Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Vieras
Vieras

#26 Re: Re: Tuosta

05.08.2010 13:28

#25: Vieras - Re: Tuosta

 Sasmaa mietin minä miksi ei kaiveta esiin ihmisiä jotka todistaa firman olevan huijausta . asiaan saatais kertaheitolla vauhtia ...

Joo
Vieras

#27

05.08.2010 13:59

Onhan tuolle yhteydenotto pyyntö jätetty. Mutta aika epätodennäköistä saada kiinni ja henkilöstöä ei ainakaan suomalaisilla yritystieto sivuilla tule esiin.

Ongelmaa vaikeuttaa vielä se, että tuskin fiksuhuudon "asiakaspalvelija" käyttää omaa nimeään. Ja nuo asiakaspalvelu pisteiden sijainnit on yksin ? merkki.

AHB
Vieras

#28 asiakaspalvelijat

10.08.2010 13:45

Tiedän nimeltä kolme asiakaspalvelijaa, jotka ovat ottaneet tänä vuonna lopputilin, ties miten monta heitä kaikkiaan on. Eräs kertoi, ettei jaksa 7pv/vk 10t/vrk. Häneltä sain minulle kirjoitettuja viestejä eikä niitä kopioita, joita yleensä on näyttänyt ihmisille tulleen.

 

Vieras
Vieras

#29 Re: Re: Tuosta

12.08.2010 07:26

#25: Vieras - Re: Tuosta

Hei, itse olin fiksuhuutoon koukussa noin puoli vuotta, voitin tavaraa, josta jouduin taistelemaan ainakin puoli vuotta. Tuli jopa väärää tavaraa, valitin ja pidin tavarat panttina niin kauan kun sain oikeat tuotteet. Viimeiset tuotteet sain ehkä joulukuussa 2009, huutamisen lopetin jo kesäkuun lopulla 2009.  Panttina olleet tavarat palautin sitten fiksuhuudolle heidän työntekijän laskuun, ehdottivat ensin, että joutuisin itse maksamaan lähetyskulutkin, ilmoitin, että en lähetä tuotteita omalla kustannuksella, joten tulkaa sitten hakemaan, johan löytyi maksaja. Älkää huutako fiksuhuudosta mitään, väsytte vaan tutteiden odotteluun ja jatkuvaa soitteluun. Paras tapa olisi saada tuo pulju kiinni, jos ihmiset eivät huutaisi mitään, eipä enää kannattaisi tuo asiakkaiden rahojen pyöritys ja voittojen keruu.

PETTYNYT
Vieras

#30 Re: Mahtava huijaus.

13.08.2010 07:42

#4: Hipihop - Mahtava huijaus.

JOO MULLA JO YLI VUODEN TAVARAT SAAMATTA.

AINA LUVATAAN ENSI KUUSSA, NÄIN JATKUNUT KEVÄÄSTÄ ASTI.

PETOSTAHAN TÄLLÄINEN ON. OLEN MAKSANUT TUOTTEET HETI JOTEN NE ON MUN JA KORKO KUULUISI MAKSAA VIIVÄSTYMISESTÄ.

ANTOIVAT HUUTOJA, MUTTA MIKSI HUUTAISIN LISÄÄ KUN ENTISETKIN SAAMATTA.

Vieras
Vieras

#31 Re: Re: Mahtava huijaus.

13.08.2010 14:59

#30: PETTYNYT - Re: Mahtava huijaus.

 Eikö kukaan tietokoneasiantuntija saisi rakennettua fiksuhuudon sivuille varoitustekstin toiminnasta jotta ei uusia huutajia ilmestyisi sivuille. Vaikkei itse saa mitään voittoja pitäisi kuitenkin saada uusia huutajia varoitettua koska vain 10% lukee keskustelupalstoja.

Vieras
Vieras

#32 Re: Re: Re: Mahtava huijaus.

15.08.2010 20:53

#31: Vieras - Re: Re: Mahtava huijaus.

juu, näiltä KESKUSTELUPALSTOILTAhan ne totuudet löytyvät.

 

leipää ja sirkushuveja miljoonille paskaa syöville kärpäsille, vai mitä?

juu, näiltä KESKUSTELUPALSTOILTAhan ne totuudet löytyvät.
Vieras

#33

16.08.2010 11:46

Niin, ei toki. Fiksuhuudon omat työntekijätkin kommentoivat tapahtumia. Ja nykyisin jopa suhteellisen agressiivisesti.  Ja ihmiset, jotka luulevat jotain asiasta tietävän vaikka eivät ise ole palvelua kokeilleet.

Vieras
Vieras

#34 Re: Eikun tehdasvierailulle

22.08.2010 02:18

#19: -

Olisko muita lähdössä "tutustumaan"


Vieras

#35 pakettia postiin

27.08.2010 19:42

aika pahasti näyttääpi olevan usealla tavarat myöhässä, ikävää :(

itse sain oman huutovoittoni, nokian luurin 3vko odotusajalla.


Vieras

#36 Kärsivällisyys loppuu

30.08.2010 18:03

On se kyllä kumma ettei viranomaiset pysty asialla tekemään mitään. Olen voittanut useita tuotteita, mutta en ole itsekään niitä saanut ja ahvasti epäilen etten saakkaan! Kuinka moni tehnyt asiasta rikosilmoituksen?

Vieras
Vieras

#37 parempi huominen

31.08.2010 07:23

#36: - Kärsivällisyys loppuu 

 Ei mene kauaa kun valta media kiinnostuu asiasta ja sitä myöten myös virkavallan on puututtava. ei ne asiat lähe oikeneen kovinkaan helposti yksittäisissä tapauksissa. joukko kanteella asia olis eri. Ei tollanen toiminta vaan voi olla mahdollista nykypäivänä. Monet varmaan tyytyy odottaan ,tai sitten ei jaksa tapella asian kanssa ,kun voittoja on siedettävän vähän.

tiita83
Vieras

#38

01.09.2010 16:03

Ketä kiinnostais nostaa joukkokanne? Olisin itse ihan valmis sellaiseen. Vituttaa niin suuresti tollainen toiminta. Itsellä huutoja odoteltu 'vasta' kesäkuusta. Kuluttajaviranomaiselle tehty ilmoitus ja harkitsen myös rikosilmoitusta. Aspa selittelee minkä ehtii, aina löytyy joku syy miksi huutoja ei ole toimitettu. Luin jostain ettei asialle muka voisi tehdä mitään kun firma ei ole kirjoilla Suomessa, mutta eihän toi voi olla mahdollista. Että joku firma tulee tänne ja kerää meidän rahat eikä sille muka voida mitään?! Haistakoon vitun sanon minä. Helvetti kun sais nää tyypit oikeesti vastuuseen.

ei voittoja ei

#39 Re: Samaa mieltä

02.09.2010 07:12

#1: - Samaa mieltä

yli vuoden olen odottanut minäkin voittoja eikä kuulu. Lupaavat ja lupaavat ja kehtaavat lähettää tarjouksia s'ähköpostiini jatkuvasti.

 

paula koskinen
Vieras

#40 saamattomat huuto voitot

04.09.2010 10:50

Olen odottellut yli vuoden toimittamattomia

huuto voittojani .

Eikä kannata laittaa rahaa fiksuhuuto huutokauppaan

koska et saa huutmiasi tuotteita sieltä.

varokaa koko firmaa.


Vieras

#41

08.09.2010 19:04

ilmanputsar suatu, ennee ei haise


Vieras

#42 Käsittämätöntä

09.09.2010 00:58

Täälä odoteltu 10kk , yhden voiton muuttivat 20€ lahjakortiksi ja loput tulematta. Sähköposteja lähetelty ja monet tekosyyt kuultu, toivottavasti joku bongaa tän sivun ennen kun on tuhlannut rahansa tohon puljuun.

Reilu
Vieras

#43 Jes tuotteita tulee!

15.09.2010 18:13

Vihdoin. sain kaikki 20 tuotettani. Jatkuvasti kun kirjoittelin sinne, päivittäin, niin lopulta he lähettivät tuotteet. Suosittelen samaa kaikille!

Vieras
Vieras

#44 Samoin minulla toimi!!!

15.09.2010 18:19

#43: Reilu - Jes tuotteita tulee!

sain 8 tuotettani kuukaudessa kun hiillostin asiakaspalvelua noin 5 viestillä päivässä


Vieras

#45 pieni lisäys.

15.09.2010 18:25

eli siis voitin tuotteet elokuun puolivälissä ja sain ne jo nyt.

sulkeutunut
Vieras

#46 voitto

21.09.2010 21:50

miten voi olla mahdollista että sulkeutuneen huudon päälle voi huutaa kaksikin ihmistä 3sekunnin sisällä ja viimeinen voittaa heti .olen ymmärtänyt että näillä toimutus maksuillahan ne saa helvetin hyvän summan plus ostetut ja huudetut tuotteet mutta tavaroitahan et saa.rahat meni ja sillä sipuli ja sitten yksi ja sama pinjaproo voittaa kaikki huutopaketit.välillä se on torniosta mutta yksi ja sama .uusi tulokas voittaa heti eka päivänä 3-4 huutoa ja sen jälkeen se ei voitakaan.seuratkaapa vähän tätä voitto listaa.kerran voitin huudon jota en ollut edes huutanut.ootellaan tässä nyt yhtenä päivänä voitettuja 5 huutoa jotka on maksettu jo kaksi viikkoa sitten.

Roy Bean
Vieras

#47 Fiksuhuuto ja WOT

23.09.2010 09:04

Nyt olisi tärkeää saada fiksuhuudolle asianmukainen WOT (Web of Trust)-luokitus. Katso www.mywot.com. Se voisi varoittaa ihmisiä fiksuhuudosta.

Roy Bean
Vieras

#48 Varoittava WOT-luokitus fiksuhuudolle

23.09.2010 11:09

Hankitaan fiksuhuudolle varoittava Web of Trust-luokitus. Katsokaa www.mywot.com, rekisteröitykää ja kommentoikaa fiksuhuuto-sivustoa!


Vieras

#49

23.09.2010 22:53

Koko firma on menossa konkurssiin.Suurin osa työntekijöistä lähtenyt firmasta tai irtisanottu koska ei ole ollut varaa maksaa palkkoja.Taitaa kyllä omistajat kerätä vaan viimiset rahat omaan taskuun.

Vieras
Vieras

#50 Re:

24.09.2010 17:05

#49: -

perusteluja tai faktoja väittämiis konkkaan menosta