Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tuotteet
Re: Tuotteet
Sama täällä.Kahtena jouluna on jouduttu ostamaan osa uusia joululahjoja.Sinä oletkin vanha tuttu.Oli paras häipyä huutamasta samaa tuotetta,kun ilmestyit kuvioihin. Hyvää jatkoa sinulle.
Fiksuhuuto
Re: Fiksuhuuto
älä valehtele! mikä tuote ja millä nimimerkillä huudettu.... hinta?
Re: Re: Fiksuhuuto
Tässä ote voittoviestistä kyseessä on Sonyn pöytäkaiuttimet.
Onneksi olkoon! Jätit viimeisen huudon ja voitit Kannettavat kaiuttimet hintaan 0,31€! Toivomme, että nautit voittamastasi kohteesta joka toimitetaan sinulle kahden – neljän viikon sisään tuotteen maksusta.
Nimimerkkini on Boxster
Re: Re: Re: Fiksuhuuto
#281: Boxster - Re: Re: Fiksuhuuto
Sen verran vielä että paketti tuli Ruotsista, mutta mukana ei ollut minkäänlaista lähetyslistaa tai vastaavaa pelkkä numi ja osoite paketin päällä ja se tuli jopa kotiovelle asti.
Tavarat tuli
Re: Tavarat tuli
Kuinkas kauan jamo joutui odottelemaan tuotteita, mitä tuotteita toimitettiin ja onko todisteita että olet tuotteet saanut? Jostakin ihmeen syystä olen pettynyt fiksuhuutoon että en usko kirjoitustasi
Tavarat eivät ole tulleet!!
Poliisilaitoksen tiedote !!! 31.1.2011
Tänään soitettiin Poliisilaitokselta, nyt lähtee paperit syyttäjälle ja prosessi
käynnistyy ....24 rikosilmoitusta on tehty tällä hetkellä nimikkeellä (Petos)...
Että nyt kipinkapin tekemään se rikosilmoitus tai joku ilmoitus poliisille... HUOM! Syyttäjä ajaa ainoastan niiden etuja jotka ovat tehneet rikosilmoituksen ....Tekemätön rikosilmoitus ei ole vaade !!!
Ei savua ilman tulta
Re: Poliisilaitoksen tiedote !!! 31.1.2011
#286: Pekelius - Poliisilaitoksen tiedote !!! 31.1.2011
Nyt niitä rikosilmoituksia on 25 tai oikeastaan 26.Meidän perheeltä lähti 2 ilmoitusta.
Taitavat lähetellä niitä tuotteitä jonkun aikaa saadakseen asiakkaat rauhoittumaan.Sitten taas loppuu kun kanan lento.
Re: Re: Re: Fiksuhuuto
#281: Boxster - Re: Re: Fiksuhuuto
ei ole tullut voitettuja tuotteita
Fiksuhuuto
Olemme odotelleet huudettuja tuotteita jo lähes 1.5v. Aina vaan tulee vastaukseksi koottuja selityksiä, kun kyselee tavaroiden perään. Ihmettelen, että jotkut vielä käyttävät palvelua:(. Toivottavasti kaikki lopettaisivat huutamisen kyseisessä paikassa!!
Re: Fiksuhuuto
Olen samaa mieltä , mutta olen seurannut fiksuhuudon suvuja jonkun aikaa .
Kyllä siellä on hiipumisen merkkejä , nykyään ei ole kuin 5-6 tuotetta joita huutaa
pääasiassa fiksun omat huutajat . Oiketa huutajia on korkeintaan alle kymmenen ..
Että ei muuta kuin Jihuu
fiksuhuuto
Jotain edes, mutta katotaan...
Jotain edes , mutta katsotaan ..
Noin on
Vieras
#22 http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.com/
04.08.2010 10:01
Terveisiä Ruotsista
# Erik wrote:
Hej har jobbat på mrsvensson i ca 1 år , slutade för jag skäms ,jag har varit med på alla deras möte & allt är en bluff tyvärr , dom sa till oss att bara lägga upp auktioner hela tiden & alla som har vunnit skulle inte få några vinster det går ut flera hundra tals vinster varje månad för flera miljoner men ut till folket kommer inga vinster därför sluta jag . kolla tillbaka på era e-mail så står det mitt namn erik.Posted 28 Jul 2010 at 9:01
Lähde
Kommentoi Jaa Facebookissa
Noin on
Vieras
#23 Tuosta
04.08.2010 10:02
Valitan huonoa suomennosta, mutta kutakuinkin asian ydin on seuraava:
Hei työskentelin mrsvensso:nille (fiksuhuudolle) noin yhden vuoden, lopetin häpeän takia. Olen ollut kaikissa heidän tapaamisissaan ja kaikki on valitettavasti huijausta. He sanoivat meille, että laittakaa vain lisää huudettavaa kokoajan ja ne jotka ovat voittaneet eivät saa (joitakin) voittoja. Laitoimme voittoja sadoittain joka kuukausi useilla miljoonilla, mutta ihmiset eivät saa voittoja, siksi lopetin. Tarkistakaa/ tutkikaa teidän sähköpostinne niin, että nimeni/lähettäjänä on erik.
Kommentoi Jaa Facebookissa
This comment has been removed by the person who wrote it.
Terve teille
Kirjoitin Fiksuhuudon epärehellisyydestä lehteen - Iisalmen Sanomat 27.12.2010. Senkin jälkeen olen silloin tällöin käynyt heidän sivuillaan ja vieläpä käyttänyt lähettämiänsä korvaavia ilmaishuutoja; järjetöntä myös se; inhottaa numerovilistys ja samojen kamojen kuvat. Olen voittanut huokeampia tavaroita vuoden aikana sen verran hirmuisen määrän, että hirvittää. Mitään ei ole tullut. Olen kyllä kirjoittanut heille alkavani pian viedä asiaa lakiteitse eteenpäin; vaan että sekin osaa olla vastenmielistä, ei tahdo jaksaa moiseen ruljanssiin. Vastaukset joita "Annalta" saan ovat samoja kuin teille muille. Tuntuupa enempi kuin kummalliselta, että joku on saanutkin jonkun voittonsa. Olen toki valmis kimppaan jos tätä esim. tai myös yhdessä viedään lakitupaan, mutta niin kyllästynyt ja masentunut olen tosiaan hommaan ollut etten ole adressisivuakaan jaksanut tänä vuonna lukea. Että tämmöinen tilanne. - edmond.
Re: Jotain edes, mutta katotaan...
#293: epävarma huutaja - Jotain edes, mutta katotaan...
höpö höpö.. tiedän, että Fiksuhuuto on ongelmissa Checkout Oy:n kanssa, joten tääkin viesti on kusetusta... eli tuo huijarifirma yrittää saada edellämainitun firman vakuuttuneeksi, että tavaraa toimitetaan, koska ilman Checkout:ia he eivät saa rahaa tilillee... tosin Checkout Oy tietää "ongelmat" eli he ovat yhteisvastuulliset korvauksissa... !!
This comment has been removed by the person who wrote it.
mielenkiintoista
mielenkiintoista
| This discussion has been closed. |
Miksi LAKI SALLII HUIJAAMISEN??????