Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#2151 Re:

#2150: AntaaOllaSitten -

Tätä adressin kommenttiosiota kun lukee, niin tulee suvaitsevaistosta mieleen pikkulapsi, joka sormet korvissa huutaa, eikä suostu kuulemaan totuutta. Ylimielisyys ja häikäilemättömyys suomalaisia kohtaan on vertaansa vailla.

Vieras

Miettikää jos Orlandon ampuja olisi älytty ajoissa karkoittaa maasta...

Vihreä humanisti

#2154 Re:

#2121: -

Jokainen saa käyttää tienaamansa rahat miten lystää. Toisaalta laittomasti maahan tunkeutuneet loiset ym. hyödyttömät islamistieläimet eivät ansaitse kuin kengänkuvan saastaiseen p*rseeseen.

Vieras

Suomessa ei ole vielä tapahtunut tarpeeksi islamilaista väkivaltaa jotta silmät aukenisivat tyhmimmälläkin. 11 suomalaista valkoista kristittyä muslimit murhasivat rasistisesti yhtenä huippuvuotenaan. Odotellaan nyt, kyllä niitä ruumiita alkaa tulemaan, eivät nämä islamin elukat osaa käyttäytyä missään maailmassa.

Titta

Suomella olisi nyt oiva tilaisuus kohentaa mainettaan tässä pakoloistilanteessa. Näyttäisimme muulle Euroopalle ettemme ole huijattavissa millään säälitarinoilla. Unkarin malli myös Suomeen. Nolottaa kun täällä on näitä suvaitsevaisia, ei tosin paljon mutta yhtään ei saisi olla. Pilaavat Suomen maineen. Kannatan kovempia otteita.

susikoira

#2157 Re:

#2153: -

Sanos muuta. Ja Suomessa valtamedia kiirehtii julistamaan tapahtunutta yksittäistapaukseksi. "Ei saa yleistää." Jos toista mieltä olet, niin sinut leimataan rasistiksi.

#2158 Re: Re:

#2157: susikoira - Re:

Tärkeintä on kuitenkin muistaa että, islamilla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.

Avatkaa rajat ja lompakkonne.

Vieras

En avvisning av mor och barn skulle grovt bryta mot mänskliga rättigheter.

Vieras

Jag skrev under för att ingen mänsklig människa får ens komma på en ide att skilja på en familj. Så fattigt är Finland inte.

Tapaus on järkyttävä

Vieras

Toivottavasti karkoitus onnistuu, veronmaksajat kiittävät.

#2163 Re:

#2162: -

Eikös ole laskettu että jokainen karkoitettu muhamettilainen säästää vähintään miljoona euroa veronmaksajien rahoja, lapset varmaan tuplaten...

Vieras

Koska perhettä ei saa hajottaa!
Titta

#2165 EURe:

#2164: -

Ei perhettä olla hajottamassa. He ovat aivan vapaita lähtemään täältä yhdessä pois. Ei se kotimaa nyt niin kauhean vaarallinen voi olla jos siellä lomaillakin pystyy. Toivottavasti karkotus pannaan täytäntöön.

#2166 Re:

#2164: -

Homomyllytyksessä teillä suvaitsevilla oli täysin eri ääni kellossa...

#2167 Re: EURe:

#2165: Titta - EURe:

Näillähän on aina joku keksitty tarina muka henkilökohtaisesta vainosta ja hengenvaarasta kun eivät uskalla sotia maansa puolesta. Tyypillisin veruke on ollut naapurin joutuminen kaapatuksi ja nyt pelottaa. Tämä urheilujoukkueen joutuminen vainon kohteeksi on kyllä kaiken huippu. Miten lie keksittykin.

#2168 Re:

#2043: -

Että oikein perheiden. Maksele sinä vaan mutta älä käytä siihen muiden rahoja.

Vieras

Pitäisikö muslimeiden alkaa elämään niin ettei tartte sotia kokoajan?

#2170 Re:

#2169: -

Eikä valehdella.

Vieras

Pakolainen tai ei, lapset tarvitsevat molempia vanhempiaan.

#2172 Re:

#2171: -

Paitsi homojen lapset kotileikeissä

#2173 Re: Re:

#2172: - Re:

Siitä en lähde väittelemään.

#2174 Re:

#2171: -

Entäs sitten kun näitä samaa yrittäviä perheitä alkaa lappaa tänne tuhansittain?

#2175 Re:

#2121: -

Ai jaa. En tiennytkään että matkustan meidän suomalaisten rahoilla. Kylläpä on harvinaisen ontuva tämä vertauksesi.

Kommentoi adressia