Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#51

Tällaista ei saa tapahtua!

#52

Allekirjoitin tämän adressin koska mielestäni on ihan kamalaa jos perhe erotetaan toisistaan. Lisäksi on mielestäni aivan älytöntä että palkan perusteella päätetään yhtään mitään, sekin kun voi muuttua milloin vain (saat potkut, löydät parempaa työtä tms).. Lisäksi on selvää, että äiti ja lapset ovat myös vaarassa, mikäli isäkin on. Kun mietin asian omalle kohdalleni, varmasti kuolisin ahdistukseen, pelkoon ja kauhuun, joutua erilleen perheestäni ja pois uudesta kotimaasta..

#53

Suomesta on tullut sydämetön, ei perheitä saa rikkoa ja lapsethan ovat Suomessa syntyneet.

#54 Re: sä oksetat mua tossa raukkamaisuudessasi

#2: -

#55

Jos on asunut 7 v suomessa ja käy töissä, pitäisi olla oikeus perustaa perhe ja elää normaalia elämää huolimatta siitä mitä kansallisuutta vaimo edustaa. Miksi thaimaasta saa tuoda puolison mutta joistakin muista maista ei? Nyt järki ja äly hoi! Suomessa syntynyt lapsi on suomalainen. Eikö 7 vuotta riitä suomalaisuuteen?

#56

Maahanmuuttoviraston päätös rikkoo ihmisoikeuksia hajottaessaan perheen.

#57

Epäinhimillisyyttä vastaan.
Oikea päätös

#58 Ankkurilapsia ja -vanhempia vain, kalliiksi tulee

Jos isä on ollut Suomessa jo 7 vuotta ja vanhempi lapsi on nyt vasta 3-vuotias, milloin äiti on saapunut Suomeen? Ei lapsia ja äitiä ole kukaan erottamassa, vauva voi lähteä äidin mukaan. Ja isä perässä. Irakissakin on turvallisia alueita, menkööt sinne. Suomi ei ole koko maailman sosiaalitoimisto, meiltä on rahat loppumassa, mikäli ette ole huomanneet.

#59

Päätös on ihan tyhmä :))))

#60

Haluan auttaa muita samassa tilanteessa olevia. Omassa perheessä epävarma tilanne myös.

#61

Päätös ei ole sivistysvaltiolle sopiva. Se sotii myös muun muassa vastaan kansainvälisiä ja kansallisia periaatteita.
Lisäksi täällä on aivan turha jeesustella, että maa joka on hengenvaarallinen aviomiehelle, ottaisi vaimon ja lapsen hyvin vastaan

#62

Perhettä ei saa hajottaa

#63

Koska maahanmuuttoviraston tekemä päätös ei ole oikein. Jos laki on näin epäinhimillinen, se täytyy muuttaa. Minua myös kuvotti kieltvässä päätksessä ollut lause,jossa todettiin, ettei olisi saanut tehdä lasta kun ei kerta ollut varmuutta oleskeluluvasta.

#64

Järjettömyyttä pitää aina vastustaa!

#65

Olen ollut melkein koko ikäni ulkomaalainen ja tiedän tämän elämän haasteitä hyvin paljon. Vaikka ei ole hengenvaara perheen pitää olla yhdessä. Slawu rez

#66

The children need their father and mother together! Please use your common sense and think about if this would happen to you! What would you feel about this?

#67

Humanitaarista syistä

#68

Äitiä ja lasta ei saa erottaa. Vaika isä on Suomessa, perheelle kostetaan melko varmasti kotimaassaan.

#69

Ajattelen pientä lasta ja lapsiperhettä.

#70

Inhimillisyyttä maahanmuuttoviraston päättäjät.

#71

Epäinhimillistä kohtelua!

#72

Inhimillisyyden takia.

#73

Koska suomi rikkoo törkeästi kaikkia inhimillisiä asioita, lähettämällä ihmisiä takaisin alueelle missä ei ole turvallista. Rikkoo perheitä ja aiheuttaa lapsille suuta kärsimystä

#74

Ei ole hyvä erotta perhettä ja lapsia kun toinen on viellä niin pieni joka tarvi äitiä en suositelle äititin ja lapsen eroamista

#75

Koska moinen päätös on vastoin kaikkea inhimillisyyttä ja järkeä.

Kommentoi adressia