Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan
Talkooapua tarvitaan!
Vai mikä auttaisi
Re:
Kiitos vastauksesta!
SuPer tukee jo adressia omalla nettisivullaan.
Yhteisrintama on ainoa vaihtoehto.
Me ei luovuteta!
Jukka-Pekka Kokko
lähihoitaja
Tampere
Terkuin Pirkko
Loman lyhentäminen huolestuttaa eniten yö työn tekijää koska vapaata muutoinkin vähän kolmen viikon jaksossa vain 6päivää. Tässä iässä 53v olisi lepo aika tarpeen jaksamisen kannalta. Loman menetys on 8päivää puolitoista viikkoa vähemmän lomaa. ennemmin olisin luopunut lomarahasta kuin vapaasta. Ja palkan alennusta tulee enempi kun viedään pyhätyö korvauksista osa. Mukaan en valitettavasti taaskaan pääse olen töissä, mutta hengessä olen mukana. t:yötyöläinen Parikkalasta
t. työläinen espoosta
niin eduskuntatalon eteen. Itse pääsen kyllä, mutta moniko ulkopaikkakuntalainen esim. pääsee
päivällä? 50 000 pitäisi saada täyteen!
yt. Marja Repo
t. työläinen espoosta
Tulen, jos suinkin vain pääsen
Meille täytyy selittää selkokielellä miten nämä toimenpiteet auttavat mm työllisyyteen. Miten 1. palkaton sairauspäivä vaikuttaa säästöihin?. Kokemuksesta tiedän, että, jos olen flunssan takia yhden päivän pois, niin jos menen lääkäriin sairaslomaa tulee vähintään 3 päivää ja sittenkin varauksella, että ota uudestaan yhteyttä, joo varmaan otetaan uudestaan yhteyttä ja pidetään sairaslomaa koko vuoden edestä. Selitystä vaatii myös mitä auttaa arkipyhien muuttaminen palkattomiksi?. Lahden kaupunginjohtaja kysyi jo, että onko tietoa mihin nuo säästetyt rahat oikeasti menee. TIETOA TARVITAAN. Ylimalkainen totemus, että jotainhan pitää tehdä ei riitä. Tottakai pitää tehdä. mutta JÄRKEVÄÄ. Kerätkää näiltä vastustajilta ehdotuksia säästöistä, varmaan löytyy paljon.
Sirkka