Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#1826 Re: ihmettelen

#1820: kysyn vaan - ihmettelen

Perheen isä ja äiti tapasivat ja rakastuivat lehtikirjoitusten mukaan Ruotsissa. Puheet siitä, että perheen isä lomailisi Irakissa, eivät ilmeisesti ole totta.

Vieras

On ihan kamala juttu kun perhe erotetaan. Varsinkin näin.

Vieras

Tämä karkoitusyritys on täysin epäinhimillinen ja ihmisyyttä rajusti loukkaava.

Vieras

Nään oikeudenmukaiseksi ainoastaan perheen pitämisen yhdessä. Äidin ja toisen lapsen lähettäminen pois kotoaan olisi törkeä vääryys!

Vieras

Koska päätös on väärin ja älytöntä! Suomi ei repiä koskaan perhettä vaan yhdistää!
Suomi tukee naisten ja lasten asemaa erityisesti hyvin ja välittää ja puolustaa inhimillisyyttä ja oikeudenmukaisuutta!

Vieras

Haluan auttaa inhimillisistä ja kristillisistä syistä.

Vieras

Täällä hyysätään kyllä sellaisia jotka ovat perheettömiä. Väärin jos pieni vauva erotetaan äidistään ja isä vaimostaan ja 3 v tyttärestään
Näe metsä puilta

#1833 Hohhoijaa...

Onkohan tämänkin vetoomuksen perustaja ottanut selvää koko tarinasta muualtakin kuin iltasanomista..

Vieras

oikeus..empatia tasa- arvo ja laki
Juha

#1835 3 Moos 19:34

Pidetään huolta pakolaisista niin kauan kuin meillä on vielä sellainen maa, jossa tilanne on parempi kuin heillä kotopuolessa.

3.Moos 19:34

Vieras

Päätöksestä puuttuu järki ja inhimillisyys. Äidin erottaminen perheestään ja pienestä vauvastaan pitäisi olla/on rikos (kansalaisuudesta ja statuksesta huolimatta)! miten miehelle vaarallinen maa voi olla hänen vaimolle ja lapselle turvallinen? toivon että kansainvälinen lasten- ja ihmisoikeuksien suojelijat puuttuvat asiaan jos äiti käännytetään! Hävettää... Koska "Suomi" lopettaa omaan napaan tujottamisen ja oppii olemaan, ajattelemaan ja käyttäytymään kuin ihminen eikä niin kuin Muurahainen?

Vieras

Häpeän maani puolesta, En haluaisi, mutta häpeän. Haluasin olla ylpeä suomalaisuudestani.

Vieras

on väärin erottaa perhe, väärin erottaa vauva äidistään.

Vieras

On väärin erottaa perhe. Lapset tarvitsevat kumpaakin vanhempiaan. Ja täällä suomessa se on myös turvallista

#1843 Re: Re: ihmettelen

#1840: Huh Huh - Re: ihmettelen

Moi taas,

kylläpähän ne tuollaiset asiat tarkistaa, ollaankos sitä kurdeja ja minkä alueen kurdeja mahdetaan olla, Irakin vai jonkin toisen maan. Tästä ei tarvitse olla huolissaan. Kurdit ovat olleet tosi vainottuja noilla seuduilla.

Joo

#1844 Re:

#1643: tuula -

Kerros mikä ihmeen oikeus????

Vieras

Perhettä ei saa mielestäni hajottaa tällä tavalla

Vieras

tietenkin, eihän tällaisia päätöksiä saa tehdä sivistyneessä valtiossa! :/