Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Ilman vettä ei ole elämää.

#251 Nyt on ...Hätätila,,,,Suomen vesistöt ollaan tuhoamassa ,,,Uraanilla YM .Myrkyillä !

KAIKKI MUKAAN ,,,AINA ,,Hangosta---Petsamoon !

Alle kirjoittakaa Adressi :_____VESISTÖJEN  PUOLESTA  -  STOP  TALVIVAARA  !

Kiitos kaikille !

Vieras

Koirien kohtelu Kiinassa on törkeää ja heidän pitää nousta tavoissaan tälle vuosi tuhannelle. Koira näyttelyt sun muut koiriin liittyvät kilpailut pitää siihen asti kieltää kiinalta!
Shusa

#253 Re:

#6: -

pitäs laittaa ihminen samaan asemaan koiran kanssa ja keittää elävältä niin ettei pakokeinoa ole. parit kinukit vois kyl heittää suoraan vaikka uuniinki!

Vieras

Ihan siksi että koirat ei saa kärsiä ,tuo kohtelu on järkyttävää

Vieras

Omistan koiran ja en missään muodossa hyväksy koirien rääkkäystä tms.

Vieras

Ihmetyttää eikö ihmisten pahuudelle olisi aika yrittää tehdä jotain.

Vieras

Vituttaa tuollainen rääkkääminen. Asianmukaisesti henki pois koirilta, jos niitä on pakko kinkkien syödä, eikä mitään kuoliaaks kiduttamisia ja keittämisiä!

Vieras

En hyväksy eläimiin kohdistuvaa julmuutta.

Vieras

Ei todellakaan koiran syöntimaata!

Vieras

Kannatan kaikkea mikä millään tavalla vaikuttaisi siihen, että kaikkien eläinten rääkkääminen, kiduttaminen ja turha tappaminen joskus loppuisi.

Vieras

Siis ihan oikeesti voin fyysisesti pahoin jo pelkästä ajatuksesta miten koirat kärsii viimeiset hetkensä-eihän tuo ole millään tasolla hyväksyttävää!!!!!! Järjetöntä....

Vieras

En ymmärrä miksi Maailmannäyttely tulisi pitää maassa, missä arvostetaan näin vähän koiria. Vaikka koiria haluaisi syödäkin, voisi näitä upeita eläimiä silti kohdella hyvin ja lopettaa nopeasti ja kivuttomasti.

Vieras

Eläinten kiduttaminen on loputtava!!!! Kiinan on tajuttava tämä....ja kaikkien muidenkin ketä sitä tekee!!!

Vieras

Julmuuksia tekeviä maita ei saa tukea eikä kannustaa millaan lailla, joten myöskään kansainvälisiä tapahtumia ei tule niissä järjestää.

Vieras

Olen kääpiömäyräkoiran omistaja enkä voi hyväksyä tuollaista toimintaa kyseisessä maassa.

Vieras

En hyväksy Kiinan epäinhimillistä kohtelua koiria kohtaan.

Tämä on niin järkyttävää

Vieras

Aivan järkyttävän sairasta touhua!

sairaita ihmisiä!! >:(

Järkyttävää koirien kohtelua Kiinassa

Vieras

En hyväksy, varsinkaan koirien huonoa kohtelua.. KOIRAT ON MINULLE HENKI JA ELÄMÄ!!! Kiinaan EI koskaan, saa mennä mitkään NÄYTTELYT!!!!

Vieras

Miksi allekirjoitin? KOSKA KAIKKIEN PITÄÄ ALLEKIRJOITTAA! Mitään tai ketään ei saa kohdella noin miten Kiinassa tehdään!

Vieras

Käsittämätöntä, että Kiinalle annettiin oikeus järjestää maailmannäyttely!

Vieras

Tälläistä eläinrääkkäystä en sulata, pistää vihoiks.Toivottavasti kynä voittaa tämän erän!!

Vieras

Nämä julmuudet on saatava loppumaan.Olisi pöyristyttävää jos Suomen Kennelliitto ei kanna vastuutaan vaikuttamalla eläinten hyvinvoinnin edistämiseen maailmassa.EI kannanoton tulisi olla Suomen Kennelliitolle itsestäänselvyys ja velvollisuus jolla sitoudutaan noudattamaan eläinten oikeuksien toteutumista.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…