SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !
Sähköverot nousevar vuodenvaihteessa !
Jos sitä sovitetaan tähän, pitäneekin todeta, että päättäjiemme päässä vallitseva tyhjiö täyttyy kovilla veroilla!
Koillis-Lapin Sähkön alueella korotetaan siirtohintoja vuoden alusta 18 %. Että silleen...
Omista ei väliä, kunhan ulos ei näytä köyhältä.
Sähkövero ja -siirtohinta
Näitä veroja meillä on tarpeeksi,Toivotaan,että saadaan vastustajia verolle niin paljon,että niitä ei nosteta.Kyllä tämä hallitus vie suomalaiset perikatoon,lähinnä tällähetkellä suurimpana oleva puolue ja kenen ansiosta suurin? Tämän sanoisko tyhmän äänestäjäkansan takia,kun äänestää tuollaista puoluetta,että omat vie kaiken ja köyhä kärsii.
Jeesus on Herra, E-P
Adressin kirjoittaja on oikeella asialla, sähkön hinnat alas. Suomi avustaa miljoonilla muita maita. Sitten meitä kansalaisia kiristetään kaikenlaisilla verotuksilla ja korotuksilla, eläkkeet ja palkat eivät nouse mihinkään. Hienoa että jotkut ottaa asiakseen vaikka näin Adressien voimalla, että muutosta on tultava hintojen alentumiseen eikä korotuksiin. Lappeenrannan Energia korjaa julkisivua, " Ilmankos sähkön hinta nousee " Jostain siihenkin on näköjään rahat otettava? Olen yrittänyt kotona säästää sähköissä. Olen joulu valoista luopunut jo ajat sitten. Valoja en pidä kuin siinä huoneessa jossa olen. Etämittarit kun tuli hinnat on nousseet ja sähkö lasku on ihan huipussaan. Me kansalaisetko maksamme Luonnon ilmiöiden tekemästä tuhoista? Eihän se meidän vika ole jos tulee myräkkä ja tekee vahinkoa sähkölinjoille. Eiköhän niille sähkölinjan korjaajille makseta siitä työstä palkkaa?
Re:
Ei mihinkään ydinvoimaloihin vaan ympäristönsuojeluun!
Idea tuossa on se, että kannustetaan ihmiset säästämään energiaa jotta hiilijalanjälki saataisiin pienemmäksi.
Mökin mummot ja muut pelastavat koko maailman! Siitä tässä on kysymus.
Aivan kohtuuton siirtomaksu löytyi laskusta. Sen osuus maksusta oli suurempi kuin itse sänkön hinta. En ymmärrä mistä tämä voi johtua!! Maksammeko uusiutuneiden sähköverkkojen ja nopeutuneen teknologian ja suoralukumittareiden hinnan nyt näissä maksuissa?! Ja sähköyhtiöt tekevät huikeita voittoja vuodesta toiseen ja aina vaan parempaa tulosta. Se tässä erityisesti jurppii!!! Kilpailua myös siirtohintoihin kaivataan todellakin ja pian!
Re:
Liittymä mökille maksoi ensi kysymällä 13.500 euroa ja vvvpuolenvuoden päästä kun kysyin uudelleen hinta oli 26.000 euroa. Miten voi olla mahdollista??
Lopullinen puhallus
No tähän auttanee palkkamaltti, jota ajetaan kuin käärmettä pyssyn suuhun samalla kun maahan haalitaan lisää ns. työperäistä halpatyövoimaa, jonka toimeentulo ja muut sosiaaliset tulonsiirrot maksetaan verovaroista.
Eli suuntaus on koko ajan siihen, että pakollisilla ns. elnkustannuksilla tyhjennetään totaalisesti palkansaajien/veronmaksajien kaikki muu ostovoima.
Tämähän ei varmasti johda kansantaloutta kasvu-uralle vaan juurikin päinvastoin.
Kaksin kertainen verotus
Luulisi että Suomessa olisi ollut kielto kaksinkertaisesta verotuksesta mutta ei.....onhan se mutta ei koske tätä........