Varhaiskasvatuksen tulevaisuus: EI kasvaville ryhmille!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Varhaiskasvatuksen tulevaisuus: EI kasvaville ryhmille!.


Vieras

#1376

09.06.2015 18:06

Näen työssäni päiväkodissa,miten lapset ovat levottomia,eivätkä saa ääntään kuuluville huutamatta.Pienissä tiloissa on liian paljon lapsia jo nyt eikä aikuisen huomiota ja syliä ole saatavilla riittävästi.Pienet kaksi-vuotiaatkin ovat jo isossa ryhmässä. Yhden aikuisen lisäresurssi ei tuo tilaa lisää.Lapset sekä työntekijät sairastavat eikä sijaisia saa palkata.Tilapäisyydestä laissa on tullut jatkuva lupa ylittää lakia.

Vieras

#1377

09.06.2015 18:06

Todella hyvän asian puolesta tämä adressi on liikkeelle laitettu. HYvä! Itse olen ammatiltani lastentarhanopettaja ja toimin 2-5 vuotiaiden lasten päiväkotiryhmässä enkä voi ymmärtää enkä hyväksyä Sipilän hallituksen politiikkaa joka vie "hyvän kasvun mahdollisuuden"lapselta, jonka pitäisi olla tulevaisuuden voimavara. Istuva hallitus tekee todella lyhytnäköistä ja kovaa politiikkaa.

Vieras

#1378

09.06.2015 18:08

kaikesta muusta voin kuvitella säästettävän mutta ei
varhaiskasvatuksesta! Ryhmäkoot jo nyt isot, jos
1-2 vähänkin enemmän oireilevaa lasta porukassa

Vieras

#1379

09.06.2015 18:14

Koska haluan ettei ryhmäkokoja enää suurennettaisi tällä lailla. Erityisiä tuen tarpeisia lapsia on ryhmissä useita jotka vaativat aikaa ja resursseja ja lapsia lisäämällä aikaa tuen tarpisille entistä vähemmän. Kotona olevien vanhempien lasten päivähoidon rajaaminen on hyvä asia. Koti on paras paikka pienen lapsen kasvaa ja kehittyä.

Vieras

#1380

09.06.2015 18:31

Lapsiryhmien kokoja ei saa kasvattaa!
Martti Montessori
Vieras

#1381

09.06.2015 18:44