VR:n kaukojunayhteys säilytettävä Kirkkonummella

VR:n kaukojunayhteys säilytettävä Kirkkonummella / Tiedotteet / Junaliikenteen tulevaisuus - keskustelutilaisuus to 10.3 Kirkkonummella / Kommentit

29.02.2016 12:55

Tänään 29.2.2016 Siuntiossa asukastilaisuus joukkoliikenteestä Aleksis Kiven koululla klo 18-20. Tervetuloa! Aiheena ainakin Y-juna, ja varmaan myös meitäkin huonommin palveleva IC-liikenne.

04.03.2016 12:26

Hei,
Laitoin VR:lle palautetta Kirkkonummen pysähdyksen lopettamisesta. Samassa esitin, että jos tämä on pakko tehdä, niin Kirkkonummen ja länsi-Espoon asiakkaita palvelisi sitten paremmin Turun junan pysäkin siirtäminen Espooseen. Tähän he vastasivat, että Espoon kaupunki haluaa pysäkin olevan Leppävaarassa. Laitoin jo tästä Espoon kaupungille viestiä ja muutkin voisivat olla yhteydessä sinne päin näistä muutoksista. Ihan hölmöähän se on pysäyttää junaa Pasilassa ja Leppävaarassa, jolloin Kirkkonnummen ja läntisen Espoon asukkaat joutuvat matkaamaan Leppävaaraan halutessaan kaukojunaan.

#3 Re:

07.03.2016 09:33

#2: -

Vielä lisäyksenä edelliseen: Espoon kaupunki vastasi, että heitä ei ole kuultu tässä asiassa. Itse asiassa ovat jopa omaotimisesti antaneet lausunnon Espoon pysäkin puolesta, koska siellä on tehty remontit esteettömien kulkureittien parantamiseksi. Eli VR antaa väärää tietoa vastuusta ja Espoon kaupungin mielipiteistä.

Hanna Repo
Adressin tekijä

#4 Re: Re:

07.03.2016 13:17

#3: - Re:

Hei, voisitko ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse? Kuulisin mielelläni tästä tarkemmin. hamare@utu.fi