Parempaa hoitoa borrelioosipotilaille!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Naurettava
Monella tuttavalla on borrelioosi ja näen läheltä kuinka helevettillista se on! Lääkärikunnan suhtautuminen on ihan naurettava!
Kenen hyöty on sadottain vammautuneitä työkyvyttömiä??? Sitä tehdän nyt (vammautettaan) ja se on rikosta!
Mitä sanoo lääkrinvala?
Ystäväni tapettiin hoitamatta jättämällä. Annan ääneni elämälle, ihmisoikeuksille. Sairastan itse samaa sairautta, olenko minä samojen lääkäreiden seuraava taponkohde? Tiedän että minulle tehdään sama kuin muille, väitetään että sairaus on hoidettu ja tapetaan hitaasti kiduttaen. 2009 sain viimeisen hoidon, sairaus etenee, invalidisoi ja lopulta tappaa. Olen katsonut vierestä kuoleman, nähnyt oman lähtöni mitä se tulee olemaan. Haluaisitko estää tappamiseni.
Omakohtainen kokemus
Potilas ei ole kuulemma koskaan oikeassa, ainakaan jos hän luulee tiettävänsä jotain sairaudestaan, sanottiin minulle.
Olin täysin toimintakyvötön, kaamea särky. Sain kyllä nopeasti apua. Testien tulos; nivelreuma nivelissä ja selkärangassa.
Vasta vuoden kuluttua hieroja kysyi minulta; " Mistä nämä arvet ovat tulleet " En tiedä-vastasin. Kesällä 2013 jalkani vuotivat verta haavoista, jotka eivät parantuneet kuin kuusenkerkkä salvalla 3 kk päästä. Terveyskeskuksen salvat ja ohjeet eivät tehonneet. ½ vuotta sen jälkeen diaknosoitiin reuma. Hierojalla oli samanlaiset arvet, mutta hän oli saanut (Saksasta) ohjeet rajuun suonensisäiseen antibiottihoitoon. Hän välttyi seurauksilta. Olen varovasti puhunut mielipiteestäni ja näkemyksestäni sairastumiseen reumasairaalassa käydessäni. En ole saanut mitään kommenttia koskaa. Aivan kuin olisin puhunut kuuroille.
Nyt olen työkyvötön. Tänään en voi tietää huomisesta. Saanko edes vaatteita päälleni aamulla. Lääkitys on raju, elimistöni pettää ajankanssa. Punkki sairauksien hoitoon ja tutkimiseen pitää saada muutos pian. Itse ole nyt aivan varma asiasta.
Jos oireet johtuvat 'jälkiborrelioosisesta syndroomasta', miksi ne katoavat antibioottikuurin aikana?
Kannattaa myös kokeilla erilaisia ilman reseptia saatavia ravintolisiä oireiden hoitoon ja immuunipuolustuksen parantamiseen. Esimerkiksi moni kärsii d-vitamiinin puutoksesta ja sen lisääminen saattaa auttaa. Alla pari linkkiä asiaan liittyen.
www.borrelioosi.wordpress.com /2012/08/17/tukea-luonnonlaakkeista-ja-ravintolisista/
| This discussion has been closed. |