Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ei luulisi olevan vaikeaa nykyaikana.Voisi uskoa että vielä
joskus saisi voittonsa,joita saamatta 32kpl.Ja onko kellään
tietoa ,avaavatko vielä sivunsa joskus,jos niin milloin?
Olen ainakin itse saanut kaikki tuotteeni ja arvostan fiksuhuudon hienoa toimintaa erittäin korkealle. Harva yritys ponnistelisi ongelmiensa keskellä noin paljon tuotteidemme vuoksi.
just joo
vähänkii epäilee toimituksia.Mitäköhän ongelmia fiksulla ollut.Minä ainakin saanut sen sata
selitystä ja syitä viivytyksiin.
Tuo fiksuhuudon mustamaalaaminen ei varmasti kannusta niitä yhtään kun tekevät vaikeaa työtään meidän tavaroiden eteen. Täälä on vielä pari tyyppiä levittämässä perättömiä huhuja, haukkumassa muita ja kiukuttelemassa kaikille. Minä sain omani ja sen voi myös jokainen uskoa jos niin tahtoo. Tulen aina puolustamaan Fiksuhuutoa, koska tuo tavarantoimitus oli todella hieno teko vaikka niillä täytyy olla tosi vaikeaa..
huutoni ja postikuluni maksanut.Lupaavat 1-5viikon toimitukset muistaakseni.Eikö tuo jo selvää
pässinlihaa,ettei tavaroita odotella kolmea vuotta.En teitä syyttele jotka tavaranne saaneet.
Hyvä niin.Teillä kiukku slut,meillä vielä jotka odotamme on pinna "tapissa".
kolme vuotta kohta odoteltu niin luotto aika kaukana.
toivottavasti tulis kamat joskus....
Re:
Harva yritys (onneksi) ei vastaa e postiin ennen sivun sulkemista eikä sen jälkeenkään. Harva yritys(onneksi)ottaa ostajan rahat ja ei toimita YHTÄÄN MITÄÄN! Harva yritys lupaa sivullaan 2-5 viikon toimitusaikaa, KOLMEN vuoden jälkeen ei näy vielä yhtäkään tuotetta mailla eikä halmeilla. Jos tavaroita ei pystytä tomittamaan niin asiakkaalle korvataan rahat takaisin ainakin meikäläisen henkimailmassa. Mutta ei fiksuhuudon, he ei edes selitä eikä anna minkäänlaista selitystä sille minkä takia eivät lähtetä yhtään mitään.
Joten mielestäni melko asiallista jonkin verran KRITISOIDA tällaista harvinaista yritystä. Joten yritä jonkin verran sentään ymmärtää että he jotka eivät ole saaneet tuotteitaan on niinkuin hiuksen hienosti pettyneitä tälle todella fiksulle fiksuhuudolle.
Toivottavasti eivät enään koskaan enään ilmesty jatkamaan petkutus touhujaan!
Koittakaa nyt keksiä elämäänne muutakin kuin ne tuotteet, ei tuo ole enää tervettä. Ne kyllä tulevat kun pääsevät logistiikassa teidän nimenne kohdalle listalla.
Ei ole näkynyt ja jos joku on tyytyväinen heidän toimintaan niin on se sonta puhetta
Joten onnea teille jotka jotain olette saaneet!
asialla.Jos joskus saisin omani,niin tuskin olen ylitsevuotoisia sanoja sanomassa.Yli kolme vuotta
odottanut.Eipä ole minkäänlaista yhteyttä pitäneet.Mutta eipä ole mitään osoitetta mihin itse
voisin olla yhteydessä.Hävinnyt fitma,kuin se kuuluisa ...saharaan.Että eipä hyvältä näytä.
Re:
mä sain kaikki omat tavarani ja mun mielestä fiksuhuuto hoiti homman hienosti!
| This discussion has been closed. |
Re: huijaus
#1072: - huijaus
Ei,eikä sitä ennen.