Arki-iltapäivystys takaisin Lietoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Arki-iltapäivystys takaisin Lietoon.

22.04.2015 09:25

Turun yhteispäivystys ei millään muotoa innosta, siellä totaaliruuhka, valtavasti akuuttitapauksia ja useimmiten pitkät odotusajat. Apu löydyttävä lähempää ja nopeammin. Ja toivottavaa olisi samalla laajentaa päivystys jatkumaan myös lauantaisin esim. 8-15 ajan. Esim. varusmiehen vaikea käydä virka-aikana arkena hakemassa apua vaivoihinsa, mutta lauantaisin pääsisi julkisen terv.huollon pariin, eikä täytyisi käydä yksityisellä, jos tauti äityy hoitoa vaativaksi lomilla. Nyt kun Turun yhteispäivystys on mitä on, niin mennään aina mieluummin yksityiselle, missä ei joudu odottamaan epämääräisiä aikoja kipeänä - sairaan ei tarvitse kärsiä lisää jonoissa! Säästöjä ei synny terveyspalveluja heikentämällä!

28.04.2015 10:38

Lähipalveluja ei saa viedä pois.eikä ainakaan terv.palveluja. Itse olen jo aika iäkäs ja jouduin käyttämään jokus päivystystä iltaisin,jonka toiminta oli erittäin hyvää ja tuttu osaava henkilökunta ei tarvinnut paljon selitellä.ihmettelen mitä järkeä tässä toimenpiteessä oli.ei kenenkään edun mukaista, ainakin vanhukset kärsivät tästä.

#28 Re:

28.04.2015 10:39

#27: -

28.04.2015 18:21

Tyks:n päivystyksessä kuukausi sitten odoteltiin tunti pääsyä vamman vakavuuden arviointiin. Kyseessä oli sirkelöity sormi.

29.04.2015 06:05

Isäni on Lietolainen ja kirjoitanntämän hänen vuokseen.
Soittopeli

#31 Re: Hävytöntä höpinää

14.03.2018 09:24

#8: -

Härkätienpalvelu ja ajansaanti laskenut lehmänhännäntavoin.Tyytymätön veronmaksaja olen jostarjotaan 3kk päästä aikaa ja sitäkään eisaa yhdelläsoitolla kuntoon. Soittakaa uudestaan mikä ihmeensoittopeli Härkätiellä menossa???Parkkipaikat liki tyhjillään aamupäivisin tuskin potilaitakaan monta.Seurannutolen kuukausia tätä hoitotasoa.Palkatkaa lisää lääkäreitä vai onko henkipilattu terveyskeskuksessa?