huutopaketista(arvo 12.00E) bluiex tarjoo 13.97 ja kilpa senkun jatkuu huomenna.Oi herra mun vereni.Minäkin olen jo niin kypsä tähän touhuun,että voisin ryhtyä sotajalalle.Ei kuulu tavaroita ei!!!!
sade1f1
Vieras

#115 jatkoa edelliseen viestiin

21.11.2010 14:37

huutopaketin(30) hinta jo lähes 25 euroa ja samat kamppailijat jatkavat..????
Vieras
Vieras

#116 Re: jatkoa edelliseen viestiin

21.11.2010 15:13

#115: sade1f1 - jatkoa edelliseen viestiin 

heh... jäänyt firman kaksi huutojenkorottajaa päälle vahingossa.... pinjapro ja bluiex...  ostakaa ihmeessä ihmiset huutoja tuolle sivustolle, naurettavaa ja rikollista touhua !!!

sade1f1
Vieras

#117 Re: Re: jatkoa edelliseen viestiin

21.11.2010 17:04

#116: Vieras - Re: jatkoa edelliseen viestiin 

pinjapro ja bluiex taistelevat edelleen...EIKÖ MIKÄÄN MAHTI MAAILMASSA PYSTY SULKEMAAN SIVUJA?

Vieras
Vieras

#118 Re: Re: Re: jatkoa edelliseen viestiin

21.11.2010 18:21

#117: sade1f1 - Re: Re: jatkoa edelliseen viestiin 

Oletteko seuranneet ( myydyt-tuotteet ) nämä monet vakihuutajat voittaa , mutta ei koskaan ole

niiden kohdalla  oikeeta nimeä ja paikka kuntaa vaan pelkkä nimimerkki ..... Oikea huutaja jos hutaa

nimimerkillä ja jos sattuu voittamaan niin aina kun katsot myydyt tuotteet siellä on nimi ja paikka kunta ...

Elikkä nämä määrätyt nimettömät huutajat ovat ( FIKSUHUUDON NYKYÄÄN PASKAHUUDON )omia huutajia ...

Vieras
Vieras

#119 Re: Re: Mahtava huijaus.

22.11.2010 13:32

#5: Vieras - Re: Mahtava huijaus. 

 Olen laittanut tekstivietiä Jussi Mäntylälle,sain hänet kiinni numerosta +358407000002,vastaus oli "Morjens,en ole tyhmä vaan pyrin parhaaseeni.Tuotetoimitusten eteen tehdään paljon töitä ja ne pyritään toimittamaan pikimmiten.Ei niitä huvikseen kukaan täällä pidä.Pahoitteluni viiveestä.T.Jussi" Viesti on lähetetty minulle 2.11.2010 Kaikki huijaavat,johtoportaasta alkaen ja asiakaspalvelu tanssii Jussi käskyjen mukaan,muuten tulee kenkää.

PETETTY
Vieras

#120 Re: Tuosta

22.11.2010 14:32

#23: Noin on - Tuosta 

 KIITOS TIEDOSTA,JOKA VARMAANKIN OLI JO KAIKKIEN "PELKÄÄMÄ" TIETO.SINUSTAHAN OLISI APUA MEILLE HUIJATUILLE,JOS SUOSTUISIT TODISTAMAAN FIKSUHUUTOA VASTAAN.

Vieras
Vieras

#121 Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

22.11.2010 15:31

#64: sade1f1 - ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista 

Ne ite huutaa sellasilla nimillä että saa kiinnostuksen heräämään.. Ja suurin osa kalliista tavaroista huutaavat taloon kuuluva jengi. Kaikki on petosta! Pellet vielä jää kiinni

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

23.11.2010 15:14


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

23.11.2010 15:28


sade1f1
Vieras

#124 Re: Re: jatkoa edelliseen viestiin

24.11.2010 10:37

#116: Vieras - Re: jatkoa edelliseen viestiin 

Eilen huusi autoa voff1f3,hävisi kuitenkin hetken kuluttua listalta.KurtMidtb tuntuu myös aika kummalta nimimerkiltä ja minulla kymmeniä tuotteita toimittamatta edelleen vuoden takaa.Olen tosi loukkaantunut enkä millään tahdo pystyå nielemään pettymystä.Huutelin lastenlapsilleni joululahjoja,enkä pystynytkään toimittamaan,en edes tänä jouluna näköjään.


Vieras

#125 HEI KAIKKI

24.11.2010 11:32

Minä en ole tallentanut asiakaspalvelun kanssa käytyjä sähköposti "keskusteluja".Tehdessäni fiksuhuudosta rikosilmoitusta,pyysin asiakaspalvelua kaivamaan kaikki välilimme käydyn keskustelun liittyen toimitusten viivästymiseen.Karvain mielin se luvattiin tehdä,koska siihen menee kuulemma yhden ihmisen työviikko.
Otin myös yhteyttä kulutta-asiamieheen.Hän ei pyynnöistään huolimatta saanut minkäänlaista vastausta tuotteiden viivästymisestä.Kuluttariitalautakuntakaan ei voi tehdä asialle mitää.
LIRISSÄ OLLAAN !!