Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Terhi on aivan oikeassa, hyvä Terhi. Tekopyhät "suvaitsevaisetko" ovat taas mielensäpahoittajia.
Rasismia ja lapsiin kohdistuvaa vihapuhetta ei voi sallia tai hyväksyä
Törkeää rasistista käytöstä (eikä ensimmäinen kerta!) ja lapsiin kohdistuvana erityisen tuomittavaa. Kiemungin pitää vastata sanomisistaan ja vihapuheen levittämisestä. Vaadin PS puolueen johdolta selkeää irtisanoutumista umpirasismista ja toimenpiteitä muukalaisvihamielisyyden, syrjinnän ja kiusaamisen osalta. Ihmiset ovat täälläkin tasa-arvoisia etnisestä taustastaan, uskonnostaan ja ulkonäöstään riippumatta!! Tällaista EI voi sallia!
edustaako tuo ajatusmaailma meitä
kansanedustaja edustaa kansaa olemmeko me tälläinen kansa joka polkee lapsen oikeudet maahan?
ei epäpäteviä eduskuntaan
Epäpätevät kansanedustajat pois eduskunnasta, he ovat yhteiskunnan Loisia isolla L-kirjaimella.
Persut eivät itse harjaa vaan tukevat rasistejaan. Nyt on aika normaalien ihmisten harjata ja näyttää, ettei kiemungit kuulu suomeen vaikuttamaan ihmisten ja lasten asioihin. Kiemungit ovat juuri niitä, jotka eivät ole koskaan itse sopeutuneet suomeen. Voi kun voisi karkoittaa :-/
Yle Uutiset kertoo: "Pirkanmaalainen kansanedustaja Lea Mäkipää tuomitsee eduskunta-avustajansa Terhi Kiemungin kirjoitukset maahanmuuttajataustaisten lasten virpomisesta. Mäkipää haluaa kuitenkin antaa Kiemungille mahdollisuuden parantaa tapansa.
- Laitan hänet allekirjoittamaan paperin, että tällaista ei tapahdu jatkossa. En halua lietsoa, mutta ei ainakaan minun kustannuksellani voi tällaista lausua."
Halusi tai ei, valitettavasti Mäkipää ei voi välttää, etteikö vaikuta häneenkin.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Lapsia on suojeltava kaikin mahdollisin keinoin!
Perussuomalaiset - sitä saa mitä tilaa.
Persut ovat vuosien saatossa ihan itse tehneet tuollaisista puheista ja ajatuksista salonkikelpoisia.
| This discussion has been closed. |