Kohtuuhintaiset peruspankkipalvelut kuuluvat kaikille!

Paremman pankin puolesta
Vieras

#26 Pankki menee vaihtoon

21.03.2011 13:13

Minulle tehtiin asiasomisteisessa tarjous. En ajattelin etten vaihda, mutta Nordea olikin niin itse päättänyt. Taidan syntymäpäivän kunniaksi vaihtaa pankkiin, joka ei ota maksuja nostosta eikä kortista hetkeen. Nordealle kiitokset siitä, että sain maksaa pankissa rahoijeni pitämmisestä. Kalliksi tuli, kun luotin huonoihin neuvoihin.
Vieras
Vieras

#27 Re:

22.03.2011 10:59

Raija Leppänen
Vieras

#28

22.03.2011 11:01

EKL Tuomitsee nordean Palvelumaksun anoston
Arto Elf
Vieras

#29

24.03.2011 09:35

pois maksut pientuloisilta ja työttömiltä,siirto
yrityksille ja suurtuloisille......
Kai Laitinen
Vieras

#30

24.03.2011 09:41

perrrrk....
Leena Laitinen
Vieras

#31

24.03.2011 09:42

kohtuu maksut
Timo Rukkila
Vieras

#32

24.03.2011 09:44

pois
S.H
Vieras

#33

26.03.2011 20:39

Näin köyhdytetään entisestään kansaa, varsinkin kun eläke on alle köyhyysrajan ja vaikeuksia muistisairauden takia muuttaa toiseen pankkiin, missä voi olla vaikeampaa hoitaa asioita. Saisivat päättää niin, ettei tarvi muutoksiin ryhtyä eli nostamaan tulot niin, että jälkeenjääneisyys korjaantuu ja pankitkin saavat korkoja menoihinsa riittävästi.

Vieras

#34

27.03.2011 10:33

törkeää
Ville
Vieras

#35 Pankit on huijareita

27.03.2011 10:46

Pankkipalvelu on kaikille pakollista, sen tulisi myös olla ilmaista!

Vieras

#36

27.03.2011 10:57

pankin vaihto pakko, ei ole vaihtoehtoja
ikävä itsenäisyyttä...
Vieras

#37 Rosvo pankit

27.03.2011 12:08

Halooo! Huomasin tämän epäkohdan jo nuorempana ja on kyllä kiukuttanut koko ajan tämä pankkien rötöstely...vähävaraisten kustannuksella tosi törkeetä ja pahemmaksi vaan muutuu...ikäväää...voi,voi tulevaa...niinkuin tämä koko Eu...pilasi alunalkaen koko Suomen talouden tällä huijaamisella valitettavasti...Suomen ITSENÄISYYS MYÖSKIN RIISTETTY...MARKKA NOUSI HUIMASTI...MARKKA ON NYKY EURO HALOOO...HUH,HUIJAA VAAN...SUOMI PALAA VAAN JOS EEI PALUU TAKASIN ITSENÄISEKSI SUOMEKSI...Mitä enää kalliita itsen.juhlia linnassa kun itsen.menetetty...haloooo...
säästöä pankki kuluissa...
Vieras

#38 ROSVO PANKIT...

27.03.2011 12:20

HALUSIN MUUTTAA PANKKIA KUN VIHAAN NOITA KAIKENLAISIA TILIHOITO MAKSUJA VAIKKA ITSE HÄN HOIDAN OMAT MAKSUNI JA TILINI SALDOA...JONNE VAAN LAITAN RAHAA JA MAKSAN NETISSÄ LASKUNI ...EN KÄSITÄ MIKSI KALLIIT PANKKI MAKSUT ON...NO RAHASTUSTA MUTTA MIKSI ...SIKSI KUN PANKIT OVAT AHNEITA JA AHNEELLAHAN ON PASK.LOPPU JA REHELLISYYS PERII MAAN KYLLÄ VIELÄ NIIN KÄYKIN KUN IHMISET HOKSAA ALKAA TAISTELLA SUOMEN MAAN PUOLESTA...JA ASIAT OIKEUDELLISEKSI...SEKSI?!TÄSSÄ MAINOS PANKISTA JOKA EI VARASTA MINULTA ESIM.SENTTIÄKÄÄN SIIS EUROAKAAN KUN LUVATTIIN OLLA PERIMÄTTÄ SIIS KAIKKI KULUT OVAT 0€ KIITOS KUULUU KEURUUN OSUUSANKILLE SE ON POP...Paikallisosuuspankki...KIITOS1!!!
kyllästynyt
Vieras

#39 pankiton

27.03.2011 14:03

Samoin teki myös Osuus Pankki, otti asuntosäästäjän säästöpalkkion. Pankkien toiminta on mennyt joukko kosiskeluksi l. miellytä minua, niin saat palkkion. Samoja elementtejä kuin uskonnossa. Olen ollut Osuus Pankin jäsen koko ikäni, mutta miettinyt eroa, pankin vahvan "äijäkulttuuri" vuoksi.
pexi
Vieras

#40 ahneus käy pankille ankarasti reisille

27.03.2011 15:34

ensin tiskipalvelut sikakalliiksi sitten pankkikortit jaulkoseinästä omia rahoja nostamaan sen jälkeen netti ja verkkopankki elipankkipalvelua on kun jokainen itse hoitaalaskunsa ja muut pankkiasiat emme tarvitse pankkeja joitatuetaan verorahoillamme

Vieras

#41

27.03.2011 15:58

minähän kirjoitin kommentin jo
aapeli55
Vieras

#42

27.03.2011 17:55

osuuspankista ei saa edes pankkitunnuksia jos on menettänyt luottotietonsa,nordeasta sentäs sai että pystyy toimimaan netissä

Vieras

#43 Hävytöntä rahastusta!

27.03.2011 20:20

Helppohan se on nostaa palvelumaksuja kun ihmiset on pakotettu ottamaan pankki palvelut kun suoraan käteen ei saa antaa palkkaa.
Vanha jo minäkin
Vieras

#44 "Tuulimyllyjä vastaan"

28.03.2011 08:46

Asia vain on valitettavasti niin että nykyinen ihmisen ahneus on vain niin suurta että niiltä jotka eivät voi mitenkään puolustautua otetaan se vähäkin ! Lakkoon ei voi ryhtyä mutta josko miljoona eläkeläistä sais jostain "Soinin" joka yrittäis edes puolustaa meitä!
Ple!
Vieras

#45 Rahastusta

28.03.2011 09:32

Rahastusta siellä, rahastusta täällä!
Hyvä, kun on kyse pankkimaksuilla rahastamisesta, ja seuraavaksi voimmekin keskustella adresseilla rahastamisesta!
libalaaba
Vieras

#46

28.03.2011 10:26

Kyllä,nyt riittää,minä vaihdan pankin kotimaiseen.
Mummeli tietokoneelta!
Vieras

#47 Totta turiset!

28.03.2011 12:12

Hämmästyneenä luin artikkelia maksujen korotuksista ja välitön reaktioni että nyt päättyy n.40 vuoden pankkisuhde. olen eläkkeellä ja lainat on maksettu mutta tulot on PIENET ja säästöjä ei ole.joten......Suurin osa maksuistani on suoraveloituksena ja loput maksan netissä.Omistan pankkikortin ja lisäksi luottokortin jota tarvitsen tosi harvoin ja siitä maksan erikseen.Pankissa ei tarvitse edes vaivata henkilökuntaa,saavat rauhassa hoitaa isojen poikien asioita sijoituksia mutta minä joudun nämä hommelit kustantaa. Ketuttaa.....
Mummeli tietokoneelta!
Vieras

#48 Epätoivoista puuhaa!

28.03.2011 12:16

Ei tämä adressitouhu johda mihinkään konkreettisiin toimenpiteisiin mutta saavathan pankin päättäjät edes tietää pikku asiakkaiden mielipiteen, ehkä ymmärtävät sitten asiakaskadon, vaikka tuskin siitäkään piittaavat.
THUNDEROTTO
Vieras

#49 Elämän tilanteen joustamattomuus pankilta

28.03.2011 13:15

Joskus kun ennen avioeroa oli varaa pieneen ja pakolliseen autolainaan pankista-siis 4-kertaa oma kk/ansio.KOKO ajan kerrottiin koron olevan 11,7 mutta nyt seon muuttunut n.34%. Satasen kun lyhennät menee n.64e lyhennykseen.Menetin sen vaimon alkoholi/huumeet,eikä varmasti ikinä ole antanut eikä annacenttiäkään,kun sais pankin edes neuvotteluun.Vai onkohan Pankille joku hyöty että menetän luottotiedot?
sylvesteri2
Vieras

#50

28.03.2011 13:55

Nordean hinnankorotus on käsittämätön
korotus on "kanta- asiakkaille" joissakin 50%
Uskomatonta rahastusta-eikö meillä kukaan valvo pankkien touhuja mitä sanoo pankkitarkastusvirasto vai eikö sillä ole mitään valtaa? Asiahan on päätetty joten sille ei ilmeisesti ole mitään tehtävissä.
Ehdotankin että pankit kirjeissään lopettavat Asiakas sanan käytön-yleensähän niissä lukee loppukaneetissa että mikäli tämä ei sovi Teille voitte lopettaa tilin,meillä ei ole kilpailua pankkttoiminassa! Missä tämä kakku on jaettu?