VKS päivystyksen puolesta! Till stöd för jouren på VCS

Vieras

Oman kotikaupungin päivystyspalvelut vaarassa... Silloin pitää yhdessä toimia!

Vieras

Sairaala on rakennettu kaupunkimme ja lähitenoon asukkaille ja sitä laajennettu, sekä sieltä saa hyvää lääkärien- ja hoitopalvelua. Miksi palvelua pitäisi supistaa?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

A.Jag vill inte vara utan VCS i Vasa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Päivystystä tarvitaan lähellä

Vieras

Koska kaksikielisenä pidän tärkeänä terveyspalvelujen saatavuus Vaasassa omalla äidinkielellä niin suomea kuin ruotsia puhuvien kohdalla...ja nyt puhutaan Vaasan rannikkoseudusta joista yli 50% on ruotsinkielisiä. Ihmettelen väitettä että Seinäjoella hallitaan ruotsinkieli niin loistavasti ettei potilasturvallisuus vaarannu ja kaikki siellä pystyvät kommunikoimaan molemmilla kotimaisilla kielillä kun tähän asti siellä ei oo kuulemma ollut yhtään ruotsinkieltänpuhuvaa., :)

Vieras

Sairaana ja varsinkin raskaana tarvittavien palvelujen on hyvä olla mahdollisimman lähellä. Esim Lapin alueella on edesvastuutonta, että äidit odotettuaan 9 kk lasta joutuvat jopa synhnyttämään taxissa

Vieras

En väldigt angelägen sak och i sammanhanget funderar jag även på "flykten". Hur många av de som är i läge att bilda familj och slå upp bopålarna gör det annars hellre då på plats där de har närmare till akutvård om den inte finns där de ursprungligen tänkt bosätta sej.

Vieras

Vaasassa säilytettävien palvelujen puolesta.

#136 Matka

Onko 1,5-3,0 tunnin matka Seinäjoelle sopivaa kun äkillinen kohtaus tulee? Vaasaan olisi matka 0,5-1,0 tunti!

#137 Re: Re:

#107: - Re:

On aika noloa jos suurin syy pitää Vaasan keskussairaala on tämä kielikysymys. Yhtä hyvin ruotsinkieliset saavat palvelua muuallakin ympäri suomea kuin teillä suomenkieliset.. Jos ei jopa paremminkin. Itse olin potilaana synnytysosastolla v. 2010 ja ainut keneltä sain hoitoa suomenkielellä oli kätilöopiskelija.. Järki käteen...

Vieras

Till stöd för jouren på VCS för oss alla + alla svenska talande

Vieras

Olen työssä VKS:ssa. Potilaista ainakin 2/3 tarvitsee palvelun ruotsin kielellä. Tämä on oma kokemus. On päiviä, jolloin joudun puhumaan koko päivän vain ruotsia. (Töissä kirurgian osastoilla lähihoitajana)

Vieras

Därför att.det är viktigt, att åtminstone ett sjukhus i Finland kan ge ALL service på svenska.

vill ha svenskspråkig sjukvård

Vieras

Vill att Vasa Centralsjukhus får behålla sin nuvarande status pul all specialvård

Vieras

Käsittämätöntä että sairaala, jossa mm. tehdään parempaa tulosta, jossa potilasturvallisuus on Suomen kärkipäässä, jossa hoidetaan potilaat molemmilla kotimaisilla kielillä alasajetaan! Vaasaan täysi päivystys mielummin kuin Seinäjoelle.

Vieras

Även finländare med svenska som modersmål har rätt att få vård på sitt modersmål. När man är sjuk behöver man bli förstådd.

Vieras

Molemmissa sairaaloissa asioineena Seinäjoelle en toiste menisi, Vaasassa olen saanut hyvää hoitoa.

Vieras

Vaasalaisena haluan, että terveyspalvelut säilyvät Vaasassa vähintään nykytasoisina.

Vieras

Viktigt med vård nära och på eget språk.

MYCKET VIKTIGT FÖR MEJ!

Vieras

Haluan, että mummini ja muut läheiset saavat huomion he ansaitsevat ja tarvitsevat!

Kommentoi adressia