Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

En hyväksy kidutusta

Vieras

En pidä siitä että eläimiä kidutetaan
Asioita tutkinut

#1028 Re:

#1: -

Yleisestiottaen boikotoin kaikkea kiinasta tulevaa vastaan. Eläinten kidutus ei ole siihen pääsyy,vaan esim valkosipulit on täyttä myrkkyä enkä syö kiinalaisia muitakaan ns " elintarvikkeita" ovat epähygieenisesti ja epäeettisesti tuotettua .

Vieras

Koska on moraalintonta kohdella eläimiä tuolla tavoin.

Sairasta kohtelua koirille!!!!!!!

Vieras

Järkyttävää toimintaa :( Ei sanat riitä kertomaan kuinka pahalta tuntuu...

Vieras

Halu vaikuttaa eläinten kohteluun ja lopettaa julmuudet. Kiina ei voi toimia näyttelyn järjestäjänä, jos eläinten kohtelu on tällaista.

Vieras

kiinasta pitäisi poistaa kaikki elollinen. lapset ja eläimet. olen katsonut kaiken mahdollisen kiinan eläintenpidosta ja en todellakaan hyväksy koiranäyttelyä maahan jossa tarjoillaan näyttelyalueellakin varmasti grillattua koiraa. tähän on tultava stoppi. miksi asia vaan hyväksytään!!??

Vieras

Koirien ja muiden eläinten kohtelu on saatava inhimilliselle tasolle myös Aasian maissa.

Vieras

En suvaitse tuollaista eläinten kohtelua ja rääkkäystä..
Kidutus on väärin

#1036 Re:

#1033: -

Kuinka sinä voit tietää, mitä koiranäyttelyalueella tarjotaan? Olen käynyt Kiinassa useita kertoja, Guangzhoussa, Shanghaissa ja Hong Kongissa enkä ole törmännyt ruuaksi myytäviin koiriin.

Voi luoja, että täällä ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja jotenkin naiiveja. Kiinassa kidutetaan koiria ja syödään, ja se on ikävää ja väärin! Muualla maailmassa, USAssa ja euroopassakin kohdellaan eläimiä huonosti, joskus kidutetaankin mutta minäpä uskon, että perimmäinen syy tälle Kiina-vastustukselle on se, että suomalaiset eivät hyväksy eri kulttuureita. Mielestäni hyvin kohdellun koiran syömisessä ei ole mitään pahaa, mutta moni ihminen silti on hyökkäämässä sitä vastaan. Maailmassa tapahtuu paljon ikäviä asioita joihin me emme ikävä kyllä voi vaikuttaa.

Olen melko varma, että te kaikki kommentoijat kirjoitatte tänne Kiinassa valmistetulla puhelimella tai tietokoneella. Mistä, tiedätte, onko laitteenne tekijä siellä tehtaalla juuri vähän aikaisemmin palannut syömästä koirasta tehtyä lounasateriaa? Kuinka moni juoksee tämän jälkeen heittämään koneensa parvekkeelta alas, koska "ei halua tukea koirien kiduttamista"? Veikkaanpa, että ei kukaan. Tässä nähdään, että kommentointi ja tuomitseminen täältä Suomesta on helppoa, mutta muutosta saa aikaan vain kovalla työllä

Vieras

Sisareni laittoi facebookin kautta pyynnön. Järkyttävää miten Kiinassa kohdellaan eläimiä :(.

Vieras

En hyväksy tämmöistä kärsimystä koirille enkä muillekkaan eläimille.Oksettaa kuvat.Hyi hitto.Ihmiset ovat julmia.

Vieras

Maailmannäyttely pitää pitää maassa missä koiria kunnioitetaan ja ne ovat perheenjäseniä.Itse en veisi omiani mistään hinnasta Kiinaan.
Kahden perheenjäsenen omitaja

#1040 Re: Re:

#1036: Kidutus on väärin - Re:

Koira on perheenjäsen.Et sinäkään varmaan söisi omaa perheenjäsentäsi etkä ilmeisesti omista koiraa.

Vieras

Kiinan maailmannäyttely on sairas. Yhdenkään elävän olennon ei tulisi kärsiä näin, ja vielä ihmisten huvin vuoksi!

Vieras

En hyväksy koirien syöntiä enkä hyväksy et koiria kaltoin kohdellaan Kiinassa ja kidutetaan se on niin sairasta touhua Kiinassa, käy sääliksi et miks ylipäätään Kiinassa on koiria ja kidutetaan ja tapetaan ruuaksi.

Vieras

En hyväksy et Kiinassa syödään koiria enkä hyväksy et koiria kidutetaan kuumassa keitinvedessä ja en hyväksy mitään Kiinassa mikä kohdistuu koiriin ikävällä ja julmalla tavalla.

#1044 Re:

#1026: -

En hyväksy koirien syöntiä Kiinassa enkä niitten kidutusta käy sääliksi miten koiria on luotu tollaseen ikävään maahan miss koirilla ei oo mitään arvoa.

Vieras

Allekirjoittamaan muutkin, se on edes teko näiden onnettomien puolesta.

Koirat on elämä

Vieras

Hyi mitä saastaa ihmiset voi olla.
Mtp

Vastustan sekä koirien kidutusta kiinassa, että tätä suunnatonta tekopyhyyden määrää, joka täällä esiintyy.

Vieras

Koira on mielestäni luotu ihmisen rinnalle kumppaniksi ja työtehtäviin!!Toisaalta missään maassa tai valtiossa ei nykyaikana tulisi suvaita minkään elävän olennon kaltoin kohtelua tai kidutusta!!

Vieras

Eikö kennelliitto juuri ole koirien asialla niin mitä ihmettä he tekevät Kiinassa missä kidutetaan ja tapetaan koiria mitä he juuri mukamas edustavat

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…