Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan! / Tiedotteet / Saa Jakaa / Kommentit

04.04.2016 22:05

Ei aukea mulle tuo "vallankaappaus hallituksen toimia vastaan"...kenelle se valta kaapataan...pitääkö hallitus kaataa? entäs ministerit,kuka,ketkä ??,jos niin mitäs sitten tilalle...MITÄ TOIMIA vastaan....tai minkä asian puolesta...MITÄ TÄLLÄ ADRESSILLA HALUTAAN ????......Adressin otsikko ei kerro mitään mihin tämän pitäisi johtaa...mitä ne toimet on ja mitä halutaan tilalle....aika turhia nämä adressit todellakin jos niissä on jotain ympäripyöreitä asioita ilman vaatimuksia mihinkään tai edes asioita joista on kysymys,vaan jokainen allekirjoittaja miettii muassaan että varmaan näistä tai noista jutuista tässä mahdollisesti tarkoitetaan. Hallitus pyyhkii takapuolensa näillä adresseilla,joissa on pelkästään kirjoitusvirheitä,eikä loppupäässä mitään aihetta vastata kenellekään.

27.06.2016 00:12

eläkkeläinen hämeenlinnasta toivomme että eduskunta ottaa eläkelläiset huomioon enemmän ja paremmin ja että tuet nousevat sekä eläkekin

28.06.2016 21:29

Mun allekirjoitusta ei tämä äänestys hyväksy, missä vika?
AINAKI SKE:*N SHOW T ON NÄYTTÄVIÄ JA HUPAISIA ''KORAANIN KOPITTELU JA KORIPALLOILU''

05.02.2020 06:15

MITÄ PAHAA ISLAMIA ELÄMÄN TYÖKSEEN KRITISOIVA ISLAM/HOMO FOOBIKKO DE WIT MARCO GEYWERT ON TEHNY ?

05.02.2020 06:16

ETTEI VAA OIS ISLAMISTI NY TÄÄN ADDREEESSIIION TAKANA?