Rasismilakien kaataminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rasismilakien kaataminen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Mika Kankare

#2 Re:

#1: Kristian Broholm -

Toihan on just rasmia pahimmillaan,eiks teidän mamujenhyysääjien pitäis olla suvaitsevaista porukkaa(kaikki ihmiset saman arvoisia).

#3 Re: Taidat olla sveko

#1: Kristian Broholm -

Joka ottaa hanuriin ja mieluiten mustalta.

sananvapauden puolustaja

#4 Voisin allekirjoittaa asiallisen adressin aiheesta

Asiallinen adressi mainitsisi pari lainkohtaa ja selittäisi asiallisesti, mikä niissä on pielessä. Tämä adressi kuulostaa rasistiselta tai xenofobiselta heitolta, jollaiselle en viitsi antaa tukeani, vaikka vastustankin uutta lakia.
Patriootti

#5

Rasismista... Luulisin että myös maahanmuuttajat on rasisteja meitä Suomalaisia kohtaan. Luulisin että sitä ei vaan haluta jostain syystä käyttää nimikkeenä jos joku tummaihoinen kohdistaa väkivaltaa valtaväestöä kohtaan. Mutta usein jos asia on toisinpäin niin helposti lipsahtaa se sana Rasismi esille.
Eikös näissäkin asiossa pitäisi sitä tasa-arvoa vaalia?

Reijo

#6 Laki

Tämähän on rasistista meitä Suomalaisia kohtaan koko pykälä.

Ja mikä kumman homma se on kun meidät isänmaalliset ihmiset leimataan aina Natseiksi??? Natseja ei tietääkseen ole ollut kohta vuosisataan?

Uskaltasin sanoa sen että ne jotka natseiksi isänmaallisia ihmisiä leimaa niin ne ei tiedä natseista mitään!

Natsi/smi ja Isänmaallisuus ei ole sama asia!

Joten ehdottaisin kukkahattu tätejä ja muita piiperoita perehtymään historiaan ennenkuin annetaan niitä vankkoja lausuntoja.

Marja RIstola
Vieras

#7 Suomi suomalaisille ja muut käymään muttei olemaan!

Huom! Allaoleva sp-osoite ei täsmää.

Suomi suomalaisille ja muita vain jos heillä on toimeentulo omasta takaa!
Jouko Lilja

#8 Positiivinen erityiskohtelu

Sekin pois viranomaistoiminnan säännöistä. Se jos mikä on rasismia ja apartheidia
1488! HEIL HITLER 卐