Olli Immonen (PS) erotettava välittömästi tehtävistään


Vieras

#76

27.07.2015 18:14

I find his statement offensive and inappropriate, especially for a politician. Opinions like these are unlikely to change, and regarding world history we should not allow an extremist in our government.

Vieras

#77

27.07.2015 18:18

I find this type of behaviour discriminating and repulsive. It should not be tolerated.

Vieras

#78

27.07.2015 18:26

Minua on alkanut pelottaa ja surrettaa näitten Impivaaran nuorten miesten aggressiivinen suhtautuminen kaikkeen muuhun kun supisuomalaisuuteen.

Vieras

#79

27.07.2015 18:40

Vaikeneminen tarkoittaa hyväksymistä. Pelkään lasteni ja ystävieni puolesta!
Seppo Lehikoinen

#80 Re: Aha!

27.07.2015 18:46

#78: -  

 On se sentään lohdullista, että sinua ei pelota eikä "surreta" joukkoraiskaukset, jengiväkivalta eikä ryöstely ja muu mamurikollisuus. Paina vain pääppö tyynyyn, sulje simmut ja nää ihanan monikulttuurisesti rikastuttavia unia...

suomalainen

#81 Re: Äänestin Imosta j äänestän aina !

27.07.2015 18:47

#20: Immosesta maahan muutto ministeri - Äänestin Imosta j äänestän aina ! 

 Varsinainen suomalainen, joka ei osaa edes äidinkieltään.  Moni maahanmuuttajakin osaa suomea paremmin kuin sinä, joten ehkä olisi parasta olla hiljaa.


Vieras

#82

27.07.2015 18:49

Kansanedustajalla pitää olla vastuu sanomisistaan! Muukin kuin se kuuluisa poliittinen vastuu.

Vieras

#83

27.07.2015 18:56

Maailma ei tarvitsee tällaista synkkämielisyyttä ja negatiivisuutta. Ja tämänlaisella ihmisellä joka ei kunnioita ihmisarvoa ja oikeauksia ei pitäisi olla minkäänlaista valtaa eduskunnassa!
Kiitos kaikille

#84 Suomi on kansanvallan kauhistus

27.07.2015 19:00

1.Kansanvaltava enemmistö TAISTEE YDINOIMAA vastaan !

2.Talvivaaran Uraanikaivosta on myös kansan enemmizstö vastaa !

3.Tuhotaan Suoen puhtaat vesstöt ,Uraanilla ym.Myrkyilä .

4.Pieni edesvastuuton  Roistojoukko päättää

   Ihmisten eikä minkäänlainnen muu elämä ole tälle Roska jouolle minkään arvoien.

5. Nämä edellä manitut teot tehdään vielä ,kansan vero varoilla !

6. Nämä ovat anteeksi antamatomia  rikoksia Suomen kansaa sekä kaikkea elämää kohaan.

7  Njt jauhdetan tuutin täydeltä täyttä potaskaa.

 

 Siis kakki mukaan Adressiin  : VESISTÖJEN PUOLESTA --STOP  TALVIVAARA !

 

 


Vieras

#85

27.07.2015 19:28

-Suuri suu ja isot luulot itsestään....Häpeä suomalaisuuden perikuvalle!

Vieras

#86

27.07.2015 19:28

Järkyttävän pelottavaa tekstiä. Olen luullut että tämänlainen toiminta on Suomen lain vastaista, ei ole kysymys sanan -tai mielipiteen vapaudesta vaan siitä mikä on oikein ja väärin. Ja tässä ei ole mitään epäselvää, tällaiset kirjoittelut on kiellettyä kaikilta ihmisiltä

Vieras

#87

27.07.2015 19:31

No Hate speech

Vieras

#88

27.07.2015 19:34

kommentoimatta selvä!
-J-

#89 Kansanedustajaa ei niin vain eroteta

27.07.2015 19:42

Asiasta on nyt kolme adressia täällä.

Vaikka kirjoitus on pöyristyttävä, eikä natsismin tai fasismin kaltaisilla aatteilla ole mitään sijaa kansanedustuslaitoksessa, ei adressit.com voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Tarvitaan langettava, vähintäänkin ehdollinen vankeustuomio kaikissa oikeusasteissa. Sen tuomion perusteella erottamista voi EHDOTTAA äänestykseen, jossa se tarvitsee 2/3 enemmistön.

Käytännössä Immonen on vielä nelisen vuotta edustaja, vaikkei edes itse haluaisi.

Tässä tulee ehkä käymään juuri kuten Hirvisaarelle, eli jatkaa jossain yksittäisessä poliittisessa ryhmittymässä tod.näk. ainoana edustajana. Ensi vaaleissa ei mahdollisuuksia jatkoon, mutta mittava eläke kahden kauden nakista odottaa.

kaarloh

#90

27.07.2015 20:02

Persut eivät tunnu ymmärtävän, että typerän suunsoiton  ja facebook kirjoittelun sijaan voisivat toiseksi suurimpana eduskuntapuolueena käyttää parlamentaalista ja lainsäädännöllistä valtaansa ja oikeuksiansa, viedäkseen haluamiaan asioita eteenpäin.

COMBAT FIGTER

#91 ELÄKÖÖN PERUS SUOMALAINJEN TULEVAISUUS!11!!!

27.07.2015 20:09

KAIKKILLE PASSK TURPA KOMUKOILLE AMMUTAAN UUSI PERS LÄPI KUN KOMENTAJA IMMONEN ANTAA KÄSKYN JA TULI AVATAAN. WITE POWER WITE POWER!! 88 88 !!!!

Miika Kautto

#92 Kunnioitus

27.07.2015 20:39

Yksikään puolue ei halua tehdä yhteistyötä avoimen fasististen henkilöiden kanssa, tässä on poikkeus Persut joiden sisällä on fasiistinen siipi. Jos Persut eivät puutu tälläiseen toimintaan on heidän kohtalo sama kuin Ruotsidemokraateilla. Ei ole mihinkään kirjoitettu ettei suomessa voida eristää puolueita päätöksenteosta pois.


Vieras

#93

27.07.2015 21:01

What utter rubbish, just Sick 


Vieras

#94

27.07.2015 21:41

Vi kan inte tillata personer med dessa tankar och kommentarer representera vart land.

Vieras

#95

27.07.2015 22:18

Vihamielisen ja rasismisen asenteen fomentoini on vahingollista ja ihmisoikeuksia rikkovaa eikä millään tavalla hyväksyttävää, ja vähemmän aikakaudella jolla elämme. Maahanmuutto ja kansojen sekoittuminen on nykypäivää, oli se sitten vapaaehtoista tai olosuhteiden pakosta johtuvaa. Maata johtavien politiikkojen tulisi ensimmäisinä tämä tajuta, maailma pärjää ilman Suomea mutta Suomi ei ilman maailmaa.
Häpeä

#96 Re:

27.07.2015 23:51

#14: -  

 Juuri näin, aivan järkyttävä häpeän tunne että meillä Suomessa ollaan vain menossa taakse päin ja alemmaksi. Voi että mikä häpeä että meillä suomessa meno on näin häpeällistä! Olen valmis taistoon tätä henkilöä vastaan !

Jasso Paasoja

#97 Re:

27.07.2015 23:58

#78: -  

 Joo. Niin minuakin on alkanut pelottamaan asuin alueellani lisääntyneet asuntomurrot, kaverien joutumiset joukkopahoinpitelyjen (mut on sentään yritetty vaan porukalla juosta kiinni) ja ryöstöjen uhriksi, sekä ystävääni kohdistunut raiskausyritys. Tulipa mieleen vielä yksi ulkomailla sattunut tapaus, jossa kämppäämme tunkeuduttiin keskellä; onneksi sentään vain puhelimet, läppäri, pöydällä olleet setelit, vaatteita ja muuta lähti niiden matkaan. Meuhkaamalla ja huutamalla sain ne juoksemaan ulos, jonka jälkeen ne lukitsivat oven niin, ettei sitä saanut sisältäpäin auki. Meitä kyllä varoitettiin siellä aikaisemmin tästä kulttuurivärinästä, mutta kun ihminen on sinisilmäinen ja luottavainen, ettei katso tarpeelliseksi takalukita ovia, laittaa turvalukkoja ja turvaketjua vielä siihen oveen... oltiinpa me tyhmiä.

Asun myös alueella, jossa naapureina on ei-kantiksia ja meno on sen mukaista. Uutta asukasta tulee ja hetken päästä ne ollaan jouduttu häätämään pois, koska öisin meno äitiytynyt todella mahdottomaksi.

Että kyllä minua ei tuollainen hyysteerinen pelko suomalaisesta takapajulasta ole minulla ensimmäisenä mielessä. Odotas vaan kun omalle tai lähimmän kohdalle tapahtuu jotain tollasta. Se on mahtava tunne kun kaverit vaientavat sinut ja hyssyttelee, että "no kyllä ne suomalaisetkin voi tehdä niin", mutta vaikka sen kuinka järkeilisi, kyllä se varovaisuus on tuolla jossain takaraivossa aina läsnä.

Huono homma tässä kaikessa on se, että purkautumiset ovat aiheuttaneet kavereiden katoamista ympäriltäni, koska kielen käyttöni on kuulemma ollut liian epäkorrektia. Siksi toivoisinkin, että löytyisi joskus tilalle jotain "impivaaralaisia" reiluja tyyppejä, jotka eivät heti käännä selkää ja korjaile minun "rasistisia ilmauksi", vaikka minulla on täysi oikeus siihen.

Oon aikaisemminkin pelännyt väkivaltaa, mutta varsinkin tuo ryöstö/törkeä varkaus, sekä läheltä piti -tilanne ovat laukaisseet mulle posttraumaatisen stressihäiriön oireita, jonka seurauksena en uskalla nukahtaa, johon syön sitten unilääkkeitä.

Tässä mun kokemuksia.

Jasso Paasoja

#98 Re: Re:

28.07.2015 00:01

#97: Jasso Paasoja - Re:  

 Tulipa paljon virheitä. Kai tosta kuitenkin selvää saa.

Kertoo paljon

#99 Missä suvaitsevaisuus?

28.07.2015 00:14

Ainoastaan fasisti voi käydä vaatimaan vapailla vaaleilla valitun kansanedustajan erottamista!

Kim Jong Un

#100 Re: Immoselle on myönnettävä korkein Eurooppalainen mitalli.

28.07.2015 00:28

#5: Immosele kansan tuki - Immoselle on myönnettävä korkein Eurooppalainen mitalli. 

 Immonen ei ole eurooppalainen, eikä hänelle täten voida myöntää korkeina eurooppalaista mitalia!
Immonen pitää itseään "aasialaisena" ajattelutapansa takia ja hänelle myönnetään täten korean kansantasavallan korkein kunniamerkki kim il sungin kunniaksi. Immonen on tervetullut pakolaiseksi Korean kansantasavaltaan!
Korean kansa kunnioitettaa Immonensta!