Moron lukijat: Ryanair takaisin Pirkanmaalle
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Moron lukijat: Ryanair takaisin Pirkanmaalle.
|
Vieras |
#116.09.2015 09:44On noloa, että Suomen suurimmasta sisämaakaupungista pitää matkustaa syrjäisille rannikkoseuduille voidakseen lentää ulkomaille. Adressi on paikallaan! |
|
| |
|
Vieras |
#216.09.2015 10:17Helsinki-Vantaalle jokapaikasta pitkä matka. Tampere on keskellä Suomea, lähes 80% suomalaisita asuu 200 km päässä Tampereesta! Voiko parempaa sijaintia kansainväliselle lentoliikenteelle olla. |
|
| |
|
Vieras |
#316.09.2015 10:22Tampereen kilpailukyky ja vetovoimaisena säilyminen |
|
| |
|
Vieras |
#416.09.2015 10:32Ryanair Tampereelta on palvellut meitä monilla reiteillä. Budapest, Rooma, Pisa, Edinburgh, Bremen... Kynnys lähteä pikku lomalle on matalampi, kun pääsee kotikaupungissa matkaan! |
|
| |
|
Vieras |
#516.09.2015 10:51Kirjoitin adressin sen vuoksi että haluan että muualtakin kuin Helsinkistä pääsee lentämään ulkomaille |
|
| |
|
Vieras |
#616.09.2015 12:12Minulle käytännössä helpoin tapa matkustaa Espanjaan 2-3 kertaa vuodessa |
|
| |
|
Vieras |
#716.09.2015 12:16Kohta kaikki ulkomaan lennot on keskitetty helsinkiin se on kohtuutonta meille täällä länsisuomessa 400km päässä helsingistä. |
|
| |
|
Vieras |
#816.09.2015 12:20Koska asun Tampereella ja tykkään matkustaa. Ryanair on edullinen ->voin matkustaa useammin :) |
|
| |
|
Jouni |
#9 Re:16.09.2015 12:26 |
|
| |
|
Matkalija Vieras |
#1016.09.2015 12:28Olen lentänyt Ryanairilla 3 kertaa Malagaan,kerran Barcelonaan! Kaksi kertaa Lontooseen,kerran Dubliniin ja kerran Edinburgiin!! Aina mennyt kaikki hienosti,ei mitään valittamista! Haluan jatkossakin lentää kotikaupungista suoraan kohteisiin!! Nimenomaan Tampereelta lennot aina!! Hinnatkin edullisia kaikenlisäksi!!! |
|
| |
|
Jouni |
#11 Re:16.09.2015 12:29Hyvin helppo olla myöskin sinunkin kanssa samaa mieltä. Samansisältöisen vastauksen lähetin kommentoija N:ro 2. |
|
| |
|
Vieras |
#1216.09.2015 12:34Olen käyttänyt usein Ryanairia ja tulen vastakin käyttämään, jos en Tampereelta, niin sitten muilta kentiltä. Helppo ja halpa, kun tietää heidän systeeminsä. |
|
| |
|
Petra |
#1316.09.2015 12:45Asun itse Englannissa n. puolen tunnin ajomatkan päässä Stanstedista ja perhe asuu Tampereella. Yritän käydä Suomessa n. 4 kertaa vuodessa, mutta jos Ryanair lopettaa lentämisen Stanstedin ja Tampereen välillä, perheen luona vierailusta tulee sekä vaikeaa että kallista. |
|
| |
|
Vieras |
#1416.09.2015 12:48Aihe on tärkeä: Finnair on jo vuosikymmeniä ajanut läpi politiikkaa, jonka mukaan kaikki lentäminen tulee keskittää Helsinkiin. Koen pirkanmaalaisena, että myös Suomen selkeä kakkoskasvukeskus tarvitsee suoria yhteyksiä ulkomaille. |
|
| |
|
P-R S Vieras |
#1516.09.2015 12:48Haluaisin lentää jatkossakin kotikaupungista ulkomaille,ei tarvitsisi lähteä Helsinkiin asti ensin! Täällä kun pääsee vielä TKL,n bussilla suoraan kentälle!! Miten helppoa!! |
|
| |
|
Vieras |
#1616.09.2015 12:51Lennän useita kertoja vuodessa Espanjaan. Toivon myös reittiä Tampere-Murcia valikoimaan. |
|
| |
|
Vieras |
#1716.09.2015 13:12me tarvitaan hyvä lentoyhtiö joka vie ajoissa perille asiakkaansa |
|
| |
|
Vieras |
#1816.09.2015 13:38Tampere ja Tampereen suuri väkimäärä tarvitsee kyseistä palvelua. Olen aivan pökerryksissä jos kenttä hiljenee. |
|
| |
|
Vieras |
#1916.09.2015 13:53Haluan enemmäm lähtöjä Pirkkalasta.... |
|
| |
|
Vieras |
#2016.09.2015 13:56Tärkeä asia |
|
| |
|
Vieras |
#2116.09.2015 13:57mukava käydä lomaasunnolla torreviejassa |
|
| |
|
Vieras |
#2216.09.2015 13:57Kyllähän ryanairin hinnat on hyvät ja toiminta lentokentillä hyvää + jatkoyhteydet hoidettu hyvin |
|
| |
|
Vieras |
#2316.09.2015 13:58Jäljelle jäävät suorat lennot vai Helsinkiin ja Tukholmaan ns. pikkukoneilla. |
|
| |
|
Vieras |
#2416.09.2015 14:08Tampereelta matkustaminen lentäen (edullisesti) on tarpeellinen vaihtoehto pääkaupungille. |
|
| |
|
Vieras |
#2516.09.2015 14:21tämä on erittäin tärkeää Tampereen kasvulle ja kehitykselle! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.