VKS päivystyksen puolesta! Till stöd för jouren på VCS

Vieras

Haluan että Vaasassa säilyy laaja päivystys!

#102 Re: Re: Re: Re: En allekirjoota

#96: - Re: Re: Re: En allekirjoota

Aivan tosi en saanut minäkään Vaasassa palvelua ! Seinäjoki on tosi kaunis kaupunki asua Suomalaisille ! Uumajassa on keskus sairaala hurreille ! Ja myös rikastutajat ! Täällä ei mitään sian sakaa paskota ! Sopii yrittää  Piste

#103 Re: Re: Re: Re: Re: En allekirjoota

#102: - Re: Re: Re: Re: En allekirjoota

Tällaisille ei riittäisi 24/7.

Vieras

Vasaregionen behöver ett fungerande tvåspråkigt regionsjukhus ...

Vieras

erittäin tärkeä säilyttää syynytys ja akuutti toiminta Vaasassa

Vieras

Allekirjoitin tyhmää ja lyhytnäköistä päätöstä vastaan.

#107 Re:

#4: -

Etköhän tuossa vastannut jo itsellesi Suomi on tosiaan kaksikielinen maa ja tämän vuoksi kaikille opetetaan koulussa kahta kotimaista kieltä. Miksi kieliasiasta tehdään niin suuri asia tällaisissa päätöksissä. Nytkin kaikissa sairaaloissa palvellaan monella muulla kielellä suomenkielen lisäksi.

Vieras

Terveyspalvelut ehdottomasti omalla äidinkielellä, aito kaksikielisyys turvattava.

Vieras

Vaasa ja Pohjanmaa tarvitsee vahvan kaksikielisen sairaalan!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Tärkeä asia!

#112 Päivystys

Vastaava matka päivystykseen on monessa paikassa jo nykypäivää. Kyseessähän on Vaasasta alle tunnin ajoaika. Tämä ei ole ongelma sillä nykypäivän ambulansseissa on niin hyvä varustus ja osaaminen että lähes samat toimenpiteet voidaan tehdä kentällä kuin sairaalassa.

Nykyään sairaaloissa palvellaan monien eri kansalaisuuksien ihmisiä, jotka eivät puhu suomea, ruotsia tai englantiakaan. Silti heidän palvelunsa onnistuu joten tuskin tämän suhteen tulee ongelmaa toisen kotimaisen kielemme kanssakaan.

Lisäksi päivystyksen keskittäminen yhteen paikkaan mahdollistaa osaamisen keskittämisen ja tuo näin ollen säästöjä sekä takaa potilaiden paremman hoidon.

Vieras

Kyllä päivystys pitää olla kaikille mahdollisimman lähellä.

Skriv under!!

Anonyymi

Henkilökohtaisesti vuoden sisällä kahdesti päivystyksessä vierailleena arvostan kyseistä palvelua erittäin paljon. Sairastan epilepsiaa ja hieman rankemmat tajuttomuus-kouristuskohtaukset ovat toistaiseksi ambulanssin ja päivystyskäynnin vaatineet. Aika ikävää olisi herätä kohtauksen jälkeen Seinäjoelta ja alkaa pohtimaan, että millähän sitä kotia pääsisi.

Vieras

Jo 75 v äitini joka asuu Kristiinankaupungissa siellä on jo suljettu sairaala jos haluaa spec lääkärille on matkustettava 100 km onko nyt Vaasan vuoro supistaa mistä se APU löytyy kun vaasassakin supistetaan.Ihan hullun touhua ottakaa nyt maalais järki käyttöön.Olisi aihetta ajatella järjen kanssa ehkä se totuus tulee päättäjillekkin eteen aikanaan !!!

Vieras

För att vi behöver ett närsjukhus som har full jour alla dagar o där vi får svenskspråkig service
Kajsa

Vi behöver ett närsjukhus som har specialkunskap o jour alla dagar. Därtill behöver vi få service på svenska.

Vieras

Vi behöver svenskspråkig vård i Vasa!

#120 Re: Päivystys

#112: - Päivystys

vaasasta juu,  mutta ei esimerkiksi kristiinankaupungista tai närpiöstä. Vks ei palvele ainoastaan vaasalaisia.

Vieras

Vi behöver egen tvåspråkig jour i en så stor stad som vasa! Sjävklart!!!!!

Vieras

Jouren vid VCS måste absolut få finnas kvar. Det kan inte finnas några inbesparingar på att stänga jourverksamheten i Vasa för att skicka patienter på timslång resa under vilken en redan sjuk patients tillstånd förvärras. Det här har inget med språk att göra detta är bara sunt bondförstånd. Vasa regionen behöver sin jour.

Vieras

Vi behöver ett sjukhus där personalen kan svenska, i Österbotten!

Tasa-arvoa meillekin!

Vieras

Seinäjoelle on liian pitkä matka esim sydän tapahtumissa. Seinäjoella ei osata rannikon ruotsin murteita.

Kommentoi adressia