Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Koulukiusaamisen lopettamiseksi. Tomin muistolle..


Vieras

#426

18.08.2015 13:52

kysymys oli,että miksi allekirjoitan?siksi,että vihdoin puututtaisiin vakavaan asiaan,eli koulukiusaamiseen..

Vieras

#427

18.08.2015 14:44

Koska minulla on 4 lastenlasta enkä halua että joutuvat koulukiusatuiksi enkä halua kenenkään lasten joutuvan koulukiusatuiksi

Vieras

#428

18.08.2015 17:18

KUKAAN LAPSI ei ole syntynyt toisten kiusan-,pilkan-,nöyryytyksen kohteeksi.Aikuinen joka peittää silmänsä moiselta käyttäytymisltä ei ole ymmärtänyt että JOKAINEN lapsi on TÄRKEÄ!!!!

Vieras

#429

18.08.2015 17:29

On se kumma kun koulukiusaamiseen ei tule loppua.Voimia Tomin omaisille.

Vieras

#430

18.08.2015 19:07

Olen itse koulukiusattu opettajan taholta 1950 luvulla....kärsin vieläkin niistä traumoista!

Vieras

#431

18.08.2015 19:10

Oma tytär ollut vuosia koulukiusaamisen kohteena.

Vieras

#432

19.08.2015 03:38

Sen takia kirjoitin adressin ,koska en tykkää koulukiusaukseta.Mun molempia poikia on koulukiusttu mut minä puutiun asiaan heti ja ymmärrän tämän henkilön tunteet ,vaikka hän mentti poikansa
Tomin äiti

#433 Kiitos allekirjoituksista ja kommenteista

19.08.2015 07:27

Kiitos kaikille, jotka olette mukana allekirjoituksellanne ja kommenteillanne. En millään pysty vastaamaan jokaiselle erikseen, joten tässä Kiitos kaikille teille, jotka olette tärkeällä asialla koulukiusaamisen loppumiseksi.

Tavoitteena on saada lakimuutoksia, joilla saadaan lisää aikuisia kouluihin valvoviksi silmiksi ja kuuneleviksi korviksi. Toinen asia joka vaatii muutosta on, että kiusattu lapsi ei joutuisi vaihtamaan koulua. Usein, jos ei aina kiusattu lapsi joutuu pois tutusta koulusta ja kiusaaja(t) saavat jäädä tuttuun kouluun.

Hyvää alkanutta kouluvuotta kaikille. Toivotaan että jokainen lapsi ja nuori saa käydä turvallisen ja rauhallisen kouluvuoden.