Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kansanedustajien Palkankorotukset
Kansanedustajien Palkankorotukset.Katso keskustelu numerossa 1785.
Katsotaan mitä mukavaa saamme aikaan mediassa ennen vaaleja.
A-studion yhteystiedot helpo saada ym. Ei muuta kuin toimintaa.
Viestit sähpostilla,kirjoittamalla tai soittamalla. Asialinjalla
pysyttävä. Hyvä asia että nuoretkin ovat vahvasti esillä näillä
sivuilla.
Kansanedustajien palkat kohtuullisiksi
Ihmisen ja hänen työnsä arvostukselle tulisi löytää muitakin mittareita kuin raha. Olemme aivan kestämättömällä perustalla, kun aina vertaamme rahalla suhdettamme muihin ammatteihin. Aina löytyy niitä, jotka saavat suurempaa palkkaa omaan mielestämme vastuullisempaan työhömme verrattuna.
Eurooppalaisten kulutustasolla tarvitaan 3 maapalloa, USA:n asukkaiden kulutustasolla maailmassa voisi olla vain 1,4 miljardia asukasta.
Kulutus ja kaikki tuotantoprosessit tulisi sopeuttaa maapallon kestokykyyn. Talouden ei tarvitse perustua ainoastaan kasvuun, jos olemassa olevia voimavaroja käytetään hyväksi.
Kansanedustajiksi tarvitsemme ihmisiä, jotka ovat itse valmiita kohtuullistamaan elämäänsä. Kohtuullisuus olisi tärkein teema seuraaville eduskuntavaaleille. En ole kovinkaan varma siitä, että suurella palkalla saamme parempia kansanedustajia, pienituloisissa ja kohtuullisesti elävissä on fiksuja ja älykkäitä ihmisiä.
Re: Kansanedustajien palkat kohtuullisiksi
Kansanedustajien Palkankorotukset
Yleisradio Oy (yle) Radio-ja tv-keskus Radiotalo Uutisenkatu 5, Länsi-Pasila,Helsinki
PUH 09-14801/keskus.
MTV 3 ilmalantori 2,00033 Helsinki PUH(vaihde)010300300
YLE TV 2 Tohlopinranta 31 PL 196 33101 Tampere PUH (03)3456111
Tallenna muistiin. Sähköpostit tai puhelinsoitot helpo toteuttaa.
Asialinjalla pysyminen muistettava. Kansalaisilla on sananvapaus.
Kirjoittamalla kirjeitse onnistuu hyvin.Rohkeasti mielipiteet julki.
Re: Järki käteen!
Eihän kyse olekaan siitä, että sillä rahalla saataisiin Suomen kuralla oleva talous kuntoon, vaan periaatteesta: 8% korotus on pikkasen liikaa!!! Suon heillekin 1-2 % niin kuin muillekin työtä tekeville...
minä olen köyhä työtön tai köyhä työssä. SAMA JUTTU!
Mieluummin oikeita töitä tekeville.
Puolueitten kannatukset muuttumassa
Tälläkin oma vaikutuksensa vaaleissa. Hyvin menee ei muuta kuin lisää
tälläistä adressi toimintaa ja kovaa media julkisuutta vaaliraha sotkuissa.
KANSANEDUSTAJIEN PALKANKOROTUKSET KESKUSTELU NUMEROSSA 1785.
Yleisradio Oy, MTV3, YLE TV 2, yhteystieto osoitteet keskustelu numerossa 2080.
on todella ihmisoikeus loukkaus yksilöä vastaan
kun yksilö ihmiset voivat todella huonosti ja leipäjonot senkun kasvaa ja asunnottomien määrä sekä nuorten että vanhempien kohdalla, sosiaallinen elämä suomessa pelkkää silmän lumetta, ollaan saatu mainetta maailmassa ollaaan muka hyvin voinnin kärkimaa maailmassa eiköhän valheet jo riitä, politiikot luulee että kansa on samaa mieltä mitä he päättävät, eikö todella olisi aika herätä. mielenterveyden syyt ovat siinä että yksilö ihminen sillä ei ole arvoa suomessa politiikkojen silmissä. kaikki tämä on todistettavissa ei tarvi katsoa kuin mitä ovat tehneet ja päättäneet. mihin kansa ei ole halunut mennä.
Kenen "palkkoihin" verrataan...
Useimmat ”Kansanedustajat” mielellään rinnastavat ”palkkansa” niihin joiden elintaso kasvaa, mutta ollakseen kansan edustaja ehkä pitäisi olla hieman laajempi käsitys…
Eero Vuorela
Pikkusen järkee kansanedustajilta toivon
Moraalitonta
Re: Lainaus Edellisen mielipiteestä:
#18: Sami Rusi - Lainaus Edellisen mielipiteestä:
Peraatteesta kai on kyse!!!
Re:
Ei puolitta, vaan laskea työtätekevien ( SAK ) keskiansiosta sopiva palkka ja se pitäisi riittää. Jää vielä kulukorvaukset ja " ilmaiset sapuskat " yms. + vähennyksen arvoiset jutut verotuksessa!
Re: Re: Järki käteen!
Katso mitä porvaripuolueissa tapahtuu... kähmitään kaikkia verotuloista saatuja rahoja ja siirrellään niitä paikasta toiseen ja jaetaan vaalitukiaisina heille itselleen :/ Ja kansa maksaa!!!!
Re: oikeusmurha!!!!!
#25: jarmo naaralainen - oikeusmurha!!!!!
No tiedät varmaan, ketä äänestät seuraavissa vaaleissa!!!!
Re: Kansanedustajien palkat kohtuullisiksi
#2078: Pirkko Hakkarainen - Kansanedustajien palkat kohtuullisiksi
Palloa hallitsee " eliitti " joka varallisuuden himossaan syö itsensä alta työtätekevän kansan....
Re: minä olen köyhä työtön tai köyhä työssä. SAMA JUTTU!
#2082: antti vaurio porista - minä olen köyhä työtön tai köyhä työssä. SAMA JUTTU!
Terve vaan sinne mistä oot tullukin!!!!
EDUSTAJIEN PALKAT YLEISEN LINJAN TASOLLE.
köyhtyvä perhe
suomessa löytyy heti köyhiä perheitä. syrjäytymisriski ei enää kuuluu paskiaisen kansanedustajan tietoon ,vaan annetaan kurjistuminen rauhassa.lapset tuntevat heikkoa itsetuntoa ja häpeämistä. samanaikaisesti maahanmuuttajan lapset hyvässä asemassa.hyvinpukeutujat maahanmuuttajan lapset kulkevat rauhassa ja onnellisessa asemassa helsinginkadulla.suomalaiset köyhät lapset eivät uskalla esiin helsingin kadulla. vaan he mielummin piilossa. sorretaan suomalaisia köyhiä perheitä. paska vihreät, kokoomus,keskusta,sdp,rkp,vasemmisto ne puolueet ovat pääsyyllisiä.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kohtuus kaikessa
Hyvää, kohtuullista korvausta kannatan kyllä edustajillemme, että heidän ponnistelunsa tulisi huomioiduksi.
| This discussion has been closed. |
MITÄ