Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Eläimiä täytyy kohdella hyvin,eivät pysty itse valitsemaan

Vieras

Haluan eläimille asiallista kohtelua kaikkialla maailmassa.

Vieras

En voi sietää koirien pahoinpitelyä!

Vieras

AI miksi allekirjoitin, eikö se ole täysin itsestäänselvää, tai siis pitäisi olla, kuinka kohdellaan elävää olentoa ja ihmisen parasta ystävää. Raivostuin jutusta niin ettei uni tullut!

Vieras

Kauheaa että tällaista tapahtuu! Sairasta eläinrääkkäystä!!

Vieras

Kiinalaiset ovat itsekkäitä omaan napaansa tuijottavia taikauskoisia ali-ihmisiä

Vieras

Koska aivan järkyttävää tekoa koirille ja muutenkin

Vieras

Kiina boikottiin! Maa, joka hyväksyy koirien julman kohtelun, ei voi olla edustamassa koiria!

Vieras

Tälläinen on aivan järkyttävää!! Ei Koirien maailmnanäyttelyä voida tälläisessä maassa järjestää. Järjen vastaista.

Vieras

Ihmisen julmuuteen on pakko reagoida!

Vieras

Ihminen on tämän planeetan syöpä.

Vieras

Eläinten rääkkkäys ja kidutus on väärin!

Vieras

Koska toi touhu on niin sairasta ettei sitä voi sanoin kuvailla!!!

Vieras

Nyt ois valtaa jota käyttää.. EETTISYYDEN NIMISSÄ TEHKÄÄ NIIN.
Järkyttävää koirien kohtelua.. parhaimmat näyttelyyn ja lopuista kintaita elävänä nyljettyjä ja pataan odottamaan veden kiehumista.Ei oikeen käy mun järkeen tää tapa kokota! JAKAKAA ja boikotoikaa kaikkeen kiinaan liittyvää, josko rahan menetys vetoisi heihin paremmin kuin kaunis puhe ja pyynnöt lopettaa eläinrääkkäys.

Vieras

Ei tällästa julmuutta voi mitenkään ymmärtää. Sairasta touhua!!!

Vieras

Näytti niin hurjalta!!!

Vieras

Olen järkyttynyt,vihastunut ja täynnä epäuskoa siitä että tällaiselle maalle annetaan ensimmäistäkään estradia ennenkuin se on korjannut barbaariset tapansa niin eläinten kuin ihmistenkin kohdalla.

Vieras

Niin kauan kuin Kiinan oma kennelliitto ei saa estettyä(tavalla tai toisella johon en tässä ota kantaa) tällaiset julmuudet niin eivät ole myöskään valmiit järjestämään WDS jossa juhlitaan koiraa. Päivänselvä asia että ei kuulu Kiinalle (vaihtoehto oli Saksa) Sanomalla EI myös annentaan tukea muille kennelliitoille joilla on rohkeutta sanoa ei.

Vieras

Pidän eläimistä

Vieras

Surullista

Vieras

Koirien elävältä keittäminen on sairasta, julmaa ja törkeää.

Vieras

Miksi raukkoja eläimiä, pitää näin kohdella näin

Vieras

Oman rakkaan koirani pyynnöstä ja inhimillisyyteni takia.

Vieras

haluan olla mukana eväämässä tät aivan kauheeseen mahaan tapahtumien osalta sijoitettavaa maailman näyttelyä.Miksi ei järjestäjät ajattele asiaa ollenkaan moninaisesti, mitä siellä miliisi voi jos sun näyttelykoira varastetaan...ei mitään

Vieras

Sympatiasta eläimiä kohtaan, itse koiran omistajana !!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…