Rasismilakien kaataminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rasismilakien kaataminen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.07.2008 11:01


Mika Kankare

#2 Re:

16.12.2010 14:55

#1: Kristian Broholm -  

Toihan on just rasmia pahimmillaan,eiks teidän mamujenhyysääjien pitäis olla suvaitsevaista porukkaa(kaikki ihmiset saman arvoisia).

Vieras

#3 Re: Taidat olla sveko

16.12.2010 22:43

#1: Kristian Broholm -  

Joka ottaa hanuriin ja mieluiten mustalta.

sananvapauden puolustaja
Vieras

#4 Voisin allekirjoittaa asiallisen adressin aiheesta

16.12.2010 23:20

Asiallinen adressi mainitsisi pari lainkohtaa ja selittäisi asiallisesti, mikä niissä on pielessä. Tämä adressi kuulostaa rasistiselta tai xenofobiselta heitolta, jollaiselle en viitsi antaa tukeani, vaikka vastustankin uutta lakia.
Patriootti
Vieras

#5

18.12.2010 03:34

Rasismista... Luulisin että myös maahanmuuttajat on rasisteja meitä Suomalaisia kohtaan. Luulisin että sitä ei vaan haluta jostain syystä käyttää nimikkeenä jos joku tummaihoinen kohdistaa väkivaltaa valtaväestöä kohtaan. Mutta usein jos asia on toisinpäin niin helposti lipsahtaa se sana Rasismi esille.
Eikös näissäkin asiossa pitäisi sitä tasa-arvoa vaalia?

Reijo
Vieras

#6 Laki

18.12.2010 03:36

Tämähän on rasistista meitä Suomalaisia kohtaan koko pykälä.

Ja mikä kumman homma se on kun meidät isänmaalliset ihmiset leimataan aina Natseiksi??? Natseja ei tietääkseen ole ollut kohta vuosisataan?

Uskaltasin sanoa sen että ne jotka natseiksi isänmaallisia ihmisiä leimaa niin ne ei tiedä natseista mitään!

Natsi/smi ja Isänmaallisuus ei ole sama asia!

 

Joten ehdottaisin kukkahattu tätejä ja muita piiperoita perehtymään historiaan ennenkuin annetaan niitä vankkoja lausuntoja.

 

Marja RIstola
Vieras

#7 Suomi suomalaisille ja muut käymään muttei olemaan!

30.12.2010 17:20

Huom! Allaoleva sp-osoite ei täsmää.

Suomi suomalaisille ja muita vain jos heillä on toimeentulo omasta takaa!
Jouko Lilja

#8 Positiivinen erityiskohtelu

15.06.2014 14:42

Sekin pois viranomaistoiminnan säännöistä. Se jos mikä on rasismia ja apartheidia
1488! HEIL HITLER 卐

#9 PAKKO OLI RE POSTAA KU OLI NIIN TÄYTTÄ ASIAA ! ;={

06.03.2020 08:34

 
 

              ()              

 

 

 

 

Suomalaiset mitä hyvää ne on tehnyt? Me kunnon suomalaiset olemme taisteleet isän maan kunniasta neuvostoliittoa vastaan ja uhranneet isiämme, mutta mitä ne alempi kansa laiset ovat tehneet? Hakanneet suomalaisia varastaneet rikkoneet ym eli me olemme valkoisia ei neekreita meidän ei tarvistse ajatella miltä tuntuu vaan olla me ja ajatella vain meitä itseämme eikä olla jotain teko pyhiä että jos autan kerjäläistä niin minulle tulee hyvä mieli ja allah antaa mun tulla ``seuraavassa´` elämässä lehmäks tai jokskuks muuks minun mieli että nekerit pois suomesta ja kova otteisesti jos muu ei auta mun mielestä ruotsissa oli hienosti toimittu toi nekerien ammunta aatelkaa jos kaikki suomalaiset alkais ampumaan neekeaitä niin niitä ei olisi