Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

#1

Pääsin höyryttelyn avulla eroon tupakasta (Olen höyrytellyt noin 1,5 vuotta ilman yhtään savuketta) Jopa lääkärini piti tätä hyvänä vaihtoehtona tupakalle !!!!!!
Hyvin menee.

#2

Joulukuussa 2015 tulee 4 vuotta täyteen ilman tupakkaa.Takana n.18 vuotta tupakointia ja nykyään olo on mitä mahtavin.Olen käynyt lääkärissä työn puolesta tekemässä kaikki testit.Keuhkojen tilavuus on kasvanut ja puhallustestissä kaikki arvot on normaalia paremmat.Verikokeissa ei näkynyt mitään poikkeamia,eikä myöskään keuhkokuvissa.Tupakointi aikoina en saanut puhallustestissä edes tulosta,tämän pitäisi jo kertoa aika paljon!Ja ei,tämä ei ole mikään mainospuhe vaan täyttä totta.

#3

Sähkötupakka (Höyrytin) on kaikkein turvallisin ja tehokkain tapa päästä eroon analogisen tupakan tuhansista myrkyistä! Sähkötupakkaa ei saa kieltää tai hankaloittaa sen saamista! Live long& Vape on!
JOrelma

#4

17 vuoden tupakointi onnistuneesti katkaistu vuosi sitten höyryttelyn avulla. Riippuvuus on tiessään, nikotiiniakaan ei välttämättä enää tarvitsisi. Kohtuuton sääntely vaan hankaloittaa savuttomuuden menestystarinaa Suomessa.
Höyryillä savuttomaan suomeen 2040!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

#6

Syyt löytyvät esittely tekstistä.
Höyry vs savu

#7

6kk ilman tupakkaa ja retkahdin vielä silloin, sitten sain ensimmäisen höyrystimen ja 0 tupakkaa sen jälkeen takana.. 3vuotta ilman savuja eikä ole mitään ongelmaa ollut. Päinvastoin, ei edes pienintä flunssaa ole 3 vuoden aikana ollut, perinteiset syysflunssatkin pysynyt poissa. Ei tää voi niin vaarallista olla mitä tupakkayhtiöt peloissaan väittää ;)

#8

Suomen epäpyhän tupakka-aine politiikan vuoksi.
Nainen

#9

1,5v ilman röökiä ja se oli kerrasta poikki kun höyryttelyyn siirryin. 25v vuotta röökaamista takana

#10

14 vuoden tupakoinnista pääsin noin puolessa eroon sähkösavukkeella.

#11

Ajaa minun asiaa

#12 Hovis69

Itsekkin olen lopettanut röökin polton sähkösavukkeen avulla ja kyllä oli helppoa vaikka olin oikeaa röökiä kiskonu about 35 vuotta, kokeilin maistaa normi röökiä uudelleen ja se kyllä yökötti joten pysyn höyryttelyssä, se ei haise eikä altista passiiviseen tupakointiin...kannatan kaikille tupakoitsijoille!!!! maku aineita kyllä löytyy jokaiselle sopivia :D

#13

2kk takana savutonta elämää ja eteenpäin mennään höyryn voimin, kaikkea melkeimpä tähänasti koitettu eikä mikään ole toiminut yhtä vahvasti kuin sähkötupakka!

#14

Poltin 40 vuotta. Nyt 4 vuotta ilman tupakkaa höyrykkeen avulla. Siinä syy allekirjoitukselle.

Dankku

#15

Tabletit kokeiltu, ei auttanut, purkkaa kokeiltu, ei auttanut. Nyt vuoden ilman tupakkaa koska tupakanhimo lähti höyryllä.

#16

Ite oon polttanu camelia n. 23 vuotta. Nyt vedelly puoli vuotta sähköllä ja oikeeta röökiä ei tee ees mieli. Mun mielestä myös kessulla ramppaaminen on vähentyny. Tässä ajassa myös hajuaisti on parantunu ja mamman mielestä ukko eikä kämppä haise enää pahalle ( jos ukko haisee ni ei ainakaan röökille ). Huonoja puolia en oo löytäny.

#17

Olen onnistunut lopettamaan sähköhöyrykkeen avulla lähes 8 vuoden tupakoinnin.

#18

Hyvän asian puolesta ja meidän kaikkien!!

#19

Jotteivät päättäjät kieltäisi mahdollisuuttani höyrytellä.

#20

Itse lopettanut tupakan sähköllä. Ennen kortisooni ja avaavaa suihketta joutunu vetään keuhkoon astma oireiden takia vähän väliä, sumutteita en ole tarvinnut enään siirryttyäni sähköiseen. Sääli jos täytyy taas siirtyä normi tupakkaan, jos tämä kielletään. Itselle se ainakin olisi kova menetys terveydellisesti.
Hammu

#21

Loppu perinteisen röökin poltto kuin seinään kun höyryttelyn alotin. Hyvin nopeasti haju- ja makuaisti palautui eikä enää hengästytä. Ehdottomasti pitää sallia!

#22

itselle tärkeä

#23

Vaihdoin itse kaksi viikkoa sitten tupakan sähkösavukkeeseen. Poltin 20 vuotta ja olen huomannut valtavan eron keuhkojen toiminnassa vaihtamisen jälkeen. Voin suositella tupakanpolton lopettamista sähkösavukkeen avulla kaikille.

#24

Miten se on keneltäkään pois että aikuiset ihmiset jolla on päättämisoikeus omasta elämästään ennemmin polttaa savutonta ja laillista nestettä siinä missä muut polttaa tupakkaa ja samalla myrkyttää kaikki muut ympärillään. Barrikaadeille!

#25

Itse olen ollut sähkötupakan varassa jo pidemmän aikaa. Iltaisin ei tarvitse yskiä puolta tuntia nukkumaan mennessä. Hengitys kulkee eikä astma lääkkeitä juurikaan tarvitse enää käyttää. Flunssat on paljon helpompia kun perinteisen tupakoinnin aikaan. Itse tunnen jaksavani selvästi paremmin niin kotona kuin työssäkin. Yksi positiivinen asia on myös haju. Sähkötupakoija ei haise tupakan katkulle kuten perinteistä tupakkaa poltteleva. Tämä vastaavasti voi joissakin tilanteissa vaikuttaa jopa työpaikan saantiin.

Kommentoi adressia