KATUPARTIOITA EI POISTETA

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KATUPARTIOITA EI POISTETA.


Vieras

#176

23.01.2016 16:05

Suomen hallitus ei suojele kansalaisia..

Vieras

#177

24.01.2016 05:42

Turvallisuutta lisämään partio on ihan hyvä. Itsekin olen ollut katupartiossa katselemassa, missä nuoriso viettää iltaa.
Rasismi-tarkoituksessa ei hyvä.

Vieras

#178

26.01.2016 07:51

Presidentti Halonen käski huutamaan, jos tullaan raiskaamaan.

Koska sekin kielletään rasismina?


Vieras

#179

27.01.2016 05:15

Kaikki mikä lisää turvallisuutta kaduilla on tervetullutta.
hahhah

#180 hahhahhah

27.01.2016 05:22

Hahhahhah... Adressin aluillepanijalla ei ole edes kirjallinen ilmaisu kunnolla hanskassa niin kuka näitä todesta ottaa.


Vieras

#181

28.01.2016 10:49

Katupartiot tarvitaan rauhoittamaan tilannetta. Meidänkin alueella partioitiin asuntoalueella hurjastelijoiden vuoksi. Poliisi ei pystynyt asiaa hoitamaan. Katupartiot pystyivät. Kiitos siitä!

Vieras

#182

29.01.2016 18:43

Poliisit eivät kerkiä jokapaikkaan ja ryhmissähän ulkomaalaiset ja pakolaisetkin kulkevat. Niin miksi ei saa sitten kulkea suomalaiset !

Vieras

#183

31.01.2016 19:26

On se vaan niin tolkutonta, että pelkkä katupartio sana saa eräät ihan sekopäisiksi. Katupartioita tarvitaan nyt enemmän kuin annetaan julkisuudessa ymmärtää. Jos jotain hyvää tästä ikävänsävyisenä vellovasta keskustelusta maassamme pitää löytää, niin onhan se todella hyvä asia, että viimeinkin on päättäjien ollut pakko alkaa tekemään jotakin Suomessa vallitsevaan ongelmaan, joka on lisääntynyt selkeästi turvapaikanhakijoiden määrän kasvaessa.

Mikäli täällä olisi toimiva järjestelmä muuten ja katumme olisivat turvallisia kulkea, niin eihän kenenkään tarvitsisi vapaa-ajalla kävellä pitkin katuja säässä kuin säässä sekä öiseen aikaan. Varmaankin partiossa olevat henkilöt itsekin kääriytyisivät lämpimän peiton sisään nukkumaan. Haaveajattelua kenties, että jonakin päivänä olisi niin... Mutta siihen asti iso kiitos kaikille, jotka jaksatte osallistua katupartiointiin. KIITOS!


Vieras

#184

31.01.2016 19:55

Katupartioita ei saa missään nimessä poistaa ! Siellä missä...., siellä ongelma. Ja kun poliisit eivät riitä pitkässä Suomen maassa kaikkialle, katupartiot turvaavat meitä Suomalaisia. Ei ole tietääkseni ollut koskaan tarkoitus, että meidän pitäisi lukkiutua neljän seinän sisään ja antaa muiden temmeltää kaduillamme vapaasti.

Vieras

#185

01.02.2016 13:46

Monikulttuurisuuden, Suomen lakia ja käytöstapoja tuntemattomien vyöry tekee varsinkin naisten vapaan liikkuvuuden hyvin kyseenalaiseksi.
Mamu

#186 Re:

06.02.2016 02:10

#5: Katala K3tku- -  

 Minä pelkään katupartioita!

Suvakki

#187 Minäkin pelkään niitä!Re: Re:

06.02.2016 17:42


Vieras

#188 Huomasitko että olit kirjoittanut Stubbin nimen väärinRe:

06.02.2016 18:22

#21: -  

 


Vieras

#189

08.02.2016 09:37

Katupartiot on tervetullut lisä suomalaisiin lähiöihin koska kaikki tapaamani henkilöt on hyvällä asialla ja kun olen kuunnellut eri tapauksia niin Suomessa työttömät vanhukset ja yksin elävät on todella huonossa asemassa j kun on "mutapää" niin kaikki tulee ja vähän vielä päälle. Herää kysymys miksi ei edes Suomalainen yhteiskunta halua pitää omista huolta koska juuri me olemme tähän yhteiskuntaan maksanut veromme itse maksoin viime vuonna noin 30 000 eur veroa ja en mitään saanut tästä yhteiskunnasta kuin somalit yritti röstää mut Helsingin asemalla j löin yhtä takasin jasit olin kuulemma rikollinen kun olin käyttänyt väkivaltaa ei edes ole oman turvallisuuden puolustaminen enään laillista. Enään on vain yksi tie ja se on sama mitä nämä "pakolaiset" käyttää eli aina liikutaan kolmen porukoissa ja aletaan pelaa psistä eli mailat mukaan.
Seppo Lehikoinen

#190 Re: hahhahhah

08.02.2016 18:40

#180: hahhah - hahhahhah 

 Hähhäh - hööhoo...

Jos et tuosta omasta aivopierustasi löydä vikaa, niin syvin osanottoni! Onhan se tietenkin sääli, jos älyllinen kapasiteetti ei riitä tuota Sarin laatiman adressin sanomaa ymmärtämään. Mutta tietysti uunompikin rohkenee nimimerkin suojassa raukkamaisuuttaan urputtaa....

Joskus se toisen ylimielinen pilkkaaminen kolhii omiakin nilkkoja...;D


Vieras

#191

08.02.2016 20:28

Suojeluskunta herätköön!

Anonyymi

#192

09.02.2016 10:23

On tärkeää huomata että jotkut tarkoitushakuiset tahot ovat lisänneet sanan "rasistinen" tähän katupartioinnin yhteyteen. Sen kanssa asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, paitsi jos katupartio on sharia-katupartio, joita jo esim. Britanniassa yleisesti esiintyy. Sellaisia EI saa sallia.
Admedabdullah

#193 katupartiot on OK

09.02.2016 15:20

katupartioihin osallistuvat ei todellakaan ole rasisteja  vaan rasismi on lähinnä näiden islam uskoisten höpötyksiä  ja perustuu lähinnä siihen että kristiilliseen uskontoon kuuluva on vääräuskoinen mutta kristilliseen uskoon kuuluu myös suvaitsevaisuus mitä taas ei islam tunne tai edes ei tunnusta ja sitten täällä Suomessa paapotaan näitä syöpäläisiä ja siihen pitää tulla loppu kun jo kantaväestö on jo kyllästynyt näiden temppuihin. juurikin oli taas raiskaustapaus niin ihmettelen että kuka välittää siitä uhrista ja tämä mutussi saa tukea oikeudenkäyntiin ja kaikkiin asioihin jos kyseinen tapahtuma sattuisi arabimaassa niin kuolema olisi jo korjannut tilanteen nyt alkaa jo olemaan pinna täysi jokainen suomalainen alkaa jo kyseenalaistamaan nykyistä maahan muutto politiikkaan on se vaan ihme että Suomeen ja yleensä pohjolaan tulee vain nuoria miehiä ja ne naiset ja lapset jotka todellisuudessa on hätää kärsimässä on ihan oman onnenssa varassa. Mutta Suomessa on on olemassa oma lajinsa ylilihavia akkoja jos nainen on 170 pitkä ja painaa noin 90-100 kg niin ei tuollainen "tonnikeiju" saa normimiestä vaan on pelkkää mutussi vosu kamaa. Mutta onneksi Suomessa on myös naisia jotka on todella älykkäitä ja osaa erottaa ja tulkita asioita juurikin niiden oikeilla nimellä. Mutta on tämä Suomi hyvä maa kun ei edes tarvi tehdä töitä ja rahaa tulee joka puolelta ja kun käyn "sossussa" niin aina saan rahaa ja laskut maksettua ja vähän voin vielä lähettää kotiin tuttaville

 

terveisin Ahmed Abdullah 


Vieras

#194 Re: hahhahhah

09.02.2016 16:33


Vieras

#195

10.02.2016 13:51

On oma lehmä ojassa, mulla on Viisi Tytärtä ja kaksi lastenlasta nekin Tyttöjä. En halua että he joutuvat pukeutumaan SÄKKIIN ensi kesänä, eikä koskaan muulloinkaan.

Vieras

#196

11.02.2016 10:30

En halua Syyrian siirtymistä Suomeen.

Vieras

#197

12.02.2016 20:13

Tämä on oire turvattomuudesta


Vieras

#198

15.02.2016 13:13

NAZIS RAUS!


Vieras

#199

17.02.2016 08:45

suomalaiset katupartiot turvaavat meidän kaikkien ulkonaliikkumista,suuri kiitos ja kunnia heille kaikille. liittyisin itse välittömästi mukaan mutta olen invalidi.
invalidi

#200 Re: katupartiot on OK

17.02.2016 08:49

#193: Admedabdullah - katupartiot on OK 

 terve mies,mene töihin ja jätä sossun palvelut todella apua tarvitseville !!!