Moron lukijat: Ryanair takaisin Pirkanmaalle
Ota yhteyttä adressin tekijään
Poikani perhe asuu lähellä Lontoota, he käyvät Suomessa ( Tampereella ) kerran vuodessa, minä vierailen heillä kerran vuodessa. Olemme käyttäneet Rayanairia ja se on mahdollistanut meidän matkat edullisilla hinnoilla. Olen myös käyttänyt yhtiön muita reittejä Eurooppaan ( Riika, Bergamo ja Bremen ) On se niin väärin, että Pirkanmaalaiset joutuvat matkustamaan Helsinki-Vantaalle, matkan kesto pitenee , samoin matkanhinta ! Uskon, että myös lähialueilta monet mieluummin tulevat Tampereen lentokentälle ja aloittavat matkansa täältä !
Hyvä palvelu loppuu?
Olen itse Saksasta kotoisin ja olen käyttänyt Ryanairin Hahnin lentoja siitä asti kun ne alkoivat. Lennämme 5:n lapsen kanssa ainakin 1, monesti 2 kertaa vuodessa katsomaan sukulaisia. Tämän kokoiselle porukalle hintaa tulee aika paljon lisää kun joutuu käyttämään muita lentoyhtiöitä :-(
Ryanair Takaisin
Ryanair takaisin Tampereelle! Helsinki on liian syrjässä valtaosalle suomalaisia. Minulla ei vain yksinkertaisesti ole aikaa matkustaa tuntikausia autolla tai junalla Helsinkiin asti. Miksi pitäisikään? Valtaosa suomalaisista ei asu Helsingissä. Tampereella on erinomainen sijainti kaikille.
Päätöksestä harmistunut
Todella ikävää että Ryanair päätti lopettaa Tre-Lontoo lennot kokonaan. Olen kuulunut reitin vakikäyttäjiin alusta asti, mutta nyt kun täytyy taas Helsingin kautta matkustaa niinkuin vuosia sitten, niin jää varmaan Suomessa vierailut paljon vähemmmälle sekä siihen vaaditun lisäajan että nousevien kustannusten vuoksi.
| This discussion has been closed. |