Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Koska tämä on tosi törkeätä !!

Vieras

Koska haluan että eläimiä ei kohdella huonosti.

Vieras

Ihan kamalla tuollaiseen maahan.

Vieras

En vaan kertakaikkiaan hyväksy minkäänlaista kiduttamista ja rääkkäämistä, en eläimille enkä ihmisille.

Vieras

Ovatko nämä ihmisiä, jotka tekevät näin?
*

Jos näyttely kuitenkin päätetään siellä järjestää, eivätkö yksityiset henkilöt voi boikotoida sitä, ja jättää osallistumatta? Mielestäni se osoittaa suoraselkäisyyttä ja eläimen edun ensisijalle asettamista. Itse ainakin mieluummin  sanoisin " eläinten ystävänä en voinut osallistua, koska  näyttely oli kiinassa"......kuin että " olin siellä, tosi ikävää, että järjestettiin sellaisessa maassa". Yksityisten ihmisten tekemä boikotti voi olla adressiakin vahvempi teko!

Vieras

Paikka ei ole sopiva Noin isolle näyttelylle, jossa koiria kohdellaan kun roskaa :(

Vieras

Olen eläinrakas ja suuri koirien ystävä.

Vieras

#1009 Re:

#1: -  

Ei

Vieras

Ei voi olla allekirjoittamatta! Miten ihminen voi olla niin julma!

Vieras

Voin pahoin katsoessani noita eläinten "kidutus" kuvia

Vieras

Minun sydäntäni kertakaikkisesti RAASTOI nuo kuvat, mitkä näkyivät jutussa. Hirveää!!!

Vieras

Aivan järjetöntä! Järjestää näyttelyä maassa missä koiria syödään ravinnoksi!
kaikukin vastaa

#1014 Suomen poliittinen eliitti lietsoo sotaa päivästä toiseen

Suomen suurin uhka on kaaos työttymyys ,ei Venäjä !

Kova Euro toi Suomeen 500.000 työtöntä ,Presitentti Sauli Niinistö

vei Suomen Paavo Lipposen kanssa ,vain tiedon annolla tuhoisaan Euroon.

Kokoomius ei välitä kansasta mitään ,on valmios tuhoisiin leikkauksiin jotka murskaa kansan talouden perusteellisesti.

Natosta sekä Venäjän uhasta jauhetaan perätöntä  Pas...kaa vuosikaupalla.

Uudet Eduskunta-sekä Presitentin vaalit viipymättä .

Kansa maksaa teille edesvastuuttomille äärioikeistolaisille holtittomille huijareille vielä toistaiseksi palkka.

Hävetkää kansan halveksija huijarit.

Vieras

Miten ihmisen parasta ystävää voidaan kohdella noin?Tai mitään elävää olentoa!

Vieras

Aivan sairasta eläinrääkkäystä

Vieras

Koirien sekä yleensäkin eläinten tai minkä tahansa elävien olentojen kiduttaminen ja kaltoin kohtelu on ehdottomasti väärin.

Vieras

Ihan käsittämätöntä tälläinen toiminta. Ei Suomessakaan lehmiä elävältä keitetä tai nyljetä, joten on ihan turha puhua kulttuurieroista tai muusta vastaavasta. Kennelliiton on EHDOTTOMASTI boikotoitava, mitä ihmeen KESKUSTELTAVAA asiassa muka enää on???? terveisin Kennelliiton jäsen, vielä toistaiseksi.

Vieras

Koin asian tärkeäksi...

Vieras

Ihmisen julmuus, sillä ei ole rajoja. Järkyttävä valinta. Onko Maailmannäyttelyjen sopimisessa samat käytännöt lkuin Fifalla??

Vieras

Olen eläinrakas ihminen ja omistan koiran. Yksikään eläin ei ansaitse noin raakaa kohtelua.

Vieras

Aivan hirveää! Tekijät ja hyväksyjät on hirviöitä eivätkä ihmisiä! Kyllä purskahdin itkuun, ei voi käsittää..

Vieras

Kiinan ei tulisi saada järjestää mitään koira aiheisia tapahtumia ennen kuin oppii miten koiria ja muita eläimiä kuuluu kohdella.

Vieras

Eläimiä ei saa kaltoin kohdella missään tai milloinkaan

Vieras

Ei eläimiä saa kohdella kiduttamalka tms.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…