Aller-konsernin lehdet pois Suomesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Aller-konsernin lehdet pois Suomesta.

Miika-Matias Kiminki
Kouvola

10.01.2007 18:03

Miksi lordin kuva piti näyttää seiskassa? Lordi sanoi että ei kuvia, mutta seiskalla onkin jostain ihmeen syystä lupa julkaista niitä etusivullaan.

Allekirjoitan, ehdottomasti.
Julia Lappalainen
Espoo

02.02.2007 21:18

Jaa-a, eivät kaikki Allerin lehdet ole juorulehtiä. Esim. tämä uusi Miss Mix ei ole, vaan sehän on nuortenlehti. Olen kyllä samaa mieltä Seiskasta ja Ohosta yms. ne voisi poistaa minun puolestani markkinoilta, mutta enpä usko että Aller ottaa niitä pois sen takia, että muutama tuhat ihmistä haluaisi ne pois myynistä. Nehän sentään tienaavat niillä eniten.

No, allekirjoitan kuitenkin :).
Pauli Toiviainen

22.02.2007 20:38

Tämä adressi on hyvällä asialla, mutta niin moni ostaa noita sonta lehtiä. allekirjoitan myös.

Vieras

#4 Re:

01.09.2011 23:10

je peux vous obtenir ce pret merci de me contacter par email
ludoviccharle16@gmail.com
Anni Lehtinen

#5 Äänestäkää ennemmin ostotottumuksilla

25.01.2013 10:09

Minusta tälläisessä adressissa ei suoranaisesti ole järkeä. Jos lehdille ei ole kysyntää ei niille ole myös hetken päästä tarjontaa. Eli käytännössä jos kukaan ei osta lehteä ei sitä kauaa myöskään tehdä. Allerin lehtiä kuitenkin on myynnissä maamme laajuisesti, joten ne on selvästi joidenkin mieleen. Kuten joku tuossa aiemmin kirjoittikin on Allerilla paljon muitakin lehtiä kuin Seiska kuten esimerkiksi Koti ja Keittiö. Lisää tietoa Allerin lehdistä löytyy esimerkiksi http://www.lehti-tarjoukset.com/aller-media-lehdet/ sivulta. Itse en lähde ottamaan kantaa lehtien sisältöön ja muutenkin näen aikakausilehdet enemmän viihteellisenä kuin asiapitoisina lehtinä, joten eiköhän se ole jokaisen oma asiansa valita miten aikansa käyttää.