Klippula kuuluu salolaisille
Ota yhteyttä adressin tekijään
Jos Kaupunki Klippulasta luopuu, sitä ei enää kesäsiirtolana tulla käyttämään - eihän semmonen ole rahallisesti kannattavaa hommaa...
Re:
Jos kaupungilla on ollut varaa sodan jälkeisinä vuosina pitää Klippulaa niin kyllä me jatkossakin siihen kykenemme. Veroilmoitukseen raksi ruutuun mihin haluan roposeni käytettävän; kulttuuri, urheilu, terveys, sosiaalityö....
Re:
Olisi kiva tietää mitä siinä lahjoitussopimuksessa lukee,ettei vaan olisi ko. sopimus just sopivasti "kadonnut"................
Klippula pitää säilyttää
Ilman Klippulaa e itule kesää
This comment has been removed by the person who wrote it.
ei tarvita
Pyh pah, ihan sama vaikka myyvät, itse pienenä olin kerran leirillä ja halusin ekana päivänä pois kun oli niin hirvee paikka, ihan hirveessä kunnossa eikä ollu kivaa! Kyllä naarilan leirit voittaa Klippulan 10-0!!!! Naarilaan siis vaan nääkin lapset, kyllä sinne mahtuu, aina ollu isosenakin kivaa!
ja siellä kaikilla oli niin mukavaa
seurata jo useamman vuoden ajan,
kuinka aina uudestaan ja uudestaan joukko lapsosia tulee
innosta hihkuen leirille.
Näin SUURSALON aikaan lapsia tulee ympäri maakuntaa ja
yhteiselo sujuu leikkien, pelaillen, soutaen,uiden jne.
Älkäämme viekö sitä iloa lapsilta!!!
Re: ei tarvita
Kurjaa, että sinulla on ollut huonoja kokemuksia Klippulasta. Totuus on kuitenkin se, että Naarilaan ei mahdu kaikki halukkaat leiriläiset.
Kollektiivinen identiteetti.
Klippula kuuluu vahavasti niihin.
Br Heikki Rosti
Re: Re: Veronpalautukset??
Käyttäkäämme vain ihan oikeudenmukaisesti laskettua veroprosenttiamme hyväksi julkisten palvelujen ylläpitoon ettei mene kuten nyt suuntana on että avustuksilla ja lahjoituksilla niinkuin "Amerikan" mallissa on tapana. Verotus edelleen vahvasti progressiivisesti ja kaikki tulonmuodot verolle! Ei vapaamatkustusta!
Kaupungin johtajan "unohdus"
Klippulan tilalle Järvensyrjä
Sieltä olen saanut ihmissuhteita, jotka elävät vielä tänä päivänä. Sieltä olen saanut valtavasti muistoja ja ihania ja hauskoja hetkiä.
Haluan, että sama mahdollisuus suodaan lapsille vielä tänä päivänä.
klippula
ei kaikkea hyvää pois lapsilta...järki käteen nyt mistä säästetään.itse olen viettänyt ikimuistoisia hetkiä klippulassa ja niin toivon jatkossakin toisten lasten muistelevan myöhemmin kivoja hetkiä siellä
voi kamalaa mitä luettavaa mutta en yhtään ihmettele ettei ole kirjoittanut omalla nimaellä..klippulla 100 kertaa parempi paikka lapsille kun naarila....meillä lapsi ei oikein viihtynyt naarilassa mutta klippulasta ei meinannut lähteä pois.....ja onhan vanhemmat maksaneet ajasta kun lapset siellä ovat olleet...ja mieluusti onkin...
sokeaa säästöhuumaa
sokeaa säästöhuumaa
Nyt kyllä meinataan säästää väärästä paikasta
kalapaikkoja ja ainakin vielä ennen vanhaan luontokin, meri...kaikki ja niin lähellä kuitenkin isoista kaupungeista.
Terveisiä kaikille jotka minut muistavat, etenkin Teijon kansakoulua 60-luvulla käyneille !
Nykyään Savossa, kohta muualla, ei Suomessa.
Klippula kuuluu Salolaisille
Lapsissa ja nuorissa on tulevaisuutemme !! Kaupunginpäättäjät eivät tuijota kuin kassakirstun lukuja ensin itse sen tyhjentämällä mm. rakentamalla kalliin kaupungintalon!!Taiteeseenkin tuhlattiin 32000 € kaupungintalon seinille !!!!! Sillä rahalla olisi voinut peruskorjata Klippulan Kesäsiirtolaa LAPSILLE!!!
Hävetkää päättäjät ja lopettakaa omaan napaan tuijottaminen !!!! (Jos edes muistatte enään mitä on häpeäminen!!! )
Eipähän mahdu Naarilaan tai Klippulaan kaikki lapset, jotka leirille haluaisivat... edes silloin kun minä siellä olin. Halukkaita on niin monia,joten ensisijaisesti leirille pääsevät ne, jotka eivät vielä ole saaneet mahdollisuutta osallistua kesäleirille. Sen jälkeen katsotaan jääkö tilaa jo leirillä aikaisemmin olleille.. Ja Salo ei enään rajoitu ns. "Saloon" vaan huomioi lähikunnat,jotka (puolipakolla) liitetiin Saloon vuoden 2008 alussa..
Itse olin Klippulassa 12- vuotiaana ja minulle jäi hyvät muistot leiristä. Ei todellakaan "hirveä" paikka. (Tai tietysti jos odottaa viiden tähden hotellipalvelua maaseutuleiriltä.. ) Kaunis merenranta-alue, kunnon keittolarakennus,mukavat 4-6 hengen huoneet leirityyliin. Leikkiä ,laulua, uimista, kilpailuja, ongintaa,soutelua.. ja hyvät ruuat! Omat lapseni ovat nyt 10- ja 12- vuotiaita. Olivat nyt kesällä 2010 Klippulan kesäleirillä Viihtyivät siellä mainiosti ja haluaisivat ehdottomasti sinne uudelleen! : )
Haluan ehdottomasti Klippulan pysyvän yhtenä Salon seudun lapsien kesävirkistyspaikkana.
| This discussion has been closed. |