Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Fiksuhuudossa Berzerker
Vieras

#76 Täälläkin saamatta

27.10.2010 16:04

Minulta jäi saamatta 6 vaiko 7 eri tuotetta.
Pari sataa meni huutojen ostoon ja mukavasti myös laskuihin.
Tietääkö joku mitä tekisi Euroopan kuluttajakeskus ( http://www.ecc.fi/ ) tälle asialle?
Vieras
Vieras

#77 Re: Täälläkin saamatta

27.10.2010 16:23

#76: Fiksuhuudossa Berzerker - Täälläkin saamatta

Otin yhteyttä tonne hiljattain ,mutta en ole saanut vielä vastausta. Voin ilmoitella heti ,kun saan vastauksen. Onko joku saanut tuotteita ilman viranomaisten apua?

erkko
Vieras

#78 Niin täälläkin

28.10.2010 16:46

Tavarat saamatta,jo 2.5kk.tta odotettu.Kamera sun muuta,laskut maksettu ajallaan.Törkeetä huijausta,sivut kiinni jätkät vastuuseen. Eivät vastaa edes tiedusteluihin.
Matrotix
Vieras

#79 Ei vastausta

29.10.2010 18:35

#78: erkko - Niin täälläkin

Kyllä se on niin, ettei taida tavarat tulla.Eivät vastaa viesteihin ja olen jo tammikuulta odottanut kaukaisempia tuotteita. 12tuotetta on vielä tulematta.Halvimpia alle 100euron tuotteita sain elo-syyskuussa yht: 4kpl!! Kyllähän se nurin näyttää menevän ja jos ei mee niin ihme on.Huutoja ois vielä reilusti yli sata mutta en ainakaan lisää osta,mut eihän niitä oikein järkeä ole käyttääkään kun mitään ei saa!Harmittaa itseni ja muiden puolesta.Kusipäitä järjettömiä ääliöitä jotka saavat tietenkin vielä ansioidensa mukaan.Itse tietysti haluaisin olla tuomarina :)

Matrotix
Vieras

#80 Ei voi olla

29.10.2010 18:49

Mikään yritys toiminta (mikä toimii) ei voi olla niin huonoa eikä ole ollutkaan ennen fiksuhuutoa että tavaroita joutuisi odottamaan maksun jälkeen 10kk tai reippaasti yli vuoden!!
He ansaitsevat tuomion ja tulevat sen saamaan.
taina hämäläinen
Vieras

#81

30.10.2010 16:06

1 vuoden ootellut,luvattu mutta ei toimiteta.
twister84
Vieras

#82 ei tavaroita näy EI

01.11.2010 12:49

itekki venannu 20 tuotetta jo yli puoli vuotta ja tavaroitani ei näy! eikä taida toi rikosilmoituskaan mitään kummiskaa auttaa ku ne kuiteski lupaavat kokoajan muka lähettää tavarani! annoin äsken iltasanomille vinkin fuskuhuudosta että tonkisivat asiaa tarkemmin! niin eiköhän negatiivinen julkisuus saa fuskuhuudon toimituksiin vähän vauhtia(toivottavasti) kun ihmiset huomaa että paikka on täyttä kusetusta ja lopettavat huutamisen!
Vieras
Vieras

#83 Re: ei tavaroita näy EI

01.11.2010 13:49

#82: twister84 - ei tavaroita näy EI 

Toivottavasti edes joku media kiinnostuis aiheesta. Sais paljon enemmän voimaa valituksetkin. Ehkäpä joku päivä iso lehti tekee jutun aiheesta. Ne tarvis kuitenkin faktoja ensin juttunsa taustaksi ja useamman ihmisen tiedot kusetuksista.

Todella närkästynyt
Vieras

#84 Niinpä

01.11.2010 15:11

Olen ollut samassa tilanteessa ja viikottain lähetän kysymyksen. Ihmettelen, kuinka kukaan viitsii olla töissä vastailemassa tuollaisiin sähköposteihin.

Täällä hyvin tietoa: http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.com/

Itse sain lähes kaikki rahat takaisin, kun tein rikosilmoituksen ja ilmoitin pankkiin huijauksesta. Maksoin huudot ja voitot master-kortilla ja pankki palautti KAIKKI rahat, jotka olin maksanut 120 päivän sisällä takaisin. Myöhemmin sain korotkin tuosta ajasta.

Kannattaa siis olla poliisiin sekä pankkiin yhteyessä...

Itse ajattelin käväistä tuolla konttuurilla, mistä pojjat saattaa löytyä, kun kuljen hirvireissuilla heidän ohitse... Ihmettelen, että poliisi ei tee mitään vaikka hyvin tietävät, että kyseessä on laaja huijaus ja kaiken takana on Mäntylän Jussi ja Siurulan Tuomo - teveisiä vain jos joku näkee...
miumau
Vieras

#85 joopa

02.11.2010 13:13

ajattelin lähettää fiksuhuudolle kakun kun justiinsa tuli vuosi täyteen kun voitin tuotteen mitä vaan ei kyllä ole postitettu..
Kyllästynyt
Vieras

#86 Tehkäpä arviointi täällä

04.11.2010 11:18

Kykääpä laittamassa arvionne täälläkin:
www.mywot.com

Täytyy olla kyllä typerää porukkaa. Sinällään ihan hyvä liikeidea, mutta tyssää siihen, ettei jätkät tajua toimittaa tavaroita tai voittoja.

Vieras

#87

04.11.2010 19:37

Törmäsin netissä tälläiseen.
Registrant:
Company: West Camp Synergy Ltd.
Name: Marjanen Pasi
Phone: +357-25340507
Suomen numero löytyi myös
0505500663

V*ttuuntunut
Vieras

#88 Fiksuhuuto, youtupes.com yms. KUSETUSTA KAIKKI

04.11.2010 21:22

Pinjapro nimimerkki viittaa kyllä täysin siuruan vanhempien yritykseen. En tiedä voiko olla sattumaa Binja-Puu. Ei ole ihme että on paljon voittanut. Pojat näkee koneelta milloin huutovahdit/huutajat loppuu ja sen jälkeen huutaa itse eli voivat seurata milloin kenelläkin pitää huutaa, jotta tuotteen voittaa. Samoin nähtävästi kävi myös siuruan perustamalla youtupes.com sivustolla, joka tätä nykyä on tumeworld.com
Nyt Quaton trading/siurua on avaamassa uutta kauppaa nimeltä fiksukauppa.com

http://www.pmgroup.fi/images/fiksukauppa/fiksukauppa_esite.pdf

kannattaa miettiä, mitä tämän kaupan kanssa tekee.
Tee
Vieras

#89 Mahdollisuudet

08.11.2010 00:54


Hei,

mitä asialle kannattaa tehdä. Tuoda julkiseksi? Ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Oikeuteen? Alan olla varma, että tuotteita ei aiotakaan lähettää. Olen voittanut satakunta pienempää voittoa reilun puolen vuoden aikana, isompiinhan minulla ei ole varaa, ei olisi ollut kyllä näihinkään, ensimmäinen "uhkapeli", johon jostain hullun syystä lähdin. Olen maksanut ylisuuret postimaksut ja huudot. Tuotteiden hinnat mainostetaan Fiksuhuudossa useimmiten lähes puolta arvokkaammiksi kuin ovat. Muutoin, samat nimimerkit voittavat koko ajan. Saavatko he voittonsa? Fiksuhuudon asiakaspalvelu vastaa joskus kun viitsii kyselyihin, että voitot ovat tulossa. Enimmäkseen ei vastaa ollenkaan.

Juju lienee se, että tällaisten peräämiseen on "asiakkaan" niin tolkuttoman väsyttävää panna energiaa, ja se, että ei haluta tunnustaa omaa hölmöyttä, eli mitäs menin huutamaan!!! - Fiksuhuuto luottanee tähän ja huijaus saa jatkua.

Jotenkin se on estettävä.

T
Vieras
Vieras

#90 Re: Mahdollisuudet

08.11.2010 01:34

#89: Tee - Mahdollisuudet

Kuluttaja-asiamas ei valitettavasti voi oikein auttaa tilanteeseen, koska firman toiminta on Kyproksella. Ymmärtääkseni rikosilmoituksia on tehty todella paljon, mutta tämäkään ei ole auttanut. Uskoisin että varma tapa saada omat pois on pistää asianajaja hoitamaan. Kyllä varmasti saa tuotteet jos on oikeasti tosissaan viemässä oikeuteen asiaa. Kannattaa kuitenkin toimia nopeasti, koska tuskin firma enää kauan pysyy pystyssä. Jos fiksuhuuto menee konkurssiin, niin silloin tuotteiden/rahojen saanti vaikeutuu varmasti...Toivon että me kaikki saamme tuotteet pian, mutta epäilen...


Vieras

#91 Mahdollisuudet 2

08.11.2010 02:10


Hei, kiitos nopeasta kommentista.
Olen ammatiltani toimittaja ja teen asian kyllä julkiseksi. Ilmoitin tästä tänä yönä fiksuhuudolle lähettämässäni postissa. Odotan vastausta ja niin sanottuja voittoja enää hyvin vähän aikaa ennen toimenpiteitäni. Kenties kaikkien halukkaiden olisi hyvä ilmoittautua minulle; kimppaan, viemään asiaa päätökseen. Jos halukkuutta on, ilmoittakaa. On siis hieman noloa olla huijattu ja myöntää pelanneensa apinaleikkejä, mutta lapsekkuus on aina parempi kuin rikos. Siksi omankin lapsellisuuteni uhalla voin esiintyä asiassa julkisesti nimelläni. Aika hauska huomata tuolla yllä tuttuja nimimerkkejä. Kyllä siellä on tosiaan "kamppailtu". Minä erikoistuin ennen muuta halpoihin tuotteisiin, kun ne suurensivat lompsani halkeamia vähemmän kuin kalliit. Kuulun köyhiin ihmisiin. En koskaan, kuten ei moni muukaan, voita arpajaisissa tai veikkauksessa enkä niihin siksi osallistu. Nettiaika vain on sellaista, absurdia. Sitä kun joutuu käyttämään tietokonetta, ja jos on esimerkiksi väsynyt, alkaa huvikseen selata, selaa jopa tällaista peliä, ja sitten, hullu, osallistuu,

pidetäänpä yhteyttä,
nimimerkki edmond
T


Vieras

#92 "1 v. juhla päivä" fiksuhuuto tarjoo.. :)

08.11.2010 07:38

tuli tänään 8.11.2010 1 vuotta täyteen voitetusta kattila sarjasta.On siis aika keitellä oikein kakku kahvit.On tässä luettu useita sähköposteja fiksuhuudon asiakaspalvelulta tuotteen toimituksesta ja kaikki ollut pelkkää paska puhetta ja saamattomuutta.Loistavaa kusetusta kauniilla sanoilla. U S K O M A T O N T A !!!!!!!!!!
Odotellen
Vieras

#93 Odotusta

08.11.2010 14:27

Mä sain hyviä voittoja 2008-2009 vaihteessa ja kamat tuli silloin sovitusti. Luottavaisin mielin lähdin uusiin huutoihin kesäkuussa 2010 ja odotan edelleen voittoja. Näin on että joskus homma toimii ja joskus taas ei. Heppuleilla oli helvetin hyvä liikeidea jonka on ryssinyt täysin.
Onko nuo ketkä kirjoitteli saaneensa voittoja jo kotiin asti niitä oululaisia kavereita??????
Vieras
Vieras

#94 Re:

08.11.2010 18:02

#87: -

Pasi Marjanen taitaa olla Fiksuhuudon nykyinen toimitusjohtaja.

Patzex
Vieras

#95 Re: Mahdollisuudet

08.11.2010 20:11

#91: - Mahdollisuudet 2

 

Olen mukana Edmond !!


Vieras

#96 Mahdollisuudet 3

09.11.2010 02:02


osoitteeni sähköpostina on teppokulmala@luukku.com; siihenkin voi kirjoittaa minulle suoraan kokemuksiaan, ehdotuksia jne. - Jos näitä tulee, pidetään yhteyttä, ja voin käyttää niitä - mikäli aivan pian ei mitään myönteistä tapahdu - lehtikirjoituksessa tietenkään kenenkään nimiä tai osoitteita mainitsematta. Ajatukseni on ottaa myös yhteyttä asianajajaan. Toivon vain, ettei siinä yhteydessä joudu aluksi itse maksuihin tms... sellaiseen ei ole varaa, ja silloin on keksittävä toisia väyliä. Olen viestittänyt epäkohtien julkistusaikeistani fiksuhuutoon ja pyytänyt jälleen kerran pikaista tuotepostitusta tai edes selvitystä. Ei ole kuulunut mitään. Lienee paha vastata tilanteessa, jossa tuskin on yhtään kunnon selitystä millä puolustautua! - Nyt kun vihdoin tosissaan havahduin, minulle on jäänyt parisataa huutoakin vielä huutamatta. Ironiaa tai ei, "voitin" niillä tänään 2 kohdetta (minä joka en koskaan voita arpajaisissa!); kysyin fiksuhuudolta välittömästi, mitä tapahtuu, jos maksan. Toimitetaanko tuotteet luvatun 2-4 viikon sisällä vai maksanko itseni 2-4 vuodeksi jonoon, olemattomien tuotteiden ostajana, kuten nähtävästi tähänkin asti. Ei vastausta. - No, vielä muistettakoon myös se puoli, että jos taas jollakin on kaupoistaan positiivisia kokemuksia, olisi totta kai mukava kuulla; tosiaan mukava, saattaisi jopa ainakin luulotella että itse saa joskus jotain maksamaansa takaisin. Onnellisinta totta kai olisi, että tarinoilla on niin onnellinen loppu kuin näissä olosuhteissa voi olla.

Valoisaa marrasyötä t.
edmond
taistelija
Vieras

#97 Joukkokanne

09.11.2010 10:47

Hei vaan huijatut,

Luulen että ainoa vaihtoehto olisi tehdä asiasta joukkokanne, johon kaikki kyseiset henkilöt liittyy ja tämän jälkeen vaan kaverit linnaan.

Pitäisi vaan saada juttu median tietoon, että jokaisella olisi helppo ilmoittautua kanteeseen.

Itse olen kuusamosta ja tiedän ainakin 4 henkilöä, jotka ovat voittaneet ja kukaan ei ole saanut palkintoja.

Nyt pitäisi saada asia televisioon ja sen jälkeen kun on lista ketkä eivät ole saaneet voittojaan niin ilmoitus poliisi Laiholle joka pistää tämän jälkeen pojat häkkiin ja vastuuseen teoistaan.

Laita vain Edmond asia lehtiin, jos sieltä saatais asia televisioon. Laita että keräämme nimiä ja todisteita joukkokanteeseen.

T.kusetetun veli
misto12
Vieras

#98 voimaton yksin

09.11.2010 12:43

Olen mukana kyllä , jos jotain ruvetaan tekeen asian eteen.
nordeaan jo ilmoittanut
Vieras

#99 ilmoitus pankeille ja luottoyhtiöille

09.11.2010 16:13

ruetkaa kirjottamaan luottoyhtiöille ja pankeille, fiksuhuudon toiminnasta niin jos he eivät haluakaan tehdä tuollaisten firmojen kanssa yhteistyötä niin ainakin rahanmeno sinne loppuisi, tod.näköisesti uusille asiakkaille lähettävät muutaman tuotteen ja sitten loppuu tuotteiden lähetys,,ei anneta vielä periksi.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2010 22:12