ABORTTILAKI ROMUKOPPAAN

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ABORTTILAKI ROMUKOPPAAN.

lex-antixabortti

#1 Tehdään näin

15.09.2010 18:52

Todellinen uudestisyntymä siis virtuaalisesti. Suomen väkiluku kasvaisi. No ainakin huomiota saisi.

Pitäisi lähettää 200 kpl 24 viikkoisia eläviä sikiöitä eduskuntaan kansanedustajille. Meinaa tuoreita  ehkäpä liikkuvia ja vikiseviä vauvoja. Nehän elävät n. 2-48 tuntia, jos niitä ei sitä ennen murskata.

Menis siinä heikkohermoiselta.............

Muuten nykylääketiede mahdollistaa alk. 20-22 v. keskoseen henkiinjäämisen.

ps. en osaa sanoa onko se lainmukaista, mutta abortoituhan on yhteiskunnassamme jätettä siis lainsuuojaton.

16.09.2010 10:06

Länsi ja Suomi nukkuu hyvinvointiunta.  Mammonan alttarille uhrataan julmasti abortoudut (lue 10 000 ihmistä per vuosi) suomen kansalaiset ja kas kummaa nyt pitää tuoda muualta  porukkaa! Meillähän on kädet pahasti veressä.  Suomessa on surmattu 1960-luvulta lähtien n. 400 000 lasta. Sanoisinko tätä murhaksi avuttominta kansanryhmää kohtaan. Ollaan tosi viisaita. Tämän sallii kylmäkiskoinen Suomii. Islam tuntuu sopivalta rangaistukselta meille; onnea päättäjät. Nyt jos koskaan tarvitaan tosi pelastajia niitä harvoja valtiomiehiä ja -naisia eduskuntaan.

Yhden uhrin tuttu

#3 Miettikääpä

19.09.2010 15:00

Entä kaikki raiskausten uhrit. Helsingissä 40% ja Espoossa 70% raiskaajista on ulkomaalaisia. Onko kiva sitten alaikäisenä raahata tummaa muistomerkkiä elämänsä rikastamisesta.

Ei

#4 En kannata

19.09.2010 22:13

En allekirjoita ikimaailmassa. Kyllä huomaa että adressin aloittajalta on mennyt puurot ja vellit nupissa sekaisin. Varmaan väittäisi, että alaikäinen raiskattu ja raskaaksi tullut lapsikaan ei saisi aborttia tehdä, koska se on "Jumalan lahja", eikö niin ?

#5 Re: Miettikääpä

20.09.2010 17:00

#3: Yhden uhrin tuttu - Miettikääpä

Kuuuluhan, entä ne 99,999-%, jotka tietoisesti haluu omat jälkensä heittää roskiin?

PääPensaassako

25.01.2018 23:30

"toiminta rahoitetaan säätiöllä"

Laittaisitte noikin rahat huono-osaisten, yksinhuoltajien tukemiseen. Ette kauheasti piittaa lapsista ja äitien selviämisestä syntymän jälkeen.