Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Yhteiskunnan on kitkettävä rasismi, vihapuhe ja syrjintä. Kukaan veronmaksaja ei halua että rahoja käytetään vihaamiseen ja ihmisten eriarvoistamiseen. Lea Mäkipäällä on nyt vain yksi vaihtoehto: Terhi Kiemungille kenkää tai ensi vaaleissa Mäkipää ei tule enää pääsemään kansanedustajaksi.
Minä uskon että nyt Suomessa herättiin viimeinkin näkemään metsä puilta: Maamme on sairastunut avoimeen rasismiin. Kannattaa lukea HS artikkeli asiasta. Niin totta, valitettavasti! :(
Miten meni niiku omasta mielestäs Terhi Bacon Kiemunki?
Olisko kantsinu vähä harkita ekaks enne kuin poustasit ??
Palli heiluu ja kovaa...
Nollatoleranssi kaikelle rasismille ja syrjnnälle!
Re: Re:
Oletko yksinkertainen vai mistä kenkä puristaa? Kuulostat ihan Rajat Kiinni-liikkeen trollilta! Tietysti rasismin vastustaminen KOSKEE KAIKKIA ihmisryhmiä eikä VAIN jotain tiettyä. Miksi pelkäät niin paljon? Menisit terapiaan tai johonkin. Tämä on RASISMIN VASTAINEN ja TERHI KIEMUNGIN VASTAINEN addressi!!! Terrori-iskuilla ja rasismilla ei ole kyllä mitään tekemistä toistensa kanssa! Terroristeilla ei ole uskontoa tai mitään oikeutusta teoilleen. He ovat RIKOLLISIA ja niitä rikollisia löytyy KAIKISTA ihmisryhmistä!
Terhi vastuuseen teoistaan.
EI KIUSAAMISELLE
EI RASISMILLE
EI SYRJINNÄLLE
TERHI ULOS!
Kaikki rasistinen toiminta on kiellettävä ja suomalaisten tulee seistä rinta rinnan syrjintää sekä muukalaisvihaa vastaan. Kiemunki on kansankiihottaja ja myrkkyliemen keittäjä pahimmasta päästä.
Kiemunki ei ansaitse mitään luottamustehtäviä. Hän sopisi junan vessoja siivoamaan. Siellä hän voisi nauttia lian ja sonnan keskellä olosta ja haistella omia aivopierujaan.
Herätys kansanedustajat!! Nyt tarvitaan järeitä toimia rasismin kitkemiseen.
Aloitetaan Kiemungin kitkemisellä ja sitten siivotaan loputkin törkyturvat pois eduskunnasta.
Lapset
Sen minkä te teette näille pienimmistä, sen te teette minulle.
Tällaisia ihmisiä suomalaiset sitten ovat itse äänestäneet päättäviin tehtäviin. Hyvä että se oikea karva näin konkreettisesti tulee ilmi. Toivotaan että ihmiset vihdoin alkavat ajatella omilla aivoillaan!?
Haistattelua, nimittelyä ja lapsiin kohdistuvaa julmuutta. Tuollaisen ihmisen paikka ei ole missään päättävässä elimessä. Siivotkaa nyt PS tämä nainen ihan itse pois riveistänne ja pikaisesti.
Terhi Kiemunki - kuinka te kehtaatte, ja kehtaattehan te!
Kiemunki on valtakunnan pahin noita-akka, virallinen sellainen. Ei riittänyt Terhille rasistien kyyditsemiset polttopullohyökkäyksiin ja vihapuhe. Nyt piti valjastaa myös lapset törkykampanjointiin. Säälittävä noita-akka koko naisenkuvatus! Toivottavasti maa nielee ja katoaa kokonaan maan kartalta. Hirveämpää tyyppiä saa hakea!
Kiemunki toimi VÄÄRIN. Turha kenekään kuvitella että rasistisista vihapuheista selviää ilman seuraamuksia!
Hänellä ei ole selkärankaa erota itse. On vallan ja vihan kyllästämä nainen. Näitä rasismiin ja kateuteen sairastuneita on maassamme jo ihan liikaa. Käykää katsomassa vaikka Rajat Kiinni-liikettä - siellä Kiemunkia ymmärretään ja sympatiseerataan. Kyllä kirveellä olis tässä maassa töitä!
| This discussion has been closed. |
Nollatoleranssi kaikelle rasismille ja kiusaamiselle, niin kouluissa kuin työpaikoilla. Aikuisen pitäisi osata harkita hieman ennen kuin päästää aivopierujaan maailmalle. Terhi Kiemunki olkoon tässä esimerkkitapaus!