Vetoomus Zaherin perheen käännyttämistä vastaan
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
#1: Inhimillisyyden puolesta -
Aivan, perhe on ollut Suomessa jo 2,5 vuotta, mikä tekisi paluusta Afganistaniin todella vaikean.
Lisää perheen taustasta ja tilanteesta voi kuunnella YleAreenasta, Minna Rasmuksen haastattelusta:
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: asiaton ja rasistinen kommentti
Reason for the removal: Asiaton kommentti, joka ei liity ko. perheeseen mitenkään.
(Tämänkin viestin kohdalla lukee kohta "Adressin tekijä on poistanut tämän viestin")
Turvapaikkaan ei riitä huono elintaso
Antakaa heidän elää yhteiskuntamme täysivaltaisina
jäseninä. Ovat jo osoittaneet soputumiskykynsä
maahamme eläen maamme tavalla.
Nämä ihmiset ovat kunnon väkeä.
HOMMA FUTAA
LAKIA ON NOUDATETTAVA
SITÄ VALVOO MAAHANMUUTTOJOHTAJAMME JUSSI HALLA-AHO JATKOSSA, JA ASIAT RULLAAVAT
TEUVO HAKKARAINEN TOIVON MUKAAN AVUSTAA!
Turvapaikka
Turvapaikka kuuluu turvaa tarvitseville. Helsingin hallinto-oikeus on päätynyt siihen ratkaisuun, ettei turvapaikalle ole perusteita. Asiaa on pitänyt selvänä myös korkein hallinto-oikeus, kun ei ole valituslupaa myöntänyt.
Turvapaikka
Toivon perheen jäämistä suomeen koko sydämestäni.
haha
joo esa mitä haluaisit jos itse menisit jonnekkin tuommoiseen paikkaan yhtäkki ? mieti miten haluaisit silloin itsellesi tehtävän
Re: Re:
Jokainen osaa tällaisen nyyhkytarinan kertoa, jos sillä saa leveän elämän Suomesta. Kun oleskeluluvan edellytykset ei täyty, niin käännytys on ainoa oikea ratkaisu. Sääli suomalaisen nyrkkeilyn kannalta, mutta Suomella ei ole varaa olla koko maailman sosiaalitoimisto.
Turvapaikka ja turvapaikka......
Olen kuullut juttuja
Re: haha
Hei Haha hahhaa.
On menty tollaisiin paikkoihin yhtäkki. Koskaan ei ole ollut ongelmia. Johtuuko se siitä olen elänyt omilla rahoilla ja en ole anonut turvapaikkaa. Afganistanista olin 1975-78 keikkahommissa. (Mersun haussa). Jälkikäteen ajateltuna; hauskaa aikaa.
Reason for the removal: Ei liity aiheeseen mitenkään. Ihmisten nimittely harrastusten perusteella on asiatonta.
Re: peukkuja
#1: Inhimillisyyden puolesta -
Toivottavasti perhe saisi jäädä.
Minusta on valitettavaa että monet sellaiset saa turvapaikan jotka ei edes halua sopeutua yhteiskuntaan Suomessa. Yleensä afgaanit on erittäin kiitollisia ihmisiä, pyrkivät sopeutumaan Suomeen. Myöskin näille erittäin taitaville urheiljalupauksille pitäisi antaa mahdollisuus päästä niin pitkälle kuin mahdollista harrastuksissaan. Nämähän voivat olla meidän olympiamitalitoivoja tulevaisuudessa :)
Herätkää!
Eihän tässä mitään ihmeellistä ole.
| This discussion has been closed. |
isän terveydentilan sekä lasten sopeutumisen Suomeen
en näe syytä heidän palauttamiseensa sekä myös jo Suomessa vietetyn ajan,joka hankaloittaisi muiden vaikeuksien lisäksi paluuta.