Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re:
Taitaa vain olla asia niin ,että nykyiset toimijat eivät ole tulleet esiin. Taitaisi olla Mäntylä ainoa jolla jotain tietoa.
Minä en ainakaan ole tietoinen fiksun tilanteesta.Onko konkassa, lopettanut ,myynyt toiminnan. Jos joku saisi
tiedon , laittaisi tänne ne meillekkin.
Luulisi että laittaisivat asiakaspalvelun toimintaan.Antaisivat numeron mihin soittaa.
Ja postiosoitteensa.
Mitä noihin saajiin.Minulla heihin luotto meni.Listoja aina voidaan kerätä.Mutta olisivat nyt
tarkkoja,ettei käy niin kuin tuo kuulokkeita mainostaja.Muuten hyvä,mutta sellaista merkkiä
ei pixmania toimita
Re:
Paras,kun puhut vain itsesi puolesta.Minäkin puhun vain itseni puolesta ja totean ,että luotto meni koko firmaan,eikä koskaan palaa.Ei palaa muuten FIKSUHUUTOKAAN TAKSISIN.
Ovat lopettaneet.Ovat toimittaneet tavarat kelle kuuluukin.
Eipä vaan minulle mitään toimittaneet.
Re:
Sinulla aika outo käsitys fiksuhuudosta ,mutta hällä väliä.Saahan ihminen palvoa mitä haluaa.
Re:
Loppukesä on ollut ja mennyt,nyt toivotaan tietoja tämän hetken tilanteesta.
En vaa kommentoija numero 1538, kuten viestiketjusta näkee.Sinä ja minä taidetaan kohta olla ainoita joille ei tuotteita ole tullut.
Tuo numero 1538,tarkoittaa kaikkia ,jotka vähänkin arvostelevat Fiksuhuutoa,ei osaa vastata oikeisiin kommententeihin ,siksi kukaan ei tiedä ketä hän tarkoittaa.Mutta samaa viestiä on on tullut jo kauan.
Re: Re: Re:
Moka,moka Menin vastaamaan viestiin joka ei kuulunutkaan minulle,mutta asia näkyy tulleen selväksi numero 1538 kohdalta. Se on kyllä totta,että me alamme olla niitä viimeisiä,jotka eivät ole tuotteita saaneet,Lituska kertoi kuuluvansa samaan joukkoon.
Minäkin kaipaisin tämän hetken tilannetta, missa mennäään. Jos fiksuhuudon porukka vielä jotain lähettelee, niin mikseivät tiedota missään mitään?
Toivo heräsi kesän aikana, että jotain tulisi, kun jotkun ovat saaneet voittonsa. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että mitään ei ole tulossa....
Re:
Voi se olla niinkin etteivät ilmoittele mitään tai sitten eivät oikeasti enää toimita mitään!
Kukaan ei täällä ole pystynyt sanomaan, että mitä fiksuhuuto on tekemässä tällä hetkellä. Sen perusteella, että joku on saanut tuotteensa kesällä tai kuukausi sitten ei ole paljoa merkitystä, jos fiksuhuuto on päättänyt sen jälkeen laittamaan lapun luukulle.
Re:
Eipä näitten "saajien " mukaan ole sellaistakaan käytäntöä,koska tuotteet tulevat kuulemma TÄYTENÄ YLLÄTYKSENÄ. Jotkut ovat kertoneet yhteydenotosta.jos tuote pitäisi vaihtaa toisen merkkiseen vastaavaan tuotteeseen.Kenellekkään ei edes vahongossa jää yhteydenottajan puhelin numeroa,vaikka kaikki ovat tietoisia,että juuri tätä numeroa moni kaipaa.
#1547: Lopen kyllästunyt - Re:
Kuten olen muutamaan kerran kertonut , minkä sain vastauksen Checkoutilta. kun kysyin heiltä fiksun toiminnasta.
He olivat yhteydessä muutamaan otteeseen fiksuun ja saivat hyvin yksiselitteisen vastauksen. Se luettavissa
kommentissa 1470. Siis ei heillä mitään toimintaa enään.
Jos jollain parenpaa tietoa , niin olkaa hyvä ja esittäkää. Minua ei vakuuta listat joita muutamat esittänyt.
Eipä ole Bosen kuulokkeiden saaja mitenkään kommentoinut,vaikka joku sitä pyysi. Siis saanut ko tuotteen,
mitä ei pixmanian tuotevalinnassa. Että se siitä saaduista tuotteista. Täällä joku näköjään toisten saamisia
kommentoi. Mikä minusta ei oikein. Jokainen yrittäköön vain omia kokemuksia kertoa
Näillä tiedoilla totean , sinne män. Parikymmentä tuotetta jäi saamatta.
| This discussion has been closed. |
Re:
#1524: -
Vastaa,vastaa,mutta ei ole Mäntylälle asiaa,vaan näille tavaroitten toimittajille.