Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.05.2011 17:00



Vieras

#102

16.05.2011 17:00

Leijonilla on tässäkin näytön mahdollisuus! He ovat idoleita, joiden sana painaa. Kaikki juhlaan mukaaan.

HK

#103 Re: Vastenmielisä ilmiöitä

16.05.2011 17:01


Vieras

#104

16.05.2011 17:02

Eilen yöllä Kauppatorilla olin niin iloinen, kun kerrankin tämä kansa juhli ilman agresssioita, ilman kiukkuviinaaa ja tappelua - oltiin sovussa ja yyhdessä iloisia.
Harmi, jos tälläkin kolikolla on kääntöpuoli.

Vieras

#105 Re: Vastenmielisä ilmiöitä

16.05.2011 17:02

#76: Vesa Puuronen - Vastenmielisä ilmiöitä 

Otahan Puuronen lääkkeesi,niin rauhoitut. 


Vieras

#106 Ei hyvänen aika

16.05.2011 17:05

Erittäin tasotonta keskustelua täälläkin tänään, minun mielestäni maahanmuuttajat ovat Suomelle voimavara ja rasismia tulisi kitkeä erittäin tehokkain keinoin! Leijonien kehoitus lopettaa rasismia tässä jääkiekkovillityksessä olisi erittäin tehokas tapa hillitä sitä rasismia, ainahan eläinjoukon johtajalla on valtaa huomattavasti, joten miksei valtaa käytetä tehokkaasti? Vai ovatko Leijonienkin joukkue rasistisia moukkia? Toivon syvästi ettei.

Mielestäni rasistit pitäisi saada johonkin hoitoon, ei ole sivistyneen länsimaalaisen käytöstä moukkaroida ulkomaalaistaustaisille vain syntyperänsä puolesta. Suorastaan sairasta touhua! Vaadin lisää poliiseja valvomaan katujemme järjestystä, tämänkaltainen anarkismi ei saa päästä yleistymään!

Vieras

#107

16.05.2011 17:06

Olen itse ns.maahaanmuuttaja Silloin 1960 luvulla ei ollut sellainen rasistinen psykoosi kuin nyt.Onkohan nykyiset juntit ja jupit jotakin "viisaimpia"kuin silloin?Uskoisin että korkean kasvatuksen ja koulutuksen omaava ihminen ei tee sellaista kun nykyään

Vieras

#108 Re:

16.05.2011 17:06

#94: Mikael Hästö -  

 Mene hoitoon niin helpottaa.

Väätäisen Urkki

#109 Ihan

16.05.2011 17:07

turha adressi!
kikki hiiri

#110 mie oon telkkarissa

16.05.2011 17:07

höhö, kato äiti! :DDD meitsi pääs telkkariin eile ku poltin jotain ruotsinlippuu torilla :DDD ulkomaalaset mu maasta pois prkl!!!!!

Vieras

#111 Re: Ei hyvänen aika

16.05.2011 17:08

#106: - Ei hyvänen aika

Olen itsekin sitä mieltä, että rasismia vastaan tulisi taistella. Mutta tässä pari faktaa:

- Rasistisista rikoksista epäillyistä 25% on tutkimuksen mukaan syntyperältään muualta kuin Suomesta.

- Rasististen rikosten määrä Suomen kansalaisilta on vähentynyt 83% -> 80% (Esim. romanin ja vaikkapa Suomessa syntyneen somalitaustaisen rasistinen rikos luetaan suomalaisten lukuihin.)

- Muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset.

- Kristittyjä kohtaan tehdyt rikokset olivat nousseet huimasti kun taas islamin uskoisia vastaan vähentynyt.

- Suhteellisesti ottaen rasistisimpia kansallisuuksia Suomessa olivat v. 2009: somalialaiset, virolaiset, irakilaiset ja venäläiset.

http://www.poliisiammattikorkeakoulu.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/files/Raportteja88_web/$file/Raportteja88_web.pdf


Vieras

#112

16.05.2011 17:09

Voi jeesus mitä kukkahattuilua taas koko tämäkin addressi, ettekö te hyvät ihmiset voisi hankkia elämän? Oikeasti...

Hankkikaa puoliso ja lopettakaa tollainen täysin aivoton sonnansuoltaminen johonkin hiton addresseihin. :roll:
Saako ny naattia?

#113 SUOMEN JÄÄKIEKKOJOUKKUE - OTA KANTAA RILLAAMISEEN

16.05.2011 17:10

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.05.2011 17:11



Vieras

#115

16.05.2011 17:11

vihreät on höpöpuolue.

Vieras

#116

16.05.2011 17:12

oletteko vielä naimalakossa?Minä en.

Vieras

#117 Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

16.05.2011 17:13

koko touhu!! Rasismista itkee vain ruotsalaiset, mitäs hävisitte pelin!!! "YHYY kauhee raSSisti, soitan thorsille" joo hyvää päivää vaan sinnekkin rannikolle, on se helppoa potkia kookoksia palmun alla kun orjuutettu valkoinen suomalainen heteromies tuo sinulle uuden martinin.

OIKEA RASISMIN KOHDE TÄNÄPÄIVÄNÄ ON SUOMALAINEN VALKOIHOINEN HETEROMIES!
sivistynyt

#118 Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

16.05.2011 17:15

#117: - Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua 

 

Tässä yksi perussuomalainen juntti taas ilmottautui... Hohhoh, valitettavasti tämänkaltaisia idiootteja on Suomessa paljon. Mihinköhän laitokseen teidät oikein saisi suljettua?

Vieras

#119

16.05.2011 17:15

Leijonat karjuisi rasismin kyllä lyttyyn, jos tietäisivät. Harmi, että tollainen ilmiö nostaa päätään kun ilo korkeimmillaan.

Vieras

#120

16.05.2011 17:17

Jellonat karjuisi sinut lyttyyn, jos tietäisivät.

Vieras

#121 Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

16.05.2011 17:18

#118: sivistynyt - Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

Taas mainio esimerkki siitä, että hyysärit kannattavat diktatuuria. Nämä ihmiset haluavat Suomeen natsi-Saksan kaltaisen totalitaarisen järjestelmän, jossa vain "oikeat" mielipiteet ovat sallittuja. "Väärää" mieltä olevat suljetaan leirille keskittymään...

henkilö, joka pyysi Palomaa laittamaan adressin!

#122 Olen itse pyytänyt Palomaa laittamaan tämän adressin tänne!

16.05.2011 17:18

#78: Pekka -

Hei Pekka!

Jostain kumman syystä ei monikulttuurisen perheen äiti laita nimellään tänne tätä adressia. Koska meidän "suvaitsevainen" maamme alkaa huutaa ja on kuulemma tullut uhkailuja ihmisille ja jopa heidän LAPSILLEEN!

Sen vuoksi - tiedoksi teille kaikille - pyysin Palomaa laittamaan tämän viestin tänne.

Onko Suomi sitten vapaa maa, kun joudun tekemään tämän kaiken ja nimettömänä?

 

MIETI SITÄ!

Mutta tänään kaikki juhlitaan - väriin, uskontoon, ulkonäköön, sukupuoleen jne katsomatta!

JUHLITAANKOS OIKEIN HIENOSTI JA KAIKKI ILOLLA!

Me kaikki mahdumme näihin juhliin! Siitä tässä on kyse.


Vieras

#123 Re:

16.05.2011 17:19

#119: -

Mitäköhän hyysärit tuumisivat jos tietäisivät, että muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset?

koopppppeeee

#124 kyllä se on ihan tosin päin

16.05.2011 17:19

JOKA AINOA PÄIVÄ luen lehdestä kuinka maahanmuuttaja/ulkomaalainen on raiskannut suomalais-naisen...
minusta on eria asia haukkua jotain ihonvärin perusteella kun käyttää väkivaltaa..
ihme kukkahattu-tädin adressi... en allekirjoita tämmöstä sopaa..

Vieras

#125 Re: Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

16.05.2011 17:22

#121: - Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua 

 

Eli mielestäsi rasismi on ihan ok ja rasistisia juttuja saa huudella täysin vapaasti, loukaten toisten ihmisoikeuksia, koska sinunkaltaiset sananvapaus-hihhulit väittävät sananvapauden olevan jollaintavalla tärkeämpää kuin ihmisten fyysisen ja henkisen koskemattomuuden. Väität minun mielipidettäni natsi-Saksamaiseksi, mutta itse käyttäydyt kuin Stalin? Sallinet minun nauraa, jutussasi ei ole päätä eikä häntää. Miksi et voi käsittää, että rasismi on saatava keinolla millä hyvänsä loppumaan, ennenkuin Jokela-tyyppisiä tapahtumia syntyy enemmän, mutta maahanmuuttajien toimesta?!