Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Sama juttu, olen odottanut kesällä jo 3 vuottta eikä mitään oo tullu.
En usko ennenkuin saan omani. Viesteihin ei ole enää aikoihinn vastattu. Kyllä tuo auton huutaminen todistaa että petosta on. Eivät voi antaa sen mennä koska siitä nousisi aika haloo jos ei toimiteta ja jos ei halvempiakaa toimitea niin kuinkas sitten auto. Omat robotit huutaa ei kai kukaan ole niin hullu että huutais kun katsoo sitä huutolistaa.
Kyllä loppu on lähellä kun katsoo sivuja.
Voisko joku laittaa lähetyslistaa todisteeksi niin näkis onko tosiaan joku saanu jotain. Siinä näkis päivämäärät.
Re: Re:
Älä turhia toivo.Olen ehdottanut samaa asiaa,mutta kukaan ei pysty todistamaan,että olisi saanut yhtään tuotetta.Jaa,olipa senään yksi,joka laittoi dokumenttia saamistaan tuotteistaan.Katselin juuri fiksuhuudon sivua.4 tuotetta huudettavana,auto mukaanlukien.Eilen oli huudettu 2 tuotetta,toissapäivänä ei yhtään ja sitä edellisenä päivänä 1 tuote.Ja eräille tulee huudettuja tuotteita ovista ja ikkunoista??????
Re: marko
Kertoisitko vähän tarkemmin lähetyksestä?Milloin huudettu,milloin lähetetty,kuka on lähettäjä yms.KIITOS!
Adressi
Re: Adressi
mahtaakohan jokainen tulla heti tänne ilmoittamaan saatuaan tavarat. uskon että me tavaroiden saannista ilmoittaneet ollaan aikamoinen jäävuoren huippu, koska tuo tavaroiden puuttuminen täällä lähinnä vain ilmoitetaan. suomalainen tapa on yleensä puhua vain silloin kun on jotain valitettavaa.
Re: Re: Adressi
This comment has been removed by the person who wrote it.
Lupaukset????
Ei saa luovuttaa !!!!
Minäkin odotin tuotteitani elokuulta 2009 .. mutta nyt olen saanut tavarani osapuilleen kaikki .
Ei ihmeiden aika ole ohi . Tavarat oli lähetetty Pixmanilta Belkiasta ja osa Verkkokauppa.comista.
Rikosilmoituksen olin tehnyt ja nyt aion sen perua ....
Te jotka olette tehneet rikosilmoituksen voi tiedustella tilannetta Syyttäjänvirasto Vaasa ja
puh. 0103626813 ... Syyttäjä on Teemu Karppinen . Olen myös saanut listan ketkä ovat rikosilmoituksen tehneet 24 Kpl
lista tuli Pojanmaan käräjäoikeus puh. 0295649100 fax 0295649101
Että silai ...Syödäänkö tässä vai viedäänkö muualle ,sanoi satiainen toisella , (miehen housussa)
Eikun semppiä kaikille ja aurinkoista kevättä ..
Re: Ei saa luovuttaa !!!!
#714: Pekelius . - Ei saa luovuttaa !!!!
Kiitos paljon tiedoista.Ei luovuteta.Aurinkoista kevättä sinullekkin.
Rikosilmoitus tekemättä - onko toivoa?
Re: Rikosilmoitus tekemättä - onko toivoa?
Re: Huutopanda ??????
#661: Vieras - Huutopanda ??????
Samaa shaibaa se on ku fiksu.
Re: Re: Huutopanda ??????
Todellakin,fiksuhuuto vaihtaa nimeä huutopandaan.
Pitää vielä sivuja auki auton takia,jolla saataisiin mahtava voitto.
Tiedän yhden huutajan autoon,joka on menettänyt omaisuutensa (n.30.000euroa)
Hän valittaa kohtaloaan, mutta minkäst teet.
Re: Rikosilmoitus tekemättä - onko toivoa?
#716: Lopen kyllästynyt - Rikosilmoitus tekemättä - onko toivoa?
Meikäläiselle tuli kamera viime kuussa ilman rikosilmoitusta, ovat kuulemma koettaneet tasaisesti kaikille vaikka osa ei ole vielä saanut. Juttelin niiden logistiikan kanssa ja pahoittelivat kun eivät saaneet vielä kaikille kerralla, mutta koittavat vauhdittaa hommaa.
eikös meidän pitäisi olla iloisia siitä, että ainakin jotain tuntuu noiden logistiikassa tapahtuvan ja tuotteita lähtevän matkaan? tuntuvat ainakin yrittävän, kun tuskin muuten niitä lähettelisivät. ittelle pamahti jo tuotteet jo marraskuussa viikon aikana yllätyksenä. suurin osa oli 2009-voitettuja
Re: Re: Rikosilmoitus tekemättä - onko toivoa?
#720: Sami - Re: Rikosilmoitus tekemättä - onko toivoa?
Mikähän se logistiikan yhteystieto on. Yritin sillä osoitteella joka oli näillä sivuilla, mutta ei tapahtunut mitään.
En kyllä usko ennenkuinn saan edes jotain omaani pois.
Ei ne kellään ole mitään lähettänyt omia kirjoittajia ovat.
| This discussion has been closed. |