Vastustamme keliaakikoiden ruokavaliokorvauksen poistamista
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Olen kanssasi samaa mieltä, yhteiskunnalle tulee huomattavasti kalliimmaksi poistaa korvaus kuin, että se jäisi ennalleen. Sos/ terv. kustannukset kohoavat, koska esim: vanhuksien yleiskunto laskee koska heillä ei kertakaikkiaan ole varaa ostaa gluteenitonta leipääkään jne... TODELLA TYHMÄ PÄÄTÖS.
Muuttakaa suomalainen vilja- ja maitotuotanto terveelliseksi ihmiselle.
joo joo
aivan oikein että korvaus otetaan pois. Olen minäkin allerginen vaikka mille mutta en saa mitään korvausta vastaavien tuotteiden ostamista varten. Esim kalan tilalle joudun ostamaan lihaa joka maksaa... Kala on ilmaista mutta liha ei sillä en omista haulikkoa jolla voisin metsästää. Myöskään maidosta en saa korvausta. Hedelmiä enkä pähkinöitä voi myöskään syödä. Miksi yksi allerginen ryhmä pitäisi nostaa muiden yläpuolelle?
Hassu juttu
koko korvaus on muutenkin mielstänyt väärinpäin. Vanhemmat saavat melkokohtuullisen korvauksen kun lapsi asuu kotona. Mutta kun lapsi lähestyy ikää jolloin ruokamäärät kasvavat, ja pian lennetään pesästä opiskelemaan, niin avustus tippuu olemattomiin. Tämä pitäisi kääntää päinvastoin ja porrastaa kunkin elämäntilanteeseen. Itse olen yrittänyt pistää tuen sivun jotta on jotakin annettavaa kun lapsi lähtee opiskelemaan...
eläkeläisillä sama juttu
eeli uuditus hommaan, mut ei kokonaan pois.
Re: joo joo
Kyseessä kun ei ole mikään allergia, vaan autoimmuunisairaus... voi luoja.
| This discussion has been closed. |