Tyypin 2 diabeteslääkkeiden korvaustaso säilytettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Monet sairastuneista ovat vanhempia ihmisiä ja on vaarana,
että varojen puutteessa lääkintä lopetetaan!!!!!!!!!!!
jos korvattavuus postuu diabetes2 lääkkeistä,jätän ne ostamatta,käy miten käy siis minulle.rahat ei riitä,syy tähän köyhien alasajoon on nykyisen hallituksen,joka ei "ymmärrä"tilanteen vakavuutta,noin huonoa hallitusta ei suomessa ole ollut,"takinkääntäjät"
Välittömästi irti Eurosta
On järjetöntä kuulua Euroon ,joka on tuhonnut Suomen kansantalouden ,sekä
johtanut vuosikymmeniä kestäviin leikkauksiin joille ei loppua näy.
Nopelisti___ palkittu sanoi : Nyt Suomi maksaa kovaa hintaa Eurosta ____!!!
Eikä mikään toinen Pohjoismaa kuulu Euroon.
Lähes puoli miljoonaa työtöntä kärsii ,___Politiikot nyt on tekojen aika___näin ei voi jatkua !
Hajottakaa tyrannien Hallitus
Maassamma on hallitus joka leikkaa ,Työttömiltä,Eläkeläisiltä ,Sairailta sekä Opiskelijoilta !
Jakaa rahaa niille, jotka jo kylpee rahassa .
Jos lakimuutos toteutuu, on sillä ikävät seuraukset. Esim. itse joudun lopettamaan lääkityksen, koska yhdessä muiden lääkkeiden kanssa kustannukset olisivat liian suuret. Olen jo nyt joutunut priorisoimaan mitä lääkkeitä käytän enkä ole voinut kaikkea ostaa. Siitä diabetes-lääkityksen ylemmästä erityiskorvauksesta olen ollut onnellinen ja tämä suunniteltu lakimuutos tuli järkytyksenä. Toivottavasti päättäjät muistaisivat, ettei kaikki ihmiset saa esim. toimeentulotukea, joten lääkekustannukset jää itselle maksettavaksi. Taloudellisessa ahdingossa elävälle edullisetkin lääkkeet ovat haasteellisia.
On monta diabeteslajia ja sen syytä
Miten hallitus voi edes väittää kakkostyypin diabetesta elintapasairaudeksi! Kyllä hallituksen pitäisi ensin ottaa asioista selvää! Diabetesliiton sivuilla on tietoa, joista selviää, ettei kakkostyyppi olekaan niin yksiselitteinen. Diabetesta onkin useiat lajeja ja jopa niiden yhdiustelmiä. Miten tällaista parantumatonta tautia sairastvia näin rangaistaan?
Itse on sairasta diabetesta, mutta lähiomaisllani sitä on ja on ollut.
Hallituksen pitäisi ensin ottaa selvää diabeteksen syistä, ennen kuin alkaa syyllistää sitä sairastavia. Ei kakkostyypin diabetes ole aina "elämäntapasairaus" ja taudista on useita yhdistelmiä, ei asia ole noin yksiselitteinen.
Minä ja mieheni sairastamme molemmat diabetesta ja jos korvaus pienenee lääkkeiden osto tulee tosi vaikeaksi. Sillä itselläni on lisäksi viisi eri muuta sairautta joihin lääkekatto ei kerkeävuodessa kertyä ja miehelläni 11 lisä sairautta. Siinä on työttömän ja eläkeläisen vitsit vähissä jos ei lääkkeitä pysty lunastamaan.
Re: väärä säästö koskee vain vähävaraisia eläkeläisiä .suomen hallitus ajattelee vain rikkaita
| This discussion has been closed. |