Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Olen eläinrakas ihminen,enkä voi sietää eläimiin kohdistunutta rääkkäystä.
Kaarina

#102 Re: Eläimien avuksi

Vieras

Siksi etten oksettavampaa,älyttömämpää,kaikintavoin järjenvastaista touhua voi ymmärtää,mitä tuossa maassa tapahtuu...ilmeisti se eläinten kärsimys on koko jutun kiksi miksi nämä todella barbaarit tätä tekee..nämä viattomat luonnon luomat voi tappaa vaikka sähköllä ennen syömäkuntoon laittoa,eikä järjestää kidutusorgioita,sairasta,sairasta....miksi kiinaan pitäisi moinen näyttely järjestää koska he eivät kunnioita eläimiä ja ovat jo omansa heittäneet ..toivon todella tuohon maahan tuhoa,enkä enää mieti matkustamista sinne....eikö tuolle kauheudelle saada loppua...?

Vieras

Kidutus on lopetettava. Syököön kiinalaiset mitä lihaa tahansa, mutta eläin pitää lopettaa inhimillisellä tavalla.

Vieras

Ihminen on kyllä saalistanut eläimiä hengissä pysyäkseen, mutta tämä ei sitä ole ja on jotain aivan kaameaa. Eettisyyden raja mennyt järkyttävällä tavalla rikki, kun koiria kidutetaan tuolla tavoin!!!!!!!!!! Sydäntä kylmää, että ihminen voi noin raaka olla!!

Oksettavaa!

Vieras

Tämä on hyvä juttu, ei tuommoseen maahan voi koiranäyttelyä järjestää.

Vieras

Kiina on julma maa koirille , raakuudet ja koirien julmasti tappaminen siellä , ei sovi koirien maailmannäyttelyn järjestämis paikaksi , onko näyttelyyn tulevien koirien henkikään siellä turvassa ?!

koirien puolella !

#109 Re:

Vastustan eläinten julmaa kohtelua

Vieras

Ei tälläistä edes tarvitse harkita. Ilman muuta boikotti.

Vieras

Kiinan pitää lopettaa koirien kidutus, lopettaa järjestämästä koiran syönti juhlia, arvostaa koiria ja käsitellä niitä arvokkaammin ennenku he voivat saada luvan järjestää Maailmayttely.

#113 Re:

#112: -

Tää on asiaa.

Vieras

Kaikkien jotka kynnelle kykenee on tämä allekirjoitettava.
Vähintään mitä Suomesta voi kantaa ottaaa.

Vieras

Julman eläinten kohtelun vuoksi.

Kiinan kohtelu koiria kohtaan

Vieras

Koirien kidutus ja kaltoin kohtelu on saatava loppumaan!!!

rakkaudesta eläimiin :)

Vieras

Koiria ruoaksi käyttävän ja kaltoin kohtelevan maan ei kuulu saada kansainvälistä koiranäyttelyä.

Vieras

Britannia ja Norja jo teki sen,- mitä Suomi enää odottaa???

Vieras

Silkkaa koirien rääkkämistä ja siitä nauttimista.

Vieras

Kiinalaiset pitävät koiraa teuraseläimenä. Mielestäni Kiina on Maailman näyttelylle mahdollisimman epäsopiva maa.

Vieras

Kennelliitto on tosin aika välinpitämätön kaikkea muuta kohtaan kuin näitä jalostettuja näyttelykoiriaan.... Heille muut koirat ovat ihan pelkkää roskaa. En hämmästy jos Kennelliitto ei kielteistä kantaa asiaan ota.

Vieras

Allekirjoitin koska on täysin käsittämätöntä järjestää näyttely maassa jossa myös sallitaan koirien käsittämättömän julma kohtelu, syöminen ja kidutus.

Vieras

ALLEKIRJOITTAKAA KAIKKI KOIRAN OMISTAJAT,YSTÄVÄT JOTKA VÄLITTÄVÄT KOIRISTA!!!! ❤️❤️❤️

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…