Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Näin on myös minun kohdallani. Tilanne on tukala. Toivotaan, että asia vielä muuttuu!!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Joku järki leikkauksiin.
Koska saan itse Eläkkeensaajien asumistukea ja noin suuret leikkaukset tuntuvat täysin kohtuuttomilta. Ainoa vaihtoehto joka jäisi sen jälkeen jos asumistuki laskettaisiin yleisen asumistuen tasolle niin oisi juuri se että hakisin toimeentulotukea kuukausittain. Enkä näe sitäkään yhteiskunnan kannalta kovinkaan kannattavana.
kuntien toimeentulon piiriin ja näin ollen rasittavat
näiden taloutta.Nyt näitä ihmisä rangaistaan siitä,että
he ovat rakentaneet tätä maata.
Ihmisarvoon kuuluu että ihminen saisi leipänsä mutta tuo suunnitelma on niin hullu että sosiaalitoimistot täyttyy ja varma tappelu sielläkin edessä.Tähän yhteiskuntaan ei vaan voi luottaa ikinä eli pakko keinoja keksiä että eletään eläkelaisetkin.Odotin että joku laittaa faktat pöytään ja lähtee vetämään hommaa eteenpäin.Kiitos aloitteen tekijälle ja vauhtia myllyyn!!!!!!!!!!!!!!!
Tuleva asumistukeni kutistuu 40%
Työelämässä olevat kitisevät muutaman lisätyöaikaminuutin (5%) takia.
Minä kitisen 40% asumistukeni kutistumisesta.
Päättäjän tehtävä numero 1 on päättää.
Kumpi on vahvempi: kitisijä, vaiko päättäjä?
Kyllä laittas SSS miehetkin kitisemään jos alle 100€ olisi ruokaan,vaatteisiin ym tarvittavaan.Sopis kokeilla miten pärjää.
Olen nuori, työkyvyttömyyseläkkeellä oleva, yksinasuva nainen. Tähän päivään asti olen ottanut pieniä askelia eteenpäin ja monia suuria askelia taaksepäin vuorotellen. Silti on painanut vahva halu vielä jonainen päivänä tehdä töitä, elättää itse itsensä ja maksaa veroja. Päästä pois tukien piiristä. En tiedä mistä sitä on voimia repinyt tähän asti tähän kaikkeen, mutta nyt jos elämiseen jää laskujen jälkeen 250€ putoaa pohja ja jaksaminen nollaan. Enää ei vaan jaksa nostaa itseään ylös sieltä kuopan pohjalta. Että mitäs nyt sitten? Siitä säkistä tuli nyt pohja vastaan josta ammentaa voimia ja jaksamista painaa eteenpäin vastatuulessa.
Muistakaa kaikki kynnelle kykenevät suurmielenosoitus ensi lauantaina Helsingissä!
Vastustetaan yhdessä hallituksen leikkauspolitiikkaa ja voin taata että asiamme on vahvasti esillä!
-Pälvi
Olisihan tuo törkeyden huippu, kun nipinnapin saa hoidettu asiansa, niin vielä leikattaisiin asumistuet, sitten se menee täysin överiksi.
| This discussion has been closed. |