Pelastetaan Käpylinnan liikuntakeskus!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Niin! Muistathan myös seurata tämän adressin tueksi julkaistua Facebook-sivua! Tässä linkki: https://www.facebook.com/kapylinna/?fref=ts
Parasta mitä voi olla pikkukukkarolle. Kotoisa, intiimikin, sopivan suuria ryhmiä. Täällä on vauvauitu 90-luvun alussa oman ja siskon tyttöjen kanssa :)
Mahtava paikka erityisryhmille ja senioreille, kävijöitä vauvoista vaareihin!
Tietyt erityiryhmät tarvitsevat intiimejä tiloja, joissa on helppoa ja turvallista liikkua, apu tarvittaessa lähellä.
sen tärkeiden toimintojen vuoksi. Itse olen käynyt vuosikausia voimistelemassa siellä Käpylän voimistelijoiden tunneilla.
Re:
#15: - Käpylinnan kauniin uima-altaan lämpimässä vedessä olen kuntoutunut kahden selkäleikkauksen jälkeen ja toivon, että Käpylinna säilytetään.
Kuinka on mahdollista että tällaista edes suunnitellaan , lähipalveluja on oltava ,ikäihmiset eivät lähde pitkien matkojen taa harrastamaan.!!
Liikuntaviraston VIIMEAIKAISET päätökset ihmetyttää!
Mihin ollaan menossa kun Helsingin kaupungin Liikuntavirasto teoillaan tietoisesti heikentää asukkaiden hyvinvointia. Vai onko todella niin ettei koko laitoksen päättäjistä löydy yhtään työntekijää, joka tunnistaa Käpylinnan asiakkaiden eri kokoisten tilojen käyttömahdollisuudet.... Aina ei uusi ja suuri tila tuo käyttäjälle helpotuksia vaan päinvastoin se riistää mahdollisuuden nautinnollisesta hetkestä. Tila on nyt käytössä erityisryhmille, joiden elämää ei enempää tarvitse hankaloittaa.
| This discussion has been closed. |