Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Minä sain samantapaisen viestin.kun kyselin fiksuhuudon nykyisestä tilasta.Tämä on mielestäni hyvinkin uskottava vastaus.
IDIOOTIT
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: IDIOOTIT
#1578: pelle fantti - IDIOOTIT
Siinä olet oikeessa.Oli helppo huijata.
Re: IDIOOTIT
#1578: pelle fantti - IDIOOTIT
Häpeä tunnustaa, mutta oikeassa olet.
Re:
Vissiin ne vielä lähettelee tavaroita niille joilta puuttuu, mutta itse palveluhan on loppunu jo aikoja sitten. Hyvä kun sentään noin tekevät.
Re:
Taisi olla viimeisiä toimituksia.Sivuilla ollut hyvin hiljaista toimitusten saannin suhteen.Minä en enää edes odota mitään.On pakko ottaa tosiasiat tosiasioina.
Re:
Sitä muutkin ihmettelee.saat vaikka firma nurin.olet siis kummajainen,tyhjästä nyhtääset.
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Mikäs nyt
EDELLEENKIN YLI 20 TUOTETTA SAAMATTA.Huudettu 2010 alkuvuodesta.EI SOITTOJA,EI ANTEEKSI PYYNTÖJÄ.
Preli Oy
Minäpä taidankin lähettää Mäntylälle lahjan Vaasaan Preli Oy:lle.Mäntylä oli remmissä, kun huusin sen halvatun lehtipuhaltimen joskus aikojen alussa.Sehän oli jo tullessaan tarpeeton,koska olin ostanut uuden puhaltimenkin.
Ne soitot on tullu aina tavaroiden yhteydessä ja kaikille eivät ole soittaneet.Ainakin ne Fiksuhuudossa tavaraa lähettävät mutta turha niitä puheluja on varmaan odottaa kuin vasta sitten kun tuotteetkin tulee.Mä en saanu puhelua vaikka tuli 9 tuotetta.Olin jo itsekin pari tavaraa hetinyt ostaa mut ihan sama.Tärkeintä että ne viimein kuitenkin tuli.
Re: Preli Oy
#1591: Lehtipuhallin akka - Preli Oy
täällä valitetaan ensin siitä kun tavaraa ei tule ja sen jälkeen valitetaan siitä kun tavaraa tulee.
Re: Re: Preli Oy
Just,just!!!! En kyllä valittanut siitä.että sain lehtipuhaltimen,VAAN SIITÄ miten kauan toimitus kesti.SE SIITÄ,PISTE.
Re:
Mistä tiedät noin tarkaan muiden asioita. Oletko fiksun palveluksessa?? Ei pitäisi kommentoida toisten asioista.
Re: ????
En ainakaan minä.Kaikki 32 tuotetta tulematta.Huudettu ja maksettu keväällä 2010.
Re: ????
Joo, ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään, noin 50 tuotetta tulematta!
että hujarit voittivat.
| This discussion has been closed. |
>
> olin yhteydessä fiksuhuutoon. Tilanne on valitettavasti seuraava:
> - olemme välittäneet tietonne fiksuhuudolle.
> - fiksuhuuto on lopettanut toiminnan ja on kuulemma toimittanut
tuotteet tiettävästi kaikille joille heidän pitää toimittaa. Mikäli
katsotte olevanne kuitenkin oikeutettu joihinkin tuotteisiin, voitte
kääntyä viranomaisten puoleen.
> - fiksuhuuto on irtisanonut palvelumme jo useita kuukausia sitten ja
ei ole enää asiakkaamme.
>
> Ystävällisin terveisin,
>
> Checkout -asiakaspalvelu
>
> Joose Vettenranta
Laitan tuon vielä kerran.Siis tuo on fiksuhuudon antama vastaus, kun checkot kysyi niiden
nykyistä tilaa. En tiedä , onko he antaneet väärää tietoa,kun vastauksen antoivat