Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle..


Vieras

#251

09.03.2015 05:28

Erittäin tärkeä!

Vieras

#252

09.03.2015 05:30

Tämä erittäin ajankohtainen asia. Lähipiirissäni on penska joka tapojensa perusteella on tod.näk kiusaaja ja vanhemmat poisti kaverin lääkityksen.

Vieras

#253

09.03.2015 05:31

Tärkeä asia!

Vieras

#254 lääkitys

09.03.2015 05:34

Lähipiirissä on penska jolta poistettiin juuri lääkitys isänsä toimesta. Olen nähnyt poikaa ja huomaan hänen olevan potentiaalinen koulukiusaaja.


Vieras

#255

09.03.2015 05:34

Kouluihin ihmisiä, ketkä osaavat auttaa!

Vieras

#256

09.03.2015 05:34

Otan osaa menetyksestä. Minä ymmärrän läheisen menettämisen, mutta en oman lapsen. Poikani isä menehtyi kun poikani oli 11kk. Tämä sinun kertomus oli todella koskettavaa luettavaa. Jalsamista sinulle <3

Vieras

#257

09.03.2015 05:35

Minulla on 4 lasta ja Yhtä tyttärestäni kiusttiin niin paljon lukoissa,että hän joutui keskeyttämään koulun.MM kirjoja tuhttiin ja vaatteita varastettiin ja revittiin ja pahinta se sanalline parjaaminen.Päätä painettiin wc:pönttöön ja tupakalla poltettin käsiä.Pyynnöistä huolimatta kukaan ei puuttunut asiaan.HÄVYTÖNTÄ!!!!!!

Vieras

#258

09.03.2015 05:37

Koulun Pitäis opettaa enemmän miten eletään Eikä turhaa teoriaa jota ei koskaan elämän aikana tarvita

Vieras

#259

09.03.2015 05:37

Tärkeä asia, johon meidän jokaisen omalta osalta tulisi kiinnittää huomiota. Asiaan on puututtava ajoissa ja saada kiusaajat ymmärtämään, että kaikkien elämä on yhtä arvokas.


Vieras

#260

09.03.2015 05:56

nyt tekoja..ei saa enää jäädä pelkiksi puheiksi.kiusaaminen täytyy saada loppumaan.

Vieras

#261

09.03.2015 06:02

Käväsin allekirjottamassa. Sattuu olemaa omakohtaistaki kokemusta.

Vieras

#262

09.03.2015 06:35

Kiitos Arja ja jaksamista, olet rohkea nainen.

Vieras

#263

09.03.2015 09:07

Nuorisotyöntekijöitä ehdottomasti saatava kouluihin. Jokainen nuori haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi. Nuorisotyöntekijät ovat kohtaamisen ammattilaisia.

Vieras

#264

09.03.2015 10:57

syylliset kaivettava esiin ja murhasta linnaan.

Vieras

#265

09.03.2015 13:50

Koulukiusaamiselle 0-toleranssi. Omia poikia 2 koulukiusattua, siskoni aikoinaan opettajantyössään oppilaiden kiusaama,virastaan oli jäätävä pois, hermot meni...lapsenlapsi 8. v. nyt kiusattuna!! Jo riittää , olen valmis mihin vain , että kuri saadaan takaisin kouluun! Kouluihin vapaaehtoisia valvomaan pihoille, käytäville, liikuntapaikoille...järjestystä ja turvallisuutta, jos ei muuten niin vartijoita tai jäsrjestysmiehiä kouluun!

Vieras

#266

09.03.2015 14:48

Minä puutun aina kun epäilenkään jotain kiusattavan! Se on meidän kaikkien velvollisuutemme. Jokaisella lapsella pitäisi olla turvallinen olo koulussa ja vapaa aikanakin!
Tomin äiti

#267 Re:

09.03.2015 15:42

#262: -  

 Kiitos tuesta <3

Tomin äiti

#268 Tomin äiti Kiittää

09.03.2015 15:47

Kiitän taas kaikkia Teitä, jotka olette allekirjoittaneet, jakaneet ja kommentoineet adressia. Tukenne on todella tärkeää, Kiitos.


Vieras

#269

09.03.2015 16:04

Kiusaamisiin pitää puuttua aina ja saada se loppumaan,on aivan järkyttävää kun sekä lapsissa että jopa aikuisissa on paljon kiusaajia

Vieras

#270

10.03.2015 05:06

Ihan täysillä olen koulukiusaamista vastaan koska tiedän omista kokemuksista miltä se tuntuu, Kiusattu voi joutua niin pahaan ahdinkoon romahdettuaan et lopettaa oman elämänsä ja onhan näitä kouluampuumisiakin nähty nyt ku kaveri sekoaa kiusatusta tilanteesta ihan mahottomaksi, iten mietin lapsuuttani miten olen selvinnyt kouluajoistani joka oli aivan hirveää, olo oli ihan samaa kuin jossain vankileirillä Hakkaamista, Potkimista, tönimistä, Kouluvarusteiden tuhoamista. Ruokailukaan ei enää onnistunu ja sittenhän jouduin niin sairaaksi et siihen tuli pieni katko. en suosittele kenellekkään samanlaista koulunkäyntiä. :-(

Vieras

#271

11.03.2015 09:04

Tärkeä ja ajankohtainen aihe. Kiitoksia Tomin äidille ja jaksamista sekä enkeleitä tärkeään työhön.

Vieras

#272 Tentataan kansanedustajaehdokkailta oikeita asioita

11.03.2015 12:43

Mielenkiintoista, ettei adressin allekirjoittajina näy ainakaan enemmälti kansanedustajaehdokkaita, vai piiloutuvatko näkymättömyyden taakse. Eli uudet kansanedustajat jatkavat samaan malliin, mitään ei tapahdu. Kansanedustajissa on myös opettajia. Siksiköhän koulukiusaamiseen ei kouluissa puututa, kun on oman ammattikunnan edustajat pääkallonpaikalla puolustamassa opettajien puuhia. Usein myös opettajat kiusaavat oppilaita. Jotkut opettajat ovat jopa lasten vanhempien ja jopa lapsen isovanhempien opettajina. Nämä kiusaajaopettajat ja outoja temppuja oppilaille tekevät opettajat saavat istua virassaan kiusaamassa oppilaita vuosikymmeniä ilman, että opettajakunta puuttuisi asiaan. Vaikka vanhempainilloissa huomautetaan suuren joukon voimin ko. asioista, niin opettajakunta hyökkää vanhempia vastaan. Lapsen oikeudet on tehty vain häjyjä oppilaita varten, ja he kyllä tietävät oikeutensa. Usein nämä kiusaajat ovat ns. hyvistä perheistä, varakkaiden lapsia. Tällöin kiusatusta opettaja tekee syyllisen. Näistä kiusaajistahan tulee sitten hyviä poliitikkoja, niin kuin viime vuosien ministerit ovat tulleet ulos kiusaamisasioistaan.

Taaskin kotimaan ongelmat eduskuntaehdokkaiden tenteissä jäävät taka-alalle. Kysellään vain Natosta, EU:sta, eurosta, Kreikan tukipaketeista, sote lienee joka vaalikauden päättymätön juttu myös sotaveteraanien asioilla ratsastetaan. Käytännössä kansanedustajaehdokkaat ovat kaukana tavallisen kansalaisen ongelmista. Koulukiusaamisasiat, nuorison pahoinvointi, vanhusten kaikkinainen huono kohtelu eivät ole mielenkiinnon kohteena. Sotaveteraaneille kerätään aina rahaa. Usein sotaveteraanit ovat varakkaita tai lapset ovat ryövänneet vanhan sotaveteraanin rahat kylpien itse rahoissaan, jotta veteraani saa kaikenlaiset tuet. Lisäksi nämä elossa olevien sotaveteraanien lapset ja lapsenlapset korostavat itseään sillä, että isä tai isoisä on sotaveteraani. Kuinka suunnaton onkaan se lasten ja lastenlasten joukko, joiden isä tai isoisä ei ole koskaan palannut sodasta tai on tuotu jalat edellä, jos niitäkään on ollut. Kaikenlainen kunnioitus sotaveteraaneille, mutta kaatuneet on unohdettu kokonaan, eivätkö hekin olleet samanlaisia sankareita.

Eli tyhjänpäiväisistä ja hyvin voivien asioista meuhkataan, mutta henkisesti kiusaamisista kärsivien ja sen seurauksena myös ruumiillisten sairastumistenkin ongelmista vaietaan. Hyssyttely on kerta kaikkiaan lopetettava.

Tomin äiti

#273 Re: Tentataan kansanedustajaehdokkailta oikeita asioita

11.03.2015 14:43

#272: - Tentataan kansanedustajaehdokkailta oikeita asioita 

 Olen lähettänyt linkkiä monelle kansanedustajaehdokkaalle suoraan. Itsekin ihmettelin, en montaa ole bongannut. Olen ehdottanut suoraan, että tässä olisi hyvä vaaliteema, kunahn se ei jää teemaksi ja lupauksiksi Katsotaan miten käy, ei tuo addressin allekirjoitus kauaa veisi aikaa. 


Vieras

#274

12.03.2015 12:57

Koulukiusaamiselle on voitava tehdä jotain!

Vieras

#275

14.03.2015 14:44

Olin itse koulukiusattu. Kouluihin pitää palkata vartijoita, jotta oppilaat pysyvät kurissa. Opettajilta ei ole siihen työhön koulutusta eikä halua.