Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
eli mäkö en ole saanutkaan kameraani? kovin tuo todelliselta tuossa vieressä vaikuttaa. pelästään hyvällä kerroin viimeisestä saapuneesta tavarasta ja heti aletaan lyttäämään. tänne todella tuli tammikuun alussa canonin kamera jota olin vielä kovin hartaasti odottanut. näyttää siellä vielä jotain toimituksia pyörivän.
Otsikko
lyttää tuollaiset ilmoitukset. Turhauttaa vaan tavaroita saamattomia.
Re: Otsikko
#1730: Valitse nimimerkki - Otsikko
pixmania sen lähetti ja fiksuhuudosta olin sen voittanut vuonna 2010. osa tuotteista saapui minulle myöhässä ja puuttumaan jäi kuitenkin tuo canoni. nyt se tuli ja enempää ei ole tulematta. tsemppiä teille jotka vielä odotatte omianne!
Re: Re: Otsikko
Kiva et joku saa edes tavaransa
kameran olin huutanut alkuvuodesta 2010. en ollut tehnyt rikosilmoitusta kun kaverin tyttöystävä oli tehnyt ja ei sillä ollut ainakaan jeesannut se ollenkaan. en ollut muutenkaan ollut yhteydessä edes asiakaspalveluun 2011 vuoden jälkeen. en osaa sanoa että miksi minä sain jo ja joku toinen ei saanut vielä.
This comment has been removed by the person who wrote it.
kun se lopetettu. Minkäköhän laittavat.
Re:
Pommitetaan fiksuhuutoa näillä viesteillä,sillä saamatta on vielä paljon.
Ilmeisesti ne katsoo,että kun pelaajat jättävät asian tähän,niin ovat tyytyväisiä.
Pidetään keskustelua yllä,eikä anneta periksi.
Re: Re:
Minä henkilökohtaisesti olen jo kaikki konstit kokeillut.Sinne jäi ehkä parikymmentä tuotetta.Enää ei pysty edes saamisiaan tarkistamaan,kun koko fiksuhuudoon ei pääse kirjautumaan. Ostakaa Mäntylän fanit nyt sähkötupakoita,niitähän Jussi nyt kaupittelee.
Loistavaa kusetusta
Kyllähän ne koko ajan tuntuvat tuotteita toimittavankin, että ihan turha repiä pelihousujaan. Mullekkin tuli lopulta kaikki, vaikkakin aika paljon myöhässä ja muutaman tavaran erissä. Kyllä ne siellä selvästi koittavat tavaroita lähetellä ja meidän pitäisi olla tyytyväisiä siihen kun jotain ainakin tapahtuu toimituksissa koko ajan.
Re:
Kuka näitä toimituksia sitten hoitaa tällä hetkellä? Jos kerran fiksuhuuto on lopettanu, ja siirtäny toimintansa mr123 . comiin, mutta nekään sivut ei edes oo toiminassa? Kehen sit voi tavaroiden osalta olla yhteydessä tällä hetkellä?
Re:
Lopeta jo viimeinkin tuo p**kan jauhaminen,KIITOS!! Kyllä sen laatikon kyljessä lukee mistä tavara on lähetetty.
Re:
Parissakin kirjoittajan kommentissa viitataan joulupukkiin.Siis Korvatunturi ja Suomi.
Re: Hiljaista on
Eihän tämä voi mennä näin,että koirat luikkaa veräjästä.
Pannaan huijarit tiukille ja tehdään rikosilmoitus.
Kaikki huudoissa hävinneet otetaan omamme pois,vaikka menisi viimeiset siemenperunat.
Vanha juttu tuo rikosilmotus,tehty on ja ei auttanut millään tavalla.Ei ole virkavallalla mitään virkaa tässä maassa.Ihan turha laitos.
| This discussion has been closed. |
HERÄTKÄÄ