Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Jo pelkkä otsikon kuva järkytti ja sai voimaan pahoin. Toivon allekirjoitukseni auttavan edes jonkin verran!

Vieras

Koska kiinan eläintenkohtelu on sairasta! Enkä halua että sellaiselle maalle suodaan "kunnia" järjestää tuollaista tapahtumaa.
robin hood

#203 Kennelin tapa manipuloida omaa valheellista ekoaan,

nämäkin kuvat varmaan omista heitteille jätetyistä lemmikeistä suomessa kennel toiminta perustuu rahaan kaikki ylihinnoiteltu moninkertasesti, niinkuin on lemmikki kaupoissakin saattaa olla että rikollisuus kukoistaa tälläkin alalla

Vieras

Kiinassa kohdellaan julmasti koiria.

Vieras

En voi ymmärtää aasialaisia ihmisä ja heidän julmuuttaan! Ilman aasilaisia meillä olisi paljon ennemän luonnovaraisia eläimiä tässä planeetalla. He tappaavat ties mistäkin syystä eläimiä, joku osa jostain eläimestä "parantaa" syövän miten tyhmä ihminen onkaan
Jasmina

Ensin koiria kidutetaan järkyttävillä menetelmillä ja sen jälkeen esitetään olevansa koirien ylimpiä ystäviä, en ymmärrä.

Älkää edes kysykö

Vieras

Minusta on väärin, että maa jossa kohdellaan koiria kaltoin ja julmasti, toimii isäntämaana. Se on todella pöyristyttävää ja kauheata!

Vieras

koira on ihmisen paras kaveri.on väärä maa järjestää kisoja missä kohdellaan epäinhimillisesti rakkaita luontokappaleita

Koirien puolesta

Vieras

Minua ahdistaa, että eläimiä kidutetaan, jotta ne "maistuisi" paremmalle. Eikä oikein tunnu oikealta, että maassa, jossa kidutetaan koiria, jotta ne maistuvat paremmalle saisivat pitää Maailman näyttelyn...

Vieras

Mielestäni maa joka syö koiria, ei ansaitse näyttelyä. Törkeää toimintaa :(

Vieras

En voi ymmärtää ihmisen julmuutta

Vieras

Tuo on kammottavaa eläinrääkkäystä!!! Nyt ihmiset allekirjoittamaan!

Vieras

Haleveksin kennelliittoa jos osallistuvat kiinassa järjestettävään maailmannäyttelyyn. Stoppi tälle pahuudelle keinolla millä hyvänsä.
cs

#216 Re: Re:

#195: KiinanPuolesta - Re:

Missä kulttuureissa/maissa luvallisesti saati JUHLATAPAHTUMANA lehmiä keitetään pikkuhiljaa elävältä ja nyljetään elävältä ja hakataan kuoliaaksi. Saati varastetaan muiden "lemmikkilehmät" ja tehdään niille niin. Sen kuin syövät koiria, mutta asianmukainen lopetus eikä mitään kidutuskarnevaaleja...

Vieras

Kukaan, ei kukaan sivistynyt ihminen voi hyväksyä Kiinan ja muiden Aasian maiden hirvittäviä julmuuksia eläimiä kohtaan! Sivistyneet maat ovat sanoneet "ei" Kiinan Maailmannäyttelylle. Mikäli Suomen Kennelliitto sanoo "kyllä", se hyväksyy nämä julmuudet ja on hirvittäväksi häpeäksi kaikille koiraihmisille ja eläinystäville!

Vieras

Ihmisen käsittämättömälle julmuudelle toisia luontokappaleita kohtaan on tultava loppu!. Kukaan tai mikään elävä ei ansaitse tuollaista kohtaloa, varsinkaan puolustuskyvytön eläin!.Ei anneta tälläisen tapahtua enää!!

Vieras

En voi ymmärtää, enkä sietää eläinten kohtelua Kiinassa.

Vieras

Koska eläimen tappaminen on väörin

Vieras

En siedä yhtään tämmöistä eläinrääkkäystä. En myöskään ymmärrä ihmisiä jotka ovat noin raakoja eläimiä kohtaan.

Vieras

Olisi todella Hävytöntä,jos Suomen kennelliitto tukisi Kiinaa,samalla kun koiria keitetään kulman takana elävältä tai liekitetään!!!

Vieras

En olisi voinut olla allekirjoittamatta

Sairaitten ihmisten touhua.

Vieras

Kaiken väkivallan täytyy loppua!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…